شبه کد بازی دوز را برایم بفرستید
شبه کد بازی دوز را برایم بفرستید
در هوش مصنوعی برای هوشمند کردن بازی های دو نفره از الگوریتم MiniMax استفاده می شود.
اگر همه حالات بازی را در نظر بگیریم، می توان آن را با درخت زیر نشان داد:
[img]
http://www.aihorizon.com/images/essays/minimax-tictac.gif[/img]
البته در برنامه نویسی این درخت بوسیله فراخوانی های بازگشتی ایجاد می شود و درخت واقعی (که مثلاً ساختمان داده داشته باشد) نیست. باید از این ترتیب، ترتیبی را انتخاب کنید که به بیشترین احتمال برنده شوید. الگوریتمش واقعاً ساده هست.
توضیح minimax توی کتاب هوش مصنوعی راسل هست. فک کنم مثالش هم بازی دوز باشه.
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
در هوش مصنوعی برای هوشمند کردن بازی های دو نفره از الگوریتم MiniMax استفاده می شود.
اگر همه حالات بازی را در نظر بگیریم، می توان آن را با درخت زیر نشان داد:
البته در برنامه نویسی این درخت بوسیله فراخوانی های بازگشتی ایجاد می شود و درخت واقعی (که مثلاً ساختمان داده داشته باشد) نیست. باید از این ترتیب، ترتیبی را انتخاب کنید که به بیشترین احتمال برنده شوید. الگوریتمش واقعاً ساده هست.
توضیح minimax توی کتاب هوش مصنوعی راسل هست. فک کنم مثالش هم بازی دوز باشه.
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)