تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: UVW برای Map های مختلف.

  1. #1
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض UVW برای Map های مختلف.

    سلام دوستان.

    می خواستم ببینم چه جوری میشه طریقه ی مپینگ و برای کانال های مختلف در متریال ادیتور رو خودمون تنظیم کنیم مثلا برای هر کانال یه مادیفایر UVW MaPp یا Unwrap UVW تعریف کنیم.

    تشکر.....

  2. #2
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض

    کورش جان اینطوری نمیشه !
    مگه اینکه مثلا شما یه جسم رو که به Editable Poly تبدیل کردی از sub-object فیس هایی که میخوای رو انتخاب کنی و در همون حالی که انتخاب کردی uvw map رو اضافه کنی. باز دوباره برای poly های دیگه هم همینکارو بکن.
    اگه متوجه نشدی بگو تا بیشتر توضیح بدم.

  3. 2 کاربر از CG Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    921

    پيش فرض

    CG Art عزیز؛ ایشون هم می تونن این کار رو کنن و هم می تونن دوماده رو تقسیم کنن و بعد متریال ها رو تنظیم کنن و بعدش دو تا رو دوباره به هم وصل کنن؛اما فکرکنم کاری که CG Art گفتش راحت تر باشه...

  5. 2 کاربر از کاربر_P30W بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    تشکر آقا عادل.
    ولی منظور من این نبود. فکر کنم شما همین Mult-subobject رو می گید.
    من می گم مثلا برای Opacity Map و Bump Map و .... هر کدوم رو دقیقا با UVW کنترل کنیم.

    اگه راهی نیست لطفا بگید تا دنبالش نگردم.

    تشکر............

  7. #5
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض

    میشه واضح تر بگی !!!!

  8. این کاربر از CG Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #6
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    خب راستش نمی دونم چه جوری بگم.
    مثلا وقتی ما Bumpو Opacity و ... رو با تکسچر های 256 رنگ می دیم رو دقیقا رو شکل کنترل کنیم.
    مثلا وقتی بعضی وقتها با این کار جاهایی رو که می خواهیم درست Bump نمی شه و ما راهی نداریم جز کپی کردن همین مپ دیفیووس یا منطبق رزولیشن عکس سیاه سفیدمون با عکس دیفیوس به کمک فتوشاپ.

  10. #7
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض

    من اصلا متوجه نشدم.
    یا من خنگم که حتما همینطوره یا تو بد توضیح میدی !
    شرمنده ها ولی میخوام کمکت کنم خوب.
    میشه با یه مثال بگی ؟

  11. این کاربر از CG Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #8
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    مثلا بامپ توی تصویر سمت چپی درست نیست و توی سمت راست درست قرار گرفته.( سر جاش قرار گرفته)
    حالا ما چه جوری سمت چپی رو درستش کنیم؟


  13. #9
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض

    خوب کورش جان تو خوده متریال ادیتور اون قسمت Tile رو باید دستکاریش کنی تا درست بشه. عکس زیر :


  14. این کاربر از CG Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #10
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    تشکر آقا عادل ولی این استانداره و راحت تنظیم میشه برای تکسچر هایی که اینجوری نمی شه تنظیم کرد چی؟ یا حتی اگه تنظیمش هم کنیم خب کپی میشه و قسمت هایی که ما نی خواهیم هم بام÷ می گیره! راه بهتری نیست؟

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •