تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 14

نام تاپيک: در خواست ازهمه كساني كه كار تحليل وب سايت تا به حال انجام داده اند

  1. #1
    آخر فروم باز shahinfarasystem's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,617

    پيش فرض در خواست ازهمه كساني كه كار تحليل وب سايت تا به حال انجام داده اند

    من قراره براي تحليل يك وب سايت فروشگاه الكترونيكي مبلمان هفته آينده جايي برم

    ولي نميدونم چطوري بايد شروع كنم و چطوري از بين صحبت هاي طرف صفحات سايتش رو بيرون بكشم چون كار اصلي من طراحي وب هستش وو تازه توي اين كار هم تازه كارم .كد نويسي و تحليلش رو معمولا من انجام نمي د م و پاي همكارم هست
    ولي خوب يه جورايي همكارم در دسترسم نيست كه بخوام زياد باهاش تبادل اطلاعات داشته باشم

    يه راهنمايي مقاله اي ، چيزي كه بتونم اصول ابتدايي اين كار رو بهم بگه مي تونيد معرفي كنيد؟؟؟
    اگه كمك خودتون هم باشه كه با عمل كسب كرديد كه چه بهتر

    ممنون و متشكر......

  2. #2
    آخر فروم باز shahinfarasystem's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,617

    پيش فرض

    بچه ها خواهشا كمك كنيد كارم گيره

    يه با معرفت نيست؟؟؟؟

  3. #3
    حـــــرفـه ای Bill Gates's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    @ Company
    پست ها
    3,465

    پيش فرض

    آخه من اصلا نفهمیدم چیه!! یه توضیح مختصر ولی تو پر میدی؟ شاید بتونم کمکت کنم

  4. #4
    پروفشنال peyman1987's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    995

    پيش فرض

    بزار تا میتونه صحبت کنه.
    سعی کن بیشتر گوش کنی تا حرف بزنی. خودش لابلای صحبتاش صفحه ها رو میگه. در ضمن بستگی به میزان تجربه توی طراحی هم داره که با گفتن مثلا ارتباط شما بگیری که یه صفحه تماس با ما میخواد.
    بعدش هم من باشم شروع میکنم براش توضیح دادن که اول بهتره وب سایتش چجوری نوشته بشه. به قول خودمون با یه سری حرفهای قلمبه سلمبه طرف رو آچمز کنی. بعدش میشه رفت سراغ صفحات و از طرف حتی پرسید که چه صفحه هایی میخواد. اگر طرف خودش هم حرفه ای بود که میشه از تکنولوژیهایی که قراره استفاده بشه و امکاناتی که بهش میدین و زبانهایی که بکار میبرین و امنیت و ... صحبت کرد.

    چیز خاصی به نظرم نمیرسه که بگم ولی معمولا همینجوری جلسات تحلیل برگزار میشن.

  5. این کاربر از peyman1987 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #5
    آخر فروم باز shahinfarasystem's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,617

    پيش فرض

    پيمان جان ممنون و متشكر از كمكت يه چند تا سوال ديگه هم داشتم:

    1) معمولا جلسات تحليل چه قدر زمان مي برند؟؟

    2) معني پشتيباني از سايت كه با تقبل يه هزينه اي انجام ميشه چيه؟؟ مگه در مقابل كاري كه ما انجام مي ديم نبايد ضمانت كار اون هم رايگان داشته باشيم؟؟؟

    3) يه تعرفه از قيمت طراحي صفحات دايناميك و استاتيك و بنر و فلش توي سايت مي توني برام زحمت بكشي؟؟
    اصلا قاعده داره يا مثلا بنا به تجربه يا خواسته هاي طرف مثلا مي گي در مي آد 400 هزار تومان

    شايد ا الان بگي بابا اين shahinfarasystem كه هيچي حاليش نيست اومده اينجا سوال تحليل سايت مي پرسه
    ولي اينو مي خوام بگم از همه اين سوالات تقريبا يه پيش فرض درباره جوابشون توي ذهنم دارم ولي خوب مي خوام جواب اصولي تري از شما يا از دوستان ديگه كه تجربه عملي بيشتري دارند بگيرم

    خدمت آقا BILL Gates عزيز هم عارضم جوابي تو مايه هاي آقا پيمان مي خام حالا هر كس بنا به تجربه عملي خودش

    از همگي ممنونم

  7. #6
    آخر فروم باز shahinfarasystem's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,617

    پيش فرض

    پيمان جان ممنون و متشكر از كمكت يه چند تا سوال ديگه هم داشتم:

    1) معمولا جلسات تحليل چه قدر زمان مي برند؟؟

    2) معني پشتيباني از سايت كه با تقبل يه هزينه اي انجام ميشه چيه؟؟ مگه در مقابل كاري كه ما انجام مي ديم نبايد ضمانت كار اون هم رايگان داشته باشيم؟؟؟

    3) يه تعرفه از قيمت طراحي صفحات دايناميك و استاتيك و بنر و فلش توي سايت مي توني برام زحمت بكشي؟؟
    اصلا قاعده داره يا مثلا بنا به تجربه يا خواسته هاي طرف مثلا مي گي در مي آد 400 هزار تومان

    شايد ا الان بگي بابا اين shahinfarasystem كه هيچي حاليش نيست اومده اينجا سوال تحليل سايت مي پرسه
    ولي اينو مي خوام بگم از همه اين سوالات تقريبا يه پيش فرض درباره جوابشون توي ذهنم دارم ولي خوب مي خوام جواب اصولي تري از شما يا از دوستان ديگه كه تجربه عملي بيشتري دارند بگيرم

    خدمت آقا BILL Gates عزيز هم عارضم جوابي تو مايه هاي آقا پيمان مي خام حالا هر كس بنا به تجربه عملي خودش

    از همگي ممنونم

  8. #7
    پروفشنال peyman1987's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    995

    پيش فرض

    پيمان جان ممنون و متشكر از كمكت يه چند تا سوال ديگه هم داشتم:

    1) معمولا جلسات تحليل چه قدر زمان مي برند؟؟

    2) معني پشتيباني از سايت كه با تقبل يه هزينه اي انجام ميشه چيه؟؟ مگه در مقابل كاري كه ما انجام مي ديم نبايد ضمانت كار اون هم رايگان داشته باشيم؟؟؟

    3) يه تعرفه از قيمت طراحي صفحات دايناميك و استاتيك و بنر و فلش توي سايت مي توني برام زحمت بكشي؟؟
    اصلا قاعده داره يا مثلا بنا به تجربه يا خواسته هاي طرف مثلا مي گي در مي آد 400 هزار تومان

    شايد ا الان بگي بابا اين shahinfarasystem كه هيچي حاليش نيست اومده اينجا سوال تحليل سايت مي پرسه
    ولي اينو مي خوام بگم از همه اين سوالات تقريبا يه پيش فرض درباره جوابشون توي ذهنم دارم ولي خوب مي خوام جواب اصولي تري از شما يا از دوستان ديگه كه تجربه عملي بيشتري دارند بگيرم

    خدمت آقا BILL Gates عزيز هم عارضم جوابي تو مايه هاي آقا پيمان مي خام حالا هر كس بنا به تجربه عملي خودش

    از همگي ممنونم
    خواهش میکنم.

    1- بستگی داره به کسی که داره از کارش دفاع میکنه و کسی که داریم در برابرش دفاع میکنیم. معمولا بین 40 دقیقه تا یک ساعت و نیم هم میتونه طول بکشه. مشخصا شما هر چی مطلب بیشتری برای گفتن داشته باشی و با چنته پر جلو رفته باشی به نفعته. هر چقدر بتونی طرف رو مدت زمان بیشتری سمت خودت نگه داری بردت بزرگتر میشه چون احتمال اینکه کس دیگه ای بتونه نظرش رو بعدا عوض کنه کمتر میشه.

    2- برای پشتیبانی خوب یه زمانی رو معمولا مشخص میکنن که میشه زمان تست و باگ گیری. مثلا شما به طرف میگین تا سه ماه وب سایت کار کنه اگه مشکلی داشت و باگی توش پیدا شد رایگان برات حلش میکنیم. خوب این دوره اصلا نیازه که مشکلات سایت مشخص و حل بشن. بعد از این سه ماه دیگه شما وظیفه ای نداری که اگه استی مشکلی پیدا کرد بری و براش مشکل رو حل کنی. برای همین یه قرارداد پشتیبانی هم مینویسن که مثلا شما متعهد میشی هر زمانی که مشکلی برای سایت پیش اومد ( که با گذشت زمان مشکلات واقعا کم میشن ) بری و مشکل رو حل کنی و در ازاش مبلغی رو بگیری. حالا بعضیها اینو ماهانه در نظر میگیرن ( معمولا برای سایتهای بزرگ و دولتی ) که مثلا ماهی 100 تومن میگیرم و هر موقع مشکلی بود یه زنگ بزنین حلش میکنم. بعضیها ساعتی میگیرین مثلا اگه حل مشکل سه ساعت طول بکشه ساعتی 10 تومن میگیره و میاد و حلش میکنه ، بعضیها هم نوبتی میگیرن یعنی برای هر باری که میرن و مشکلی رو حل میکنن یه مبلغی میگیرن.

    3- قیمت سایت رو من همیشه تجربه کردم نباید با تعداد صفحه و اینجوری چیزا تخمین زد. یه جورایی کلاس کار رو پیش مشتری میاره پایین. آدم حس میکنه مثلا داره یه چیزی رو میفروشه میگه دونه ای اینقدر. خودم همیشه وقتی که میخوام بزارم ، سنگینی سایتش و خود مشتری رو در نظر میگیرم و قیمت میدم. ممکنه یه سایت رو برای یکی 500 بگیرم و طراحی کنم و همون سایت رو با 1 تومن هم برای یکی دیگه طراحی نکنم. فقط توصیه اینکه هیچوقت از اینکه مشتری بپره نترس. قیمت رو تا جاییکه میتونی بالا ببر. اگه آب و تاب رو زیاد کنی قیمت توی صحبتا گم میشه. یعنی مثلا بگی فلان کسک این سایت رو با 300 تومن طراحی میکنه ولی من زیر 700 نمیگیرم چون کار با کار فرق داره و کار من این امکانات رو بهت میده، مدیریت کامل دست خودته ، پشتیبانی 24 ساعته داره هر موقع مشکل داشت زنگ بزن حلش میکنم و نمیدونم از این صحبتا. همیشه هم قیمت دیزاین سایت رو جدا بگیر. الان یه سایت حداقل 200 تومن برای دیزاینش باید خرج بشه. هیچ دیزاینری نمیاد ماک آپ زیر 200 تومن بزنه. بهش بگو مثلا یه دیزاین حرفه ای برات میزنیم که فقط مثلا 250 باید بدم به دیزاینر و از این حرفا. حقیقتش هم همینه. ممکنه طراحی کاری نداشته باشه و شما بخوای مثلا یه جوملا یا دروپال با چهار تا ماژول رو براش سفارشی کنی ولی مهم اینه که اون به چیزی که میخواد میرسه و باید هزینه ش رو بده.

    یه نکته مهم هم اینکه هر چیزی به ذهنت میاد رو توی تحلیل از طرف بگیر و نزار چیزی بمونه. همه رو توی قرارداد بیار و بده بخونه و امضا کنه که اگه فردا رفت یه چیز جدید دید و گفت اینم میخوام بتونی جلوش دربیای و قیمت رو ببری بالاتر. خیلی پیش اومده که مشتری وسط کار میگه من میخوام این اینجوری باشه و تو مجبور میشی یه بخشی رو از اول بنویسی تا اونجوری بشه برای اینهم باید هزینه اضافی بگیری.

    یه زمانی یه جایی کار میکردم مدیر حرف قشنگی میزد میگفت مهم نیست شما چقدر توی کار برنامه نویسی حرفه ای هستی مهم اینه که چجوری میتونی از کارت دفاع کنی. اگه بهترین کار رو داشته باشی ولی نتونی درست ازش دفاع کنی یکی دیگه یه کار افتضاح رو با دو برابر قیمت تو میفروشه به طرف.

    بهرحال امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم.

    موفق باشی

  9. #8
    آخر فروم باز shahinfarasystem's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,617

    پيش فرض

    2- برای پشتیبانی خوب یه زمانی رو معمولا مشخص میکنن که میشه زمان تست و باگ گیری. مثلا شما به طرف میگین تا سه ماه وب سایت کار کنه اگه مشکلی داشت و باگی توش پیدا شد رایگان برات حلش میکنیم. خوب این دوره اصلا نیازه که مشکلات سایت مشخص و حل بشن. بعد از این سه ماه دیگه شما وظیفه ای نداری که اگه استی مشکلی پیدا کرد بری و براش مشکل رو حل کنی. برای همین یه قرارداد پشتیبانی هم مینویسن که مثلا شما متعهد میشی هر زمانی که مشکلی برای سایت پیش اومد ( که با گذشت زمان مشکلات واقعا کم میشن ) بری و مشکل رو حل کنی و در ازاش مبلغی رو بگیری. حالا بعضیها اینو ماهانه در نظر میگیرن ( معمولا برای سایتهای بزرگ و دولتی ) که مثلا ماهی 100 تومن میگیرم و هر موقع مشکلی بود یه زنگ بزنین حلش میکنم. بعضیها ساعتی میگیرین مثلا اگه حل مشکل سه ساعت طول بکشه ساعتی 10 تومن میگیره و میاد و حلش میکنه ، بعضیها هم نوبتی میگیرن یعنی برای هر باری که میرن و مشکلی رو حل میکنن یه مبلغی میگیرن.
    سلام دوباره

    ايني كه شما مي گي اگه مثلا بعد از 3 ماه معلوم بشه كه اشكال از كدنويسي بنده بوده بازم بايد طرف هزينه پشتيباني رو بده؟؟؟
    يا اينكه مثلا فقط براي اعمال تغييرات بابت پشتيباني هزينه مي شه؟؟؟

  10. #9
    پروفشنال peyman1987's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    995

    پيش فرض

    سلام دوباره

    ايني كه شما مي گي اگه مثلا بعد از 3 ماه معلوم بشه كه اشكال از كدنويسي بنده بوده بازم بايد طرف هزينه پشتيباني رو بده؟؟؟
    يا اينكه مثلا فقط براي اعمال تغييرات بابت پشتيباني هزينه مي شه؟؟؟
    اینا همش به طی کردن خودتون بستگی داره. ولی اکثرا کسی نمیتونه ثابت کنه ایراد از کد شماس. حتی اگر هم باشه شما زمان تست دادین. هر چیزی رو هم که بخرین یه مدت گارانتی داره حالا بعد از اون مدت هر موردی هم پیش بیاد باید هزینه تعمیر یا تعویض رو بدی. این میشه بازاریش که کسی با کسی شوخی نداره

    ولی بعضی ها هم برای جلب توجه و جذب مشتری میان اینها رو جزو استثناها قید میکنن که اگه ایراد از کئ من بود مجانی انجام میدم

  11. #10
    آخر فروم باز shahinfarasystem's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,617

    پيش فرض

    مي گي كسي نمي تونه ثابت كنه؟؟؟؟
    ببخشيدا مگه داريم از طرف كلاه برداري مي كنيم كه تا و قتي ثابت نكرده حق با منه (ناراحت نشيا سواله؟؟؟)
    يعني مي گي اگه من بفمم اشكال از خودمه بازم مثلا مي تونم به طرف بگم من فلان قذر مي گيرم اشكالو درست مي كنم


    و يه چيز ديگه شما مي گي مهلت تست مثلا ممكنه ديتا بيس طرف توي 2000 تا ركورد ايرادهاشو نشون بده طرف چطوري بايد توي مثلا تست دوماهه اينو بفهمه

    ممنون عزيز دل...

  12. این کاربر از shahinfarasystem بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •