تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 16

نام تاپيک: رندر جدید Exterior View

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Mentally Art's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    under wandering stars
    پست ها
    362

    پيش فرض رندر جدید Exterior View

    سلام دوستان عزیز و هنرمند
    احوالات شما خوبه ؟

    یکی از اون کارای افتضاح قبلیمو یکم روش کار کردم تا شاید قابل تحمل تر بشه

    خب اولین اشکال ضایع رو خودم میگم:
    اون 2تا پرسناژ که دارن با هم مثلا صحبت میکنن از زمین فاصله دارن...
    بعد رندر متوجه شدم.... شما به بزرگی خودتون ندید بگیرین

    پرسناژها + درختها + اتومبیل = مدل آماده هستند

    منتظر نظرات سازنده شما هستم
    اشکالات lighting & material رو بهم بگید تا اصلاح کنم
    ممنون از لطفتون
    موفق باشید

    قربان شما ، هانی



    3D Max 2009
    V-Ray




    WireFrame :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. 2 کاربر از Mentally Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    خیلی خوبه فقط اگه رو تکسچرش بیشتر کار کنی بهتر هم میشه

  4. این کاربر از Mostafa 3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Mentally Art's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    under wandering stars
    پست ها
    362

    پيش فرض

    نمای ساختمون از ورق کامپوزیت هست ... تکسچر نداره
    قسمت پایینی هم که از سنگ هست... خودم مقدار دیفاس رو کمتر کردم تا تو ذوق نزنه
    کلا نمای ساده اییه

    ایشالا تو کارای بعدی

    مرسی که نظر دادی

  6. #4
    آخر فروم باز J U N I P E R's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,316

    پيش فرض

    خيلي خوبه!
    نورپردازي فكر كنم يه كم جاي كار داره.
    راستي درباره ي "مقدار ديفاس" ميشه توضيح بدين؟
    من نمي دونم چيه.
    ممنون...

  7. این کاربر از J U N I P E R بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Mentally Art's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    under wandering stars
    پست ها
    362

    پيش فرض

    diffuse تو قسمت map هست و تکسچر رو تو diffuse قرار میدن
    منم مقدارشو کم کردم تا مقدار تکسچرش کمتر بشه
    فکر کنم چون diffuse رو فارسی نوشتم اشتباه خوندی....
    ممنون دوست عزیز
    موفق باشی

  9. #6
    آخر فروم باز Farzad.wow's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه ....
    پست ها
    1,895

    پيش فرض

    سلام رفیق همه خوبه اما تکسچر مث قبلا سادست ...... هیچ ساختمونی فک نکنم این رنگی باشه ..

  10. این کاربر از Farzad.wow بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Mentally Art's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    under wandering stars
    پست ها
    362

    پيش فرض

    ورق کامپوزیت آلومینیوم که تکسچر نداره
    شاید من متریالشو بد ساختم...
    تنوع رنگ این ورق ها زیاده و همچنین شرکت های سازنده.... من تو کارم از 2 رنگ silver & cooper فقط میتونستم استفاده کنم

    اینا نمونه واقعی و ساخته شده از نمای کامپوزیت آلومینیوم هستن:




    Last edited by Mentally Art; 08-11-2008 at 13:34.

  12. این کاربر از Mentally Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #8
    پروفشنال P30SERVER's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    پست ها
    550

    پيش فرض

    پیشرفتت خوب بوده و لی مگه میشه من نظر بدم و اشکال نگیرم
    اول باید بگم که متریال ماشین خوب شده همچنین سایه ها فقط در مورد سایه ها اگر از منتالری سان استفاده کردی سافتنس خیلی بالاست باید کم تر بشه.تکسچر آسفالت باید بهتر بشه و یه چسزی هم که توجه نکردی اینه که انگاری پشت اون درختا کره ی زمین نصف شده و هیچی پشتش نیست. (یا پیغمبر شقالارض کردی) در کا خوب بود. همینطور ادامه بده.

  14. این کاربر از P30SERVER بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Mentally Art's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    under wandering stars
    پست ها
    362

    پيش فرض

    عزیزم ، اشکال گرفتن شما باعث خوشحالیه من میشه... همین اشکالات شماست که باعث میشه کارم پیشرفت کنه

    از v-ray light استفاده کردم و انو به حالت دایره ایی تغییر دادم

    برا آسفالت فکر میکنم یه مقدار bump بیشتر و یه مقدار displace درستش کنه... درسته؟

    آره اونجا دنیا به آخر میرسه.......والا به اون قسمت حواسم بود ولی راه حل درستی به ذهنم نرسید... خواستم یه بک گراند بزارم که به درختها هم بخوره ولی جالب نمیشد
    فکر کنم اینجور جاها مثلا یه نمای دیگه که جزییات کمی داره رو قرار میدن
    پیشنهاد شما برا یه همچین جاهایی چیه؟

    خیلی ممنون از لطفت دوست عزیز
    موفق باشی

  16. #10
    پروفشنال P30SERVER's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    پست ها
    550

    پيش فرض

    خواهش میشه .
    خوب در مورد نور باید بگم که واسه نور خورشید از یه نور دایرکت استفاده کنی که پرتوهاش موازی باشن ( میدونی که خورشید به علت فاصله زیادش با زمین و همچنین اندازه ی بزرگی کخ داره پرتو هاش به طور موازی یه زمین میرسن ) فیزیک دان خوبی هم هستیما ولی معلوم نیست چرا نمراتمون انقدر درخشانه.
    خوب پس پیشنهاد من اینه. یا ویری سان یا دایرکت لایت .

    برای آسفالت به نظرم از تکسچر استفاده کنی خیلی بهتر میشه چونکه آسفالت یک دست نیست و خورده سنگهایی توش دیده میشه من که میگم تکسچر شما چطور؟( خیلی بی مزه بود)

    برای اون پشت هم فک کنم یه عکس کوه بندازی بدک نشه البته حتما یه دیوار لازم داره بیمارستان بی در و پیکر که نمیشه ..

  17. این کاربر از P30SERVER بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •