سلام دوستان
منم دست به کار شدم
من با 3ds max کار کردم حدود 2 ساعت روش تا الان کار کردم سعی کردم کیفیت کار بالا باشه ( تعداد پالیگنها همین الان هم خیلی بالاست ) سعی کردم که دقیقا اندازه های اجسام و مکان اونها به علاوه دوربین با عکس یکی باشه
تنها نکته ای که میتونم در مورد این کار تا اینجاش بگم این که polyboost توی این کار خیلی بهم کمک کرد هم ابزار loop و ring و هم select similar که خیلی به کارم سرعت بخشید.
uv map ها رو هم درست کردم ( unwarp uv mapping )فقط میخواد واسشون تکسچر بسازم.( هنوز با کار متریال هم ندادم )
نظر یادتون نره![]()