من ديده ام كه به يك جسم واحد چند رنگ مختلف را يك جا به آن نسبت داده اند.
منظور استفاده از متريال هاي چند وجه نيست ها!
چه طوري اين كار را مي كنند؟
من ديده ام كه به يك جسم واحد چند رنگ مختلف را يك جا به آن نسبت داده اند.
منظور استفاده از متريال هاي چند وجه نيست ها!
چه طوري اين كار را مي كنند؟
اسم موتور رو نگفتی با چی کار میکنی
اگه Blender داری من کمکت کنم
با چه برنامه ای ؟
اگه با مکس کار میکنی فکر کنم با Vertex Paint کارت راه بیفته . . .
آره از Max استفاده مي كنم.
مي شه بيشتر توضيح بدي؟
من با بخش هاي مختلف برنامه زياد اشنا نيستم. زياد كار نكردم و دنبالش هم نكردم. فقط در حدي كارم را راه بندازه.
باتشكر
شما اول Material Editor رو باز کنید .
از قسمت Maps روی Diffuse Color کلیک کنید و None رو بزنید .
از اون لیستی که باز میشه Vertex Color رو انتخاب کنید و به آبجکت بدین .
آبجکت رو انتخاب کنید و از Modify روی Vertex Paint کلیک کنید .
از پنجره ای که باز میشه اول از اون بالا روی Vertex Color Display - Shaded کلیک کنید(به صورت مکعب رنگی-دومی از سمت چپ)
روی عکس براش (Paint) کلیک کنید و بکشید![]()
خوب میتونی وقتی مدیفایر editpoly رو به جسم دادی قسمتهایی که میخوای رو (poly) انتخاب کنی و در همون موقع که در حالت انتخاب قرار دارن متریال رو به جسم بدی..اینطوری فقط اون بخش از جسم متریال رو میگیره
به نظر من این روش بهتر چون تو این روش محدوده ورتکس یا پلیگن برامون مهم نیست.البته بستگی داره که شما بخواهید ماده رو چه طوری به جسم بدی
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)