تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 10 از 10

نام تاپيک: درخواست راهنمایی

  1. #1
    داره خودمونی میشه Snap CG's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    پست ها
    84

    پيش فرض درخواست راهنمایی

    با سلام این اولین صورتی هست که کار کردم در مورد تکسچر و مورف و باون گذاری برای حرکات صورت راهنمایی می خواستم خیلی ممنون!منتظر کمکهای شما دوستان عزیز هستم!!





    Wireframe
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    تری دی مکس 2008 - 32 بیت
    مدت مدلینگ 4 ساعت
    مدت رندر چندین ثانیه

    راستی یادم رفت برای دندان ها باید چیکارکنم اونارو اتچ کنم ؟
    Last edited by Snap CG; 14-09-2008 at 21:08.

  2. #2
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    خيلي خوبه.

    نه دندون و لثه نبايد اتچ بشه.
    حركات صورت به bone احتياج نداره. معمولا براي حالات با مورفر چندتا حالت طراحي و بعد با يه كنترلر ساخته شده با Shape و Wire parametrs و كنتركر ها اون رو متحرك مي كنن. اگه توصيحات بيشري لازم داري بگو تا بيشتر توضيح بدم.
    Last edited by /.,mnb; 14-09-2008 at 21:16.

  3. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب برای اولین بار خیلی جالب شده...فعلا اگه نظر من رو بخوای میگم بهتره که فعلا رو مدلسازی کار کنی...بعدا رو تکسچر و مرف...

  5. این کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    داره خودمونی میشه Snap CG's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    پست ها
    84

    پيش فرض

    یعنی اینو ببرم با zbrush جزییات در بیارم بعد بیام سراق تکسچر و بقیه ؟
    /.,mnb اگه بتونی توضیح بدی خیلی ممنون میشم

  7. #5
    آخر فروم باز Farzad.wow's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه ....
    پست ها
    1,895

    پيش فرض

    فعلا مدلو ادامه بدی بهتر .............

  8. این کاربر از Farzad.wow بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #6
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    /.,mnb اگه بتونی توضیح بدی خیلی ممنون میشم
    من فعلا نمي تونم به صورت تصويري با مكس توضيح بدم چون يه كار داره روي سيستمم رندر ميشه و نميتونم از مكس استفاده كنم.
    ببين اول با shapes يه حالت كلي از صورت رو مي كشن مثلا يه مربع به جاي تمام صورت و بعد رو تا مربع براي چشم كه رو تا دايره داخلش هست براي حركت سطح كروي چشم و مثلا دو تا دايره ي ديگه بالاي چشم براي ابرو و همين جوري براي لبها و حالتهاي مختلف ماهيچه هاي صورت. بعد با كنترلر ها حركت اونها رو محدود مي كنند مثلا با Script Controller حركت اين دايره كه مربوط به ابرو هست و به بالاي مربع چشم و براي جلوگيري از حركت غير طبيعي محدود مي كنند و بعد مثلا يه حالت صورت با ابروي رو به بالا رو با مورفر مي سازند و مثلا به كانال يك مورفر مي دهند. بعد با راست كليد روي دايره ي مربوط به حركت ابرو و Wire paramerters تعيين مي كنند كه با حركت دايره مربوط به اين ابرو به سمت بالا كه مثلا محور Z باشه ميزان كانال يك مورفر كه مربوط به بالا رفتن ابرو ميشه افزايش پيدا كنه و ابرو بالا بره.

    اگه باز هم جاييش رو درست متوجه نشدي بگو........

  10. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7
    داره خودمونی میشه Snap CG's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    پست ها
    84

    پيش فرض

    من فعلا نمي تونم به صورت تصويري با مكس توضيح بدم چون يه كار داره روي سيستمم رندر ميشه و نميتونم از مكس استفاده كنم.
    ببين اول با shapes يه حالت كلي از صورت رو مي كشن مثلا يه مربع به جاي تمام صورت و بعد رو تا مربع براي چشم كه رو تا دايره داخلش هست براي حركت سطح كروي چشم و مثلا دو تا دايره ي ديگه بالاي چشم براي ابرو و همين جوري براي لبها و حالتهاي مختلف ماهيچه هاي صورت. بعد با كنترلر ها حركت اونها رو محدود مي كنند مثلا با Script Controller حركت اين دايره كه مربوط به ابرو هست و به بالاي مربع چشم و براي جلوگيري از حركت غير طبيعي محدود مي كنند و بعد مثلا يه حالت صورت با ابروي رو به بالا رو با مورفر مي سازند و مثلا به كانال يك مورفر مي دهند. بعد با راست كليد روي دايره ي مربوط به حركت ابرو و Wire paramerters تعيين مي كنند كه با حركت دايره مربوط به اين ابرو به سمت بالا كه مثلا محور Z باشه ميزان كانال يك مورفر كه مربوط به بالا رفتن ابرو ميشه افزايش پيدا كنه و ابرو بالا بره.

    اگه باز هم جاييش رو درست متوجه نشدي بگو........
    اگه میشه درمورد
    Track view
    Curve Editor
    Script Controller
    یه توضیحی بدید ممنون میشم عجله ای نیست هر موقه که وقت داشتی بگو من آمادم.
    با تشکر دوباره از شما دوست عزیز.

  12. #8
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    Track view - Curve editor برای ویرایش انیمشن / برای کنترل کردن حرکت ها / کنترل کردن شتاب ها / اضافه کردن کنترلر ها / ویرایش کنترلر ها/ ویرایش کلید های انیمیشن / اضافه کردن کلید / وایر کردن ÷ارامتر ها (ارتباط ÷ارامتر ها) / و ... کاربرد داره.

    Script Controller کارایی بسیار زیادی داره که مثلا شما ویپگی خاصی نیاز دارید که کنترلر آماده ای برای آن وجود نداره و شما می توانید در واقع ویپگی جدیدی رو در مکس و برای شی تون تعرف کنید. برای کار کردن با این کنترلر باید اسکریپت نوشتن رو بلد باشید که خودش کلی تخصص نیاز داره.

  13. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #9
    داره خودمونی میشه Snap CG's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    پست ها
    84

    پيش فرض

    aghe mishe ye adress amozesh morph sorat bedid dostan merci

  15. #10
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض

    help خوده مکس کامل و مفصل توضیح داده امیر جان.

  16. این کاربر از CG Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •