تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 15

نام تاپيک: متریال دهی انیمیشن های حرفه ای !

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه 3ッドマクス's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    381

    14 متریال دهی انیمیشن های حرفه ای !

    سلام .

    فکر میکنم اکثرا بدونید که متریال و تکستجر دهی در انیمیشن های حرفه ای یه حالتی داره که ساختنش خیلی سخته ! شاید یه طرح با تکستچرطبیعی تر بشه اما برای یه انیمیشن اصلا خوب نمیشه که از تکستچر استفاده کرد کسی اطلاعاتی در این باره داره ! من هرچی سعی میکنم درسته که خیلی واقعی میشه و حتی واقعی تر از انیمیشن های معروف اما جالب نمیشه و حالت فانتزی نمیتونم در بیارم . تو رندر و مدلسازی خیلی پیشرفت کردم اما به همین دلیل که گفتم نمیتونم یه کلیپ جالب بسازم ! منظورم اینه که من تقریبا میتونم حدااکثر قدرت v-ray رو بکار بگیرم ولی حالت سینمایی نمیتونم به رندرهام بدم ! اگر موافق باشید روی این موضوع مهم کار کنیم تا به یه تنیجه مطلوب برسیم ... در کل منظورم اینه که من سبکم رئال بود و الان میخوام وارد سبک فانتزی بشم اما هنوز تو همون سبک رئال گیر کردم ...

  2. #2
    آخر فروم باز Farzad.wow's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه ....
    پست ها
    1,895

    پيش فرض

    می شه منظورتو مختصر و مفید بگی ؟؟؟؟
    تا اینجاکه من فهمیدم می خوای متریال . تکسچر کارات فانتزی شه ... به نظر من باید اول مدلتو فانتزی کنی تا بقیه فانتزی شه ...

  3. #3
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    921

    پيش فرض

    انیمیشن با قدرت وی-رای بیش از یک ساعت؛رندرش تا 6 ساعت ( بسته به سیستمت ) طول میکشه. و متریال حرفه ای و آماتور نداریم؛همه یه نوعه.

  4. #4
    حـــــرفـه ای Borhan72's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    همين دور و ورا...       اسم شريف: آقا برهان
    پست ها
    2,785

    پيش فرض

    منظور حرفتو نميفهمم...
    واضح تر بگو...

  5. #5
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب اگه شما به کارهای حرفه ای دقت کنی اونا فقط مدلها رو فانتزی میسازن...در حقیقت فقط کاراکتر ها رو ... مثلا وال ای...
    محیط کاملا طبیعی و رئال هست...

    پس نیازی نیست متریال های ساده استفاده کنی.... بیشترین چیزی که باعث میشه کار فانتزی بشه یکی رنگ بندی و دومی فیلترهاییه که تو برنامه های دیگه مثل after effect یا primier استفاده میکنن...و البته کاراکتارهات...

  6. 6 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #6
    آخر فروم باز Farzad.wow's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه ....
    پست ها
    1,895

    پيش فرض

    خوب اگه شما به کارهای حرفه ای دقت کنی اونا فقط مدلها رو فانتزی میسازن...در حقیقت فقط کاراکتر ها رو ... مثلا وال ای...
    محیط کاملا طبیعی و رئال هست...

    پس نیازی نیست متریال های ساده استفاده کنی.... بیشترین چیزی که باعث میشه کار فانتزی بشه یکی رنگ بندی و دومی فیلترهاییه که تو برنامه های دیگه مثل after effect یا primier استفاده میکنن...و البته کاراکتارهات...
    دقیقا من منظورم همینه و با شهاب صد در صد موافقم .........

    اصولا کار بر پایه ی مدل فانتزی هست نه متریال.......

  8. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه 3ッドマクス's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    381

    پيش فرض

    ممنون SSS_HHH_OOO جان همیشه دقیق ترین جواب رو میدی . منظور منم همین بود در تاپیک بحث بشه که چطور یه همچین
    صحنه های رو میشه ایجاد کرد مثلا از چه فاکتورهایی استفاده کرد در رندر . متریال دهی . رنگ آمیزی و ف-ی-ل-ت-ر ها ...

    Farzad.wow

    نه مثلا انیمیشن قطار قطبی مدلهاش همه واقعی هستند اما متریال و رنگ آمیزی و ف-ی-ل-ت-ر های که داره انیمیشن رو فانتزی کرده
    منظور منم دقیق همین رنگ امیزی و استفاده از ف-ی-ل-ت-ر ها بود ...

    مثلا ببینید یه محیطی ساخته میشه به سختی میشه تشخیص داد که عکس هست یا طراحی ولی محیط دیگه کاملا مشخص هستش فانتزی هست اما
    خیلی سینمایی و جالب ساخته شده این تاپیک رو ایجاد کردم در مورد تکنیک هاش بحث کنیم . معمولا هم در محیط های فانتزی فیزیک خیلی عالی تر هستش ...
    Last edited by 3ッドマクス; 26-09-2008 at 21:04.

  9. #8
    آخر فروم باز Farzad.wow's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه ....
    پست ها
    1,895

    پيش فرض

    جیگر اسمت رو نفهمیدم ........ میگم اصولا تو کارای فانتزی از زنگ های جذاب استفاده می کنن ... مثلا تو رنگ آسمون اغراق می کنن .. یعنی تو آبیش ... بیشتر هم از رنگای متضاد استفاده می شه .. اگه بخئای می شتونی رندر فانتزی بگری کاری نداره ..

  10. این کاربر از Farzad.wow بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه 3ッドマクス's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    381

    پيش فرض

    جیگر اسمت رو نفهمیدم ........ میگم اصولا تو کارای فانتزی از زنگ های جذاب استفاده می کنن ... مثلا تو رنگ آسمون اغراق می کنن .. یعنی تو آبیش ... بیشتر هم از رنگای متضاد استفاده می شه .. اگه بخئای می شتونی رندر فانتزی بگری کاری نداره ..
    این هم نکته مهمی هستش ! ممنون ...
    اسم من مصطفی هستش و معنی اسم کاربریم هم میشه 3d max

  12. #10
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    سلام مصطفی جان
    به نظر من اگه منظورت رندر و texture هستش باید بگم که میتونه بعد از انمام پروژه ی انیمیشن با برنامه های افکت های video اونارو تغییر داد
    البته ناگفته نمونه که Texture ها و متریال هایی هم که استفاده میشه خیلی روشون کار میشه ...
    و این تکنیک ها با تجربه به دست میاد...

  13. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •