[B]سلام
این کاراکتر با نرم افزار های
Maya + Photoshop +Zbrush
طراحی شده
فعلا
Model
Wireکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[B]سلام
این کاراکتر با نرم افزار های
Maya + Photoshop +Zbrush
طراحی شده
فعلا
Model
Wireکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
باهال بود
مرسی
آفرین
خیلی جالب شده بود
فقط اون قرمزی بالای پیشونی یه جوریه...
ولی مدل و با texture خیلی خوب در آوردی....
مدل رو خیلی خوب در آوردی......ولی تکسچر بی کیفیت شده
خیلی وقت بود ندیده بودمت
ایول چیزه قشنگی شده اما بیشتر شبیه عملی ها شده تا خسته
( اونم موتاد به هروئین ):![]()
![]()
مدلینگت خوبه ولی در مورد تکسچر با شهاب موافقم یکم تو ذوغ میزنه !!!
خیلی عالی بود . اناتومی صورت قوی کار شده .چین و چروکها رو خوب کار کردی . تکستچر هم به نسبت خوبه . ایرادی که من می بینم لبهاشه . به خصوص لب بالا . قدری دفورمه شده ..
اما یه سوال . من کارهامو تو 3d max انجام میدم . وقتی ببرم تو zbrush خیلی سنگین میشه و دیگه به درد انیمه نمی خوره .
برای این مشکل چه پیشنهادی داری .؟
خسته نیاشی امین.
کارکترت مثل کارکترهای شرکت پیکسار شده.
اولین کارکتر باحاله ایرانیه که میبینم.
دمت گرم.
سلام دوست عزیز
شما وقتی مدل را وارد زی براش می کنید بعدا از اعمال جزییات نباید مدل را با همون حجم سنگین اکسپرت کنید
بلکه باید برای مدل Normal Mapping بسازید با استفاده از Zmapper
موفق باشی
آفرین خیلی جالب شده
اما به نظرم صورت یعنی پوست صورت خیلی صاف شده باید یکمی بهش پرز بدی تا طبیعی تر شه
موفق باشی![]()
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)