سلام دوستان
بالاخره بعد از چند ماه ( شاید چند ماه) میخوام یک کار جدیدم را آپلود کنم
این سر کاراکتری هست که قرار توی انیمیشن جدیدم ازش استفاده کنم
کار رو بدون Blueprint شروع کردم با کشیدن یک line که دور سر کاراکتر را تعیین میکرد و با عمق دادن به آبجکتم سر را طراحی کردم ( جای سختش رفع اشکالاتش بود خیلی segment هاش به هم ریخته بود )
بعد از ساخت حالتهای مختلف صورت کاراکترم اونو Morph کردم
چشمهار را مدل کردم روی هردو چشم یک کره اضافی وجود داره که درخشندگی را به چشم میده
با پایان این مراحل به جای سخت کار رسیدم اونم rig کردن سر بود
10 بار صورت را ریگ کردمهر بار یه سری مشکل داشت در هر صورت تونستم یه جوری کار و جمع و جور کنم
این انیمیشنی که میبینید فقط تمرینی برای آزمایش ریگ صورت هست تا محارت لازم برای انیمیشنم را به دست بیارم
حالا با استفاده از shape ها میتونم پارامترهای Morph م رو کنترل کنم
خوشحال میشم نظرتون را بگید و مشکلات کار را روشن کنید
اینم یه لینک دیگه
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



.gif)
) میخوام یک کار جدیدم را آپلود کنم.gif)
.gif)
هر بار یه سری مشکل داشت در هر صورت تونستم یه جوری کار و جمع و جور کنم
.gif)
جواب بصورت نقل قول


.gif)

