تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: پیاده سازی بازی

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    پست ها
    12

    14 پیاده سازی بازی

    سلام بر اساتید محترم.هدف از این تایپیک مشورت با اساتید این انجمن در رابطه با پیاده سازی بازی حکم تو شبکه به زبان #C.البته این بازی توسط آقای علی طالقانی با vbبه صورت عالی پیاده شده.ولی بنده هم باید این بازی رو پیاده کنم البته نه به تمیزی بازی آقای طالقانی. این بازی تا قسمت تخصیص برگ بین بازیکنان و مشخص شدن حاکم پیاده شده ولی از این به بعدش مشکل threadداره.در ضمن تا اینجا با سوکت پیاده شده.مابق بازی هم نمی دونم با چه الگوریتمی پیادش کنم(ژنتیک یا حات).تا اینجا بماند.بنده با یه استاد برجسته هم مشورت کردم و ایشون فرمودند که سوکت به درد نمی خوره و باید با remotingپیاده بشه.بر همین اساس بنده بر سر چند راهی قرار گرفته و زمان بسیار کمی برای تحویل دارم. بسیار ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

  2. #2
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    پست ها
    12

    پيش فرض

    یعنی کسی نیست به من کمک راهنمایی بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    پست ها
    12

    پيش فرض

    من هنوز منتظرم دوستان

  4. #4
    ناظر انجمن .NET Framework _H2_'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    یک جایی بین Framework و نارمک!
    پست ها
    4,746

    پيش فرض

    سلام
    متاسفانه من بازی شما بلد نیستم ولی اگر مشکلی با thread ، socket ، remoting دارید میتوانم کمک کنم.
    شما میتوانید مشکل خود را به صورت سوال مشخصی بپرسید.

  5. #5
    آخر فروم باز hamidreza_buddy's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2004
    محل سكونت
    شریف
    پست ها
    1,167

    پيش فرض

    سلام
    این مسئله ای که شما انتخاب کردید نیاز به الگوریتم پیچیده ای داره و الگوریتم سرراستی نداره که بشه راحت توضیحش داد.
    تا اونجایی که من می دونم معمولاً هوش این جور بازی ها رو بوسیله الگوریتم MINIMAX می نویسن. و بوسیله حرص آلفا بتا و روش های مختلف دیگه ای اون رو بهبود می دن.
    توی کتاب «هوشن مصنوعی، رویکردی نوین» (ARTIFICIAL INTELLIGENCE, A MODERN APPROACH) نوشته «راسل» درباره این الگوریتم توضیح داد و همچنین کمی هم درباره بازی های «شانسی» مثل ورق توضیح داده.

    کتاب هم فارسیش و هم انگلیسیش توی بازار هست.

    ورژن الکترونیکش رو هم می تونید از اینجا بگیرید:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این چار تا کتاب هم درباره هموش مصنوعی در بازی های کامپیوتری هست:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by hamidreza_buddy; 22-10-2008 at 02:02.

  6. #6
    داره خودمونی میشه hadi_joulaee's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    <iostream.h>
    پست ها
    137

    پيش فرض

    فکر نکنم تو این بازی نیاز به استفاده از هوش مصنوعی نباشه چون با این توضیحی که دوستمون داده هر چهار بازیکن انسان هستند . بازیکنی وجود نداره که کامپیوتر جاش باشه!

  7. #7
    داره خودمونی میشه hadi_joulaee's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    <iostream.h>
    پست ها
    137

    پيش فرض

    من فایلهای تصویری این پروژه رو دارم:
    عکس بک گراند.
    عکسهای ورق ها(خشتو گشنیزو پیکو دل)
    اگه خواستی ایمیلتو بده واسط بسندم

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •