سلام
بیشتر یک تئوری اقتصادی است تا یک برنامه نرم افزاری.
البته چندین جنبه دارد و یک جنبه شهودی نرم افزاری هم دارد.
(
که احتمالاً درایران فقط با همینش کار دارند، شرکت یک نرم افزار میخرد و نصب میکند و تمام.
با چند کلیک، فکر میکنند مشتری مدار شده اند! و دیگر CRM را کامل پیاده سازی کرده اند!
برنامه اش باشد، بقیه اش مهم نیست! مشتری کیلو چنده؟
)
در جنبه نرم افزاری اش یک برنامه بانک اطلاعاتی باید داشته باشید با جدولی به منظور ارتباط با مشتری ها که میتواند شامل نظرات و پشنهادات شاید هم بگوییم دستورات(!) باشد (انواع ورودی های مختلف) و بخش جمع بندی و گزارش و... از این چیزها که میدانید!!!
پیشنهاد میکنم سری به ویکی پدیا بزنید تا بهتر متوجه منظورم شوید.
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید