يه همچين پرده اي مي خوام
![]()
يه همچين پرده اي مي خوام
![]()
خوب اگه میخوای پرده ثابت و بدونه حرکت باشه میتونی از line استفاده کنی
یعنی تا خوردگی های بالا رو با لاین و پیین و وسطشم هم با لاین بسازی بعد لاین ها رو با nurbs یا loft بهم امتداد بدی
و اگر میخوای پرده ای داینامیک داشته باشی
اینجا رو ببین
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
با تشکر از آقا هادی باید بگم:
برای اینجور ÷رده ها شما بهتره یه لاین بکشید Extrude modifier و segment = 50 و بعد هم اون رو حدود 30 درجه بچر خورنید تا یه ÷رده ی کج داشته باشید و بعد هم با Edit poly و انتخاب ورتکس های بالایی و soft selecttion و حدود -30 درجه در همون راستا ی چرخش قبلی اون رو بچرخونید تا بالش درست بشه و بعد هم یه جسم در سر راه اون قرار بدید و بعد هم cloth و یه vertex group Drag برای ورتکس های بالایی بسازید و در object properties ÷رده را Cloth و جسم دیگتون رو Collison قرار بدید و local simulate و بعد که به نتیجه ی دلخواه رسیدی یهنی سمت چپ پره راست شد اون رو متوقف کرده و Shell + Trbo smooth modifier براش نسبت بدید تا طبعی تر بسه.
عذر می خوام من حالا باید برم یه نمونه کارش رو سریع براتون ساختم و با حرکت در مادیفایر های قبلی شما میتونید راحتتر چگونگی ساخت رو ببیینید و البته مطمینم شما می تونید خیلی قشنتر از این رو بسازید..............
موفق باشی.....کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)