تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 13

نام تاپيک: در مورد ساخت اين طرح چه پيشنهادي ميدين؟

  1. #1
    کاربر فعال انجمن فوتبال داخلی Pejvak61's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    شهر باران
    پست ها
    1,602

    پيش فرض در مورد ساخت اين طرح چه پيشنهادي ميدين؟

    سلام دوستان!
    من ميخوام شروع به ساخت چندين مدل براي نماي داخلي ساختمون بكنم و اين مجموعه رو اونقدر گسترش بدم كه روزي بگم اينا رو من ساختم و از روي اونا شروع به بهره برداري كنم.

    اولين مورد رو ساختم اينم رندرش به همراه طرحش :


    -------------------------------------------
    حالا ميخوام اينو شروع كنم. در مورد اون قسمتي كه دورش خط كشيدم مشكل دارم.

    نميدونم از كجا آغاز كنم. چند كار انجام دادم ولي حال نكردم و ولشون كردم. ميخوام نظرتونو بدونم.

  2. 2 کاربر از Pejvak61 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب اولی رو خیلی خوب ساختی.... مدل عالیه..

    برای پایینی پیشنهاد میدم اون کنده کاری ها رو جدا بسازی و بعد به جسمت بچسبونی..

  4. #3
    کاربر فعال انجمن فوتبال داخلی Pejvak61's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    شهر باران
    پست ها
    1,602

    پيش فرض

    خوب اولی رو خیلی خوب ساختی.... مدل عالیه..

    برای پایینی پیشنهاد میدم اون کنده کاری ها رو جدا بسازی و بعد به جسمت بچسبونی..
    بابا مشكل منم همونه ديگه!
    نميدونم اون كنده كاري ها رو چطوري شروع كنم و از چه روشي استفاده كنم.

    من اينجا كمك تخصصي ميخوام.

    از Box Modeling استفاده كردم حالم به هم خورد!
    از ُSPline هم نفهميدم چيكار كردم!
    كلاً دنبال يه راه حل اساسي مي‌گردم.
    اگه ميشه ميخوام يه نفر كه اينكاره و وارده مراحل شروعشو گام به گام بهم بگه. ميدونم توقع زياديه ولي منو تا آخر عمر بدهكار ميكنه و البته منم فقط متشكرم و تا اونجا كه ميتونم به ديگران آموزشش ميدم تا از ثوابش برخوردار بشه.

  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه 3dforyou's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    وطن
    پست ها
    233

    پيش فرض

    چطور از یک پلن استفاده کنی چون میتونی ایچ ها به هر طرف که دلت خواست کپی کنی و این روش رو پیشنهاد دادم چون دیدم بعضی از قسمتها به بیرون هدایت شده و تو با استفاده از ایج ها میتونی این کار رو بکنی و در آخر برای این که کارت رو یه حالت گردی بدی تا دور ستونت بگیره از دستور bend استفاده کنی البته این راهی بود که به ذهن من رسید شاید کسه دیگه راه بهتری سراغ داشته باشه

  6. #5
    کاربر فعال انجمن فوتبال داخلی Pejvak61's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    شهر باران
    پست ها
    1,602

    پيش فرض

    من يه راهي به ذهنم رسيده، ديشب تو خواب بهش فكر كردم.
    بايد عين چهره انسان قسمت هاي مهم رو از اون كنده كاري ها در نظربگيرم و بسازم و در نهايت به هم وصلشون كنم. البته با استفاده از Polygon و گسترش Edge ها. واقعاً كار سختيه ولي نتيجه نهايي عاليه. حتماً اگه تموم شد بهتون نشون ميدم. قصد دارم اين تاپيكو تا انتها ادامه بدم. طرح هاي بعدي رو هم بهتون نشون ميدم و اگه مشكلي بود باهاتون درميان ميذارم.

  7. #6
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    سلام.

    بله مدل اولی که ساختید واقعا عالیه.
    به نظرم با گسترش Edge ها خیلی ســـــــــــــــخــــــــ ـــــــــــت به نظر میاد.
    به نظر من :
    1) از Spline ها استفاده کنید. می تونید نقشش رو به صورت کاملا مشابه از اتوکد وارد مکس کنید و به لاین تبدیل کنید و مشکلاتش رو حل کنید و اگه با مادیفایر هایی مثل Bevel و ... بهش حجم بدید. یا از surface استفاده کنید که یه مقدار اولش سخت به نظر می رسه ولی نتیجه ی خوبی داره.
    2) اگه تعداد فیس ها براتون مهم نیست از Displace استفاده کنید و بعد edge های اضافه رو پاک کنید.
    3) از bump map استفاده کنید. یه آموزش ساخت نقش و نگارهای مبل رو با این روش دیدم که الان نمی دونم کجا بود ولی نتیجه ی قابل قبولی (!) داشت.


    موفق باشید..........

  8. این کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #7
    پروفشنال Tamirat.laptop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    تعمیرات لپ تاپ
    پست ها
    948

    پيش فرض

    سلام.


    به نظر من :
    1) از Spline ها استفاده کنید. می تونید نقشش رو به صورت کاملا مشابه از اتوکد وارد مکس کنید و به لاین تبدیل کنید و مشکلاتش رو حل کنید و اگه با مادیفایر هایی مثل Bevel و ... بهش حجم بدید. یا از surface استفاده کنید که یه مقدار اولش سخت به نظر می رسه ولی نتیجه ی خوبی داره.

    .
    spline و surface جواب میده و روش بهتری هست...%

  10. #8
    آخر فروم باز Farzad.wow's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه ....
    پست ها
    1,895

    پيش فرض

    اولیش که خیلی خوبه ...... ادامه بده ببینم بقیش چه تو میشه ............

  11. #9
    کاربر فعال انجمن فوتبال داخلی Pejvak61's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    شهر باران
    پست ها
    1,602

    پيش فرض

    خوب يه چيزي درست شد. ببينين.





    چطوره؟

  12. 2 کاربر از Pejvak61 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #10
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خیلی خوب شده...یعنی عالی شده...
    البته تفاوتهایی با مدل اصلی داره که قابل چشم پوشیه...

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •