سلام دوستان رم کارت گرافیکم 512 هست ولی این مقدار رو در dxdiaag نشون میده(1264)
آیا کارت گرافیک از رم خود سیستم هم استفاده میکنه؟؟
یا توجیه دیگه ای وجود داره؟؟
ممنون
سلام دوستان رم کارت گرافیکم 512 هست ولی این مقدار رو در dxdiaag نشون میده(1264)
آیا کارت گرافیک از رم خود سیستم هم استفاده میکنه؟؟
یا توجیه دیگه ای وجود داره؟؟
ممنون
دقیقا همینه.نوشته شده توسط hesamjm [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در گرافیک های آنبورد و بعضی از کارت های گرافیک , کارت گرافیک از رم استفاده میکند.اما اگر گرافیک شما 2 برابر شده معنیش این نیست که از رم استفاده می کند, یعنی گرافیک شما دارای hyper memmory است و گرافیک اصلی شما را 2 برابر یا بیشتر می کند.نوشته شده توسط hesamjm [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Last edited by only number one; 08-09-2008 at 22:41.
بله. ممکن است گرافیک با گرفتن مقداری از رم قابلیت خود را افزایش دهد.
اگه باس رم هم زیاد باشه در صورتی که از از رم استفاده کنه سرعت رم کارت گرافیک بیشتر میشه و و با سرعت زیاد تری پردازش میکنه .
بله. منظور من هم همین بود.
در صورتی گرافیک از رم استفاده می کنه که رم قابلیت این کار را داشته باشد.
1- بستگی به base bus مین بورد داره که چقدر از باس رم رو استفاده کنه.2- کارت گرافیک همینطوری از باس رم نمی گیره.نوشته شده توسط Newboys20 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
اگه نخواهیم این شیر شدن باشه باید چی کار کنیم؟
آخه 4 گیگ ر م دارم در ویستا 3072 نشان می ده
این Share شدن رم شما به نفع شماست و در واقع به شما کمک میکنه که Performance بالاتری رو بگیرید و اصلا نه امکان این هست که این قابلیت رو غیرفعال کنید چون به طور اتوماتیک هست که توسط Vista memory management کنترل میشه و برای اینکه مطمئن شید هم این متن رو از Ms Document میزارمنوشته شده توسط h_radnoosh [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در ثانی اصلا به نفع سیستم نیسست که اینکارو بکنید.Shared System Memory: This usually makes up the bulk of system memory available to the GPU and is “allocated” on demand when needed. Shared system memory is really just regular application VAD which are probe and locked and made visible to the GPU. VidMm will only allow up to N bytes to be pinned down simultaneously where N is: ((Total System Memory – 512)/2 – Dedicated System Memory)
موفق باشید.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)