سلام...!
شما هم دقیقا اشتباه من توی گالاردو رو کردید...
فکر کنم برای ساخت جای چرخ ها روی بدنه از cut استفاده کردید...
برای درست شدنش باید edge ها حالت تار عنکبوتی داشته باشن...
بعد از این کار هم باید vertex های دور چرخ رو انتخاب کنید و chamfer رو بزنید و عددش رو هم بذارید 0.002
اینطوری درست میشه...
------------------------------------
کل بدنه هم باید یه تیکه باشه ...
به نظر میاد که درها جدا هستند.
-----------------------------------
بعد از cut کردن درزها ، من edge خا رو انتخاب میکنم و میکشم به سمت داخل ماشین و weld میکنم .
اینطوری دیگه از شکاف در پشت ماشین معلوم نمیشه. (البته من این روش به ذهنم رسید ، شاید بقیه از روش بهتری استفاده کنن!)
----------------------------------
برای اینکه مدل ها بعد از smooth شدن مچاله نشن باید همون روش تارعنکبوتی رو رعایت کنید و اینکه پیکسل ها نباید 3 ضلعی باشن...
باید همه ی پیکسل ها 4 ضلعی باشن.