سلام
مدلینگ 16 دقیقه
موتور بلندر
تکسچرینگ 8 ساعت ( پدرم در اومد اما تکسچرش اون تور که می خواستم نشد )
وایر خودمو میزارم چون زنمو یک بار وایرشو دادم فکر کنم
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
سلام
مدلینگ 16 دقیقه
موتور بلندر
تکسچرینگ 8 ساعت ( پدرم در اومد اما تکسچرش اون تور که می خواستم نشد )
وایر خودمو میزارم چون زنمو یک بار وایرشو دادم فکر کنم
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
Last edited by ehsan_wwe; 13-12-2008 at 01:08.
خودت كه هيچی...
زنت كچله؟؟؟
از اين گذشته خيلی عالی شده...
با بلندر اصلآ فكر نميكنم بشه همچين چيزایی رو بسازم...
كارت عاليه...
![]()
قشنگ شده....
تکسچر خودت خوبه....یه جاهاییش ایراد داره..
ایراداش کجاست بگید
راستی کسی میدونه بهترین روش برای مو گذاشتن چیه
برای مو بهتره از خود Hair And Fur تری دی مكس استفاده كنی...
سلام احسان جان جالب شده آفرین
احسان بهترین روش برای ساخت مو همانطورکه بهران گفت از Hair And Fur ولی باید بدونی که برای درست در آوردن کارت نباید بصورت یک تیکه انتخاب کنی ......بهترین روشی که خیلی ساده و در این حال جواب خوبی میده از چند باکس استفاده کنی و این باکس ها رو بصورت موهای آفریقایی هست دور تا دور سر بچینی البته با سلیقه خودت و بعد
Hair And Fur رو به این باکس ها بدی اینطوری بهتر میتونی کنترولش کنی امیدوارم فهمیده باشی منظورمو اگر خواستی برات یه آموزش میزارم
موفق باشی
√♥√
Last edited by Tamirat.laptop; 12-12-2008 at 19:02.
Hair And Fur
یک نکته هیچ بازی سازی یا انیمیشن سازی تو دنیا از موی مکس استفاده نمی کنه چون مدت رندر را بالا میبره
چون حجم بسار زیادی از ورتکس هارا به کار میدهد که اصلا خوشایند نیست
در نهات کیفیت پاییینی دارد
من با توجه به تحقیقاتم تو ضمینه مو گذاشتن بهترین راه را بامپ کردن مو می دانم و تکسچر دادن به آن
راستی tier عزیز از کمکت ممنونم امما من اینارو برای بازی دارم میسازم و در نهایت موتوره من Max نیست Blender هست
Last edited by ehsan_wwe; 12-12-2008 at 23:13.
سلام احسان جان کارت خیلی خوبه
من که با این Blender نتونستم صلاح برم اما ماشالا شما حسابی باهاش کنار اومدی
خوب در مورد اشکالات کارت اول از مدلت شروع میکنم
یکم فرم فک و قسمت زیر گردن ( گلو ) مشکل داره وطبیعی نیست ضمن این که بینی هم دو تا برآمدگی طرفینش را نداره
تکسچر هم کامل نیست به جز تکسچر چشم و ابروها و بینی و دهان و سبیل بقیه تکسچر را نساختی و بقیش خالیه واسه همین مدلت غیر طبیعی شده ضمن اینکه بعضی جاها مثل چشمها و سبیل تکسچر کش اومده در کل تکسچر صورتت هم کیفیتش پایینه
بحث مو پیش اومده بود خوب hair and fur تکنیک خوبیه واسه رندرهایی که با خود نرم افزار استفاده میشه اما مشکل اصلیش کند بودنش هست بالا بردن سرعت مگر با کاهش کیفیت ممکن نیست
با این حال من یه مدت قبل یه تکنیک جالب و جدید و دیدم مثل قبل یا استفاده از line تعداد نسبتا زیادی از موها کشیده میشه اما به جای دادن مادیفیر hair and fur اون line ها را به plane تبدیل میکنیم با استفاده از ابزار extrude این کار سرعت رندر را خیلی بالا میبره هرچند که دردسر کار زیاد میشه به علاوه شبیه سازی حرکت موها هم واسه بازی سازها به خودشون واگذار میشه
یه نمونه از این تکنیک
ای کاراکتر با مکس مدل شده و با منتال ری رندر شده
راستی بهت توصیه میکنم که واسه رندر در blender از موتور yafray استفاده کنی
اینم چند تا رندر yafray :
ایشالا که موفق باشی ( هر روز بیشتر از دیروز )
راستی تو linux کار میکنی؟
اگر اینطور که خوش به حالت سرعت رندرت چند برابر ماست
بالا بردن سرعت مگر با کاهش کیفیت ممکن نیست نه نیست . چون سیستم باید تو هر secend سی و پج بار رندر بگیرد مشکل اینه که با آوردن مو به این روش بازی از FPS 35 به 11 یا حتی پایین تر هم میرود لذا افت فریم به وجود می آید
راستی در مورد تکسچر ترکوندی
اما یک سوال دارم
چون من با مکس دارم تکسچر میدم تا در آخر یک رندر تو تکسچر بگیرم مشکلم باهاش اینه که دوتا تکسچرو نمیتونم مخلوط کنم
مصلا یک تکسچر از کنار روی صفجه بیاید و یکی دیگه از روبرو ؟ میتونید کمکم کنید !!
احسان جان مدلت یه کمی تحته. ای کاش فرم های ماهیچه های صورت را در می آوردی. شاید در اون صورت تکسچرت بهتر سوار بر مدل می شد.
راستی چرا با blender کار می کنی؟ تو ایران که قیمته مکس و مایا پونصدتومنه حیفه بشینی با یه نرم افزار رایگان محدود کار کنی. اینو بخاطر خودت می گم.![]()
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)