تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: معاون وزير ارتباطات خبر داد: دريافت 400 مورد شكايت از كم‌فروشي و كيفيت نامناسب اينترنت

  1. #1
    آخر فروم باز mohamad23's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    4,859

    پيش فرض معاون وزير ارتباطات خبر داد: دريافت 400 مورد شكايت از كم‌فروشي و كيفيت نامناسب اينترنت

    رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با اشاره به بخشي كه در سايت سازمان تنظيم مقررات مبني بر دريافت شكايات شركت‌ها و كاربران اينترنت درباره كم‌فروشي وجود دارد گفت: تا به حال حدود 400 مورد شكايت داشتيم و در حال رسيدگي و اعلام نظر از طرف مراكز مربوطه هستيم.




    محمود خسروي - رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌اوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: شكايات و اعتراضاتي كه از كاربران و مردم در رابطه با بحث اينترنت دريافت مي‌كنيم بيش‌تر به كيفيت سرويس مرتبط است و اكثر مردم از اين شكايت دارند سرويسي كه دريافت مي‌كنند برخلاف آن چيزي است كه برروي كارت نوشته مي‌شود و درواقع در اين زمينه كم‌فروشي صورت مي‌گيرد.
    معاون وزير ارتباطات گفت: تا به حال شكايت‌هاي زيادي به سايت سازمان مطرح شده كه بخش مربوط در سازمان تنظيم مقررات موارد را بررسي كرده و تصميمات لازم را در اين زمينه ارائه مي‌دهد كه بيش‌تر موارد مرتبط با كارهاي اينترنتي و كيفيت نامناسب سرويس‌ها است.
    گفتني است محمدرضا فرنقي‌زاد - مدير روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - نيز پيش از اين درباره عملكرد سازمان درباره‌ سخنان وزير ارتباطات مبني بر اين كه شاكيان مي‌توانند شكايت خود را در زمينه كم‌فروشي‌هاي اينترنت در بازار و در واقع عملكرد شركت‌هاي اينترنتي به سازمان تنظيم مقررات ارجاع دهند گفته بود: سازمان بر اساس مفاد پروانه با شركت‌هاي متخلف برخورد خواهد كرد.
    به گفته او بخشي براي دريافت شكايت كاربران از كم‌فروشي‌هاي اينترنت در سايت اين سازمان با آدرس
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    ايجاد شده كه شاكيان مي‌توانند شكايتشان را به صورت الكترونيكي به سازمان ارايه كنند تا اقدامات لازم در اين زمينه صورت بگيرد.
    وي همچنين گفته بود: جرايمي براي اين موضوع در نظر گرفته شده اما نكته مهمي كه شاكيان بايد به آن توجه داشته باشند اين است كه اگر به‌عنوان مثال شخصي با شركتي در رابطه با استفاده از سرويس اينترنت قراردادي منعقد كند و اين شركت كم‌فروشي در سرويس خود داشته باشد سازمان تنظيم مقررات فقط مي‌تواند با توجه به مفاد پروانه با اين شركت برخورد كرده و جرايمي براي وي مشخص كند ولي اگر شاكي درخواست بازپس‌گيري مبلغ خود را از شركت متخلف داشته باشد اين موضوع بايد از طريق مراجع قضايي پي‌گيري شود.

  2. #2
    پروفشنال lindows's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    982

    پيش فرض

    كاش يه جائي هم بود از خودشون ميشد شكايت كرد

  3. #3
    آخر فروم باز ferdfe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    1,081

    پيش فرض

    كاش يه جائي هم بود از خودشون ميشد شكايت كرد

  4. #4
    کاربر فعال انجمن mobin's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2005
    پست ها
    7,269

    پيش فرض

    شکایت از این طریق راه به جایی نمیبره چون خود مخابرات خدای کم فروشی و گرانفروشی است
    پیشنهاد میکنم کسانی که حالشو دارن بروند اداره تعزیرات حکومتی شکایت کنند .
    به احتمال 90 درصد موفق میشوند
    اگر راهشو بلد نیستین بهتون بگم
    البته سرعت اینترنت من نسبتا خوبه و راضیم

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •