تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 17

نام تاپيک: سوالی در مورد سایه ( Shadow ) در محیط اصلی مکس

  1. #1
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض سوالی در مورد سایه ( Shadow ) در محیط اصلی مکس

    با سلام به همگی
    من توی یکی از کارهای آماده ی help مکس اینو دیدم که سایه ها در محیط اصلی خوده مکس بودن و میشد راحت روی آنها کارکرد....
    تاحالا خودم به یه همچین چیزی بر نخورده بودم برای همین برام تازگی داشت...
    کمی هم با تنظیمات کار کردم ولی نتیجه نگرفتم برای همین گفتم این سوالو مطرح کنم که جوابشو زودتر بگیرم...
    ممنون میشم راهنمایی کنید...


  2. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    الان یه مقدار دیگه توجه کردم به نظر میرسه که رندر طوری روشنه که نمای داخلیه مکس خودش رندر شده چون texture ها هم خیلی بهتر معلوم هستن...

  4. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    آخر فروم باز G LADIATOR's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    شيراز ______ (^_^) پست ها: 111,111,111,111,111,111
    پست ها
    1,144

    پيش فرض

    از چه نوری استفاده کرده؟

  6. این کاربر از G LADIATOR بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    فکر کنم dirctlight

  8. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    سلام دوباره به دوستان
    خودم جوابشو پیدا کردم
    باید این گزینه فعال بشه...


  10. 3 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    آخر فروم باز G LADIATOR's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    شيراز ______ (^_^) پست ها: 111,111,111,111,111,111
    پست ها
    1,144

    پيش فرض

    من که اینو قبلا زدم ولی کار نکرد

  12. این کاربر از G LADIATOR بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #7
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    فکر میکنم در مورد نوره dirctlight کار کنه...چون بعضی از نور ها کار نمیکنه...

  14. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #8
    آخر فروم باز G LADIATOR's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    شيراز ______ (^_^) پست ها: 111,111,111,111,111,111
    پست ها
    1,144

    پيش فرض

    Viewport Shadin رو تغییر دادی یا هنوز Off هست؟

  16. این کاربر از G LADIATOR بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #9
    آخر فروم باز G LADIATOR's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    شيراز ______ (^_^) پست ها: 111,111,111,111,111,111
    پست ها
    1,144

    پيش فرض

    خود موتور رندر روی اسکن لاین هست یا منتال؟

  18. این کاربر از G LADIATOR بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  19. #10
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    Viewport Shadin باید روی حالت Best باشه..
    موتور رندرم هم روی Scanline بوده کار کرده هم روی mental ray

  20. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •