تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: رنگ دادن به قسمت هاي مختلف يك جسم واحد

  1. #1
    آخر فروم باز lord_ashkan_z's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    The Board Black Pearl
    پست ها
    1,129

    پيش فرض رنگ دادن به قسمت هاي مختلف يك جسم واحد

    من ديده ام كه به يك جسم واحد چند رنگ مختلف را يك جا به آن نسبت داده اند.
    منظور استفاده از متريال هاي چند وجه نيست ها!

    چه طوري اين كار را مي كنند؟

  2. #2
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    اسم موتور رو نگفتی با چی کار میکنی
    اگه Blender داری من کمکت کنم

  3. این کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    پيش فرض

    با چه برنامه ای ؟
    اگه با مکس کار میکنی فکر کنم با Vertex Paint کارت راه بیفته . . .

  5. این کاربر از Dark Kingdom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    آخر فروم باز lord_ashkan_z's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    The Board Black Pearl
    پست ها
    1,129

    پيش فرض

    آره از Max استفاده مي كنم.

    مي شه بيشتر توضيح بدي؟
    من با بخش هاي مختلف برنامه زياد اشنا نيستم. زياد كار نكردم و دنبالش هم نكردم. فقط در حدي كارم را راه بندازه.


    باتشكر

  7. #5
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    پيش فرض

    آره از Max استفاده مي كنم.

    مي شه بيشتر توضيح بدي؟
    من با بخش هاي مختلف برنامه زياد اشنا نيستم. زياد كار نكردم و دنبالش هم نكردم. فقط در حدي كارم را راه بندازه.


    باتشكر
    شما اول Material Editor رو باز کنید .
    از قسمت Maps روی Diffuse Color کلیک کنید و None رو بزنید .
    از اون لیستی که باز میشه Vertex Color رو انتخاب کنید و به آبجکت بدین .
    آبجکت رو انتخاب کنید و از Modify روی Vertex Paint کلیک کنید .
    از پنجره ای که باز میشه اول از اون بالا روی Vertex Color Display - Shaded کلیک کنید(به صورت مکعب رنگی-دومی از سمت چپ)
    روی عکس براش (Paint) کلیک کنید و بکشید

  8. 3 کاربر از Dark Kingdom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب میتونی وقتی مدیفایر editpoly رو به جسم دادی قسمتهایی که میخوای رو (poly) انتخاب کنی و در همون موقع که در حالت انتخاب قرار دارن متریال رو به جسم بدی..اینطوری فقط اون بخش از جسم متریال رو میگیره

  10. 3 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    165

    پيش فرض

    شما اول material editor رو باز کنید .
    از قسمت maps روی diffuse color کلیک کنید و none رو بزنید .
    از اون لیستی که باز میشه vertex color رو انتخاب کنید و به آبجکت بدین .
    آبجکت رو انتخاب کنید و از modify روی vertex paint کلیک کنید .
    از پنجره ای که باز میشه اول از اون بالا روی vertex color display - shaded کلیک کنید(به صورت مکعب رنگی-دومی از سمت چپ)
    روی عکس براش (paint) کلیک کنید و بکشید
    به نظر من این روش بهتر چون تو این روش محدوده ورتکس یا پلیگن برامون مهم نیست.البته بستگی داره که شما بخواهید ماده رو چه طوری به جسم بدی

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •