تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: فايل هاي fbx.*

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه msaeedd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    458

    8 فايل هاي fbx.*

    سلام
    من ميخوام در 3DMax فايلي با پسوند fbx خروجي بگيرم و وارد برنامه ي LynX3DViewerLite بكنم
    وقتي مي خوام اين كارو بكنم فقط فايل هايي وارد اين برنامه ميشن كه فقط حداكثر يه تكسچر ميتونه داشته باشه و اگر در 3DMax دوربين ، Bump و . . . رو بهش بدم و بخوام وارد اون برنامه اي كه گفتم بكنم وقتي وارد اون برنامه مي كنمش برنامه بسته ميشه
    لطفا بگيد اين مشكل رو چطوري حل كنم؟

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه msaeedd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    458

    پيش فرض

    كسي نيست كمكم كنه ؟
    چون خيلي حياتي هستش

  3. #3
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام


    من فکر میکنم مشکل از نرم افزار مقصد هست
    که فایلو نمیتونه درست لود کنه



    شما هر آبجکت با یک تکچر رو جدا fbx کنید و ببرید توی اون برنامه و اونجا با هم مچشون کنید

  4. 3 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه msaeedd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    458

    3

    اين نرم افزاري كه ميگم براي ساخت بازي هستش و آبجكت هايي كه توي 3D ميسازيم رو به آبجكتهاي مورد استفاده در برنامه نويسي تبديل ميكنه
    شما هيچ نرم افزاري رو بجز ايني كه من گفتم ميشناسيد كه بشه باهاش اين كارو انجام داد و ورودي اون فايل هاي *.fbx و خروجيش فايل هاي *.c و *.xml باشه ؟

  6. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه msaeedd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    458

    پيش فرض

    پس چرا هيچ كس نرم افزاري رو معرفي نمي كنه؟

  7. #6
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    اين نرم افزاري كه ميگم براي ساخت بازي هستش و آبجكت هايي كه توي 3D ميسازيم رو به آبجكتهاي مورد استفاده در برنامه نويسي تبديل ميكنه
    شما هيچ نرم افزاري رو بجز ايني كه من گفتم ميشناسيد كه بشه باهاش اين كارو انجام داد و ورودي اون فايل هاي *.fbx و خروجيش فايل هاي *.c و *.xml باشه ؟
    مگه خوده مکس xml خروجی نمیده ؟
    من الآن مکس نصب ندارم ، یه نگاهی بنداز ببین توی اگسپورت مکس خروجی xml نداره !!!

  8. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه msaeedd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    458

    پيش فرض

    حالا xml رو از خود مكس خروجي بگيريم
    C.* رو چيكار كنم؟

  9. #8
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    خوب اگه فایل ورودی موتور بازیت *.c هست باید دنبال پلاگین مربوط به موتور بازیت باشی تا بتونی توی مکس نصبش کنی
    معمولا هر موتور بازی برای سازگاری با نرم افزار های گرافیکی یه سری پلاگین هایی هم منتشر میکنه


  10. 2 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •