تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 10 از 10

نام تاپيک: در حال ساخت : پژو 206 سدان ایرانی

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    1,112

    پيش فرض در حال ساخت : پژو 206 سدان ایرانی

    اینکارو چند روزه شروع کردم برای بازی میخوام بسازم ببینید چطوره نظرات هم بگید . یه سوال هم دارم چطور میشه موتور ماشینو ساخت ؟؟؟ زهنی که سخته باید زهنی بسازم . در مورد اتاق هم همینطور
    یه سوال هم دارم . بعد از توربو اسموش بعضی چیزا خراب میشه چطور درست کنم . یه سوال دیگه هم اینکه چطور تو مکس تکستچر رو تنظیم کنم مثلا من تکستچر چراغ عقب و چند چیز دیگه رو توی یه تصویر دارم چطور رو ماشین بندازم ؟
    اول وایر :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


  2. 7 کاربر از mohammadrezams بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    پروفشنال mohsen770's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    797

    پيش فرض

    سلام...!
    شما هم دقیقا اشتباه من توی گالاردو رو کردید...
    فکر کنم برای ساخت جای چرخ ها روی بدنه از cut استفاده کردید...
    برای درست شدنش باید edge ها حالت تار عنکبوتی داشته باشن...
    بعد از این کار هم باید vertex های دور چرخ رو انتخاب کنید و chamfer رو بزنید و عددش رو هم بذارید 0.002
    اینطوری درست میشه...
    ------------------------------------
    کل بدنه هم باید یه تیکه باشه ...
    به نظر میاد که درها جدا هستند.
    -----------------------------------
    بعد از cut کردن درزها ، من edge خا رو انتخاب میکنم و میکشم به سمت داخل ماشین و weld میکنم .
    اینطوری دیگه از شکاف در پشت ماشین معلوم نمیشه. (البته من این روش به ذهنم رسید ، شاید بقیه از روش بهتری استفاده کنن!)
    ----------------------------------
    برای اینکه مدل ها بعد از smooth شدن مچاله نشن باید همون روش تارعنکبوتی رو رعایت کنید و اینکه پیکسل ها نباید 3 ضلعی باشن...
    باید همه ی پیکسل ها 4 ضلعی باشن.
    Last edited by mohsen770; 12-09-2008 at 13:23.

  4. این کاربر از mohsen770 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض

    خیلی زیبا شده.
    باید کاملش رو دید.
    وایر واسه من باز نمیشه !

  6. #4
    پروفشنال Sorosh MAX's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    طـــهران
    پست ها
    993

    پيش فرض

    آفرین ، عالیه ...

    اما بنظر میاد یکم ماشین پهناش کمه !

  7. این کاربر از Sorosh MAX بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب جلوی ماشین شبیه 206 نشده...ولی عقبش خیلی خوبه...برای موتور ماشین و داخل ماشین باید ذهنی بری..راهی نداره..

    راستی مگه برای بازی نیست؟؟؟خوب پس turbo smooth برای چی؟

  9. این کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #6
    آخر فروم باز Farzad.wow's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه ....
    پست ها
    1,895

    پيش فرض

    به نظر من شما اصولی هنو ماشین نساختین ..... آموزشهای ساخت ماشین که تو بخش
    آموزشی هست یه نیگا بندازی بد نیس ..... ماشینت اصلا فرم نداره .........

  11. این کاربر از Farzad.wow بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #7
    آخر فروم باز hesam_g59's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2005
    محل سكونت
    همسایه امام رضا(ع)
    پست ها
    1,127

    پيش فرض

    به نظر من شما اصولی هنو ماشین نساختین ..... آموزشهای ساخت ماشین که تو بخش
    آموزشی هست یه نیگا بندازی بد نیس ..... ماشینت اصلا فرم نداره .........
    نه نگو اينطوري فرزاد جان....منم اه بسازم ..شبيه به اينم بشه..كلاهم رو ميندازم هوا...
    خوب بايد كمك كنين تا همه بتونيم استفاده ببريم

  13. #8
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    1,112

    پيش فرض

    سلام...!
    شما هم دقیقا اشتباه من توی گالاردو رو کردید...
    فکر کنم برای ساخت جای چرخ ها روی بدنه از cut استفاده کردید...
    برای درست شدنش باید edge ها حالت تار عنکبوتی داشته باشن...
    بعد از این کار هم باید vertex های دور چرخ رو انتخاب کنید و chamfer رو بزنید و عددش رو هم بذارید 0.002
    اینطوری درست میشه...
    ------------------------------------
    کل بدنه هم باید یه تیکه باشه ...
    به نظر میاد که درها جدا هستند.
    -----------------------------------
    بعد از cut کردن درزها ، من edge خا رو انتخاب میکنم و میکشم به سمت داخل ماشین و weld میکنم .
    اینطوری دیگه از شکاف در پشت ماشین معلوم نمیشه. (البته من این روش به ذهنم رسید ، شاید بقیه از روش بهتری استفاده کنن!)
    ----------------------------------
    برای اینکه مدل ها بعد از smooth شدن مچاله نشن باید همون روش تارعنکبوتی رو رعایت کنید و اینکه پیکسل ها نباید 3 ضلعی باشن...
    باید همه ی پیکسل ها 4 ضلعی باشن.
    نه براي قسمت چرخ ها edge ها رو گرفتم بعد شيفت رو نگه داشتم و اون كه براي بزرگ و كوچك كردن اشيا هست رو زدم يه چيزي به قول شما حالت تار انكبوتي شد بعد تا ميتونستم edge ها رو به هم نزديك كردم بعد اونجا گذاشتم .
    خوب جلوی ماشین شبیه 206 نشده...ولی عقبش خیلی خوبه...برای موتور ماشین و داخل ماشین باید ذهنی بری..راهی نداره..

    راستی مگه برای بازی نیست؟؟؟خوب پس turbo smooth برای چی؟
    نميدونستم توربو اسموش چه بدي داره مگه ؟؟؟ تاحالا آخه براي بازي ماشين نساختم . ميخوام براي GTA SanAndreas بسازم .
    به نظر من شما اصولی هنو ماشین نساختین ..... آموزشهای ساخت ماشین که تو بخش
    آموزشی هست یه نیگا بندازی بد نیس ..... ماشینت اصلا فرم نداره .........
    من اصلا اصل و اصول نميشناسم من فقط از روي يه آموزش ساخت فراري انزو يه فراري نيمه كاره ساختم بعد هم اومدم روي اين .
    عقب هم كاملا شبيه شده بود ولي بعد از توربو اسموش اينطوري شد .
    وایر واسه من باز نمیشه !
    من الان چك كردم دوباره بزنيد درست ميشه .

  14. #9
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    آفرین خیلی قشنگ شده ولی مشکلاتی هم داره
    مثلا اینکه خیلی لاغر شده
    و اینکه کمی از نظر طول کمه ....
    خوب حالا سوالاتت
    برای ساخت موتور میتونی عکس از موتور ماشین پیدا کنی و Blueprint فکر نمیکنم داشته باشه باید از روی عکس خودت زهنی بسازی ...
    اتاقشم همینطور میتونی از روی عکس بسازی....

    در مورد اینکه Turbo Smooth میکنی و میگی که بعضی از جاها خراب میشه برای اینه که بعضی از Segment هات تنظیم نیست و باید اونارو تنظیم کنی....

    و اینکه برای تنظیم Texture باید از اصلاح گر های UVW اسنتفاده کنی که باید به Modify رفته و UVW MAP انتخاب کنی....

    البته اینم بگم باید بیشتر حوصله به خرج بدی بعضی از جاها رو سر سری کار کردی مثل شیار دور پنجره ها ....
    موفق باشی رفیق

  15. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #10
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    آفرین واسه یه مدل low poly بسیار خوب شده

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •