تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 13

نام تاپيک: سومین کار سه بعدی من »» در حال ساخت AudiRSQ

  1. #1
    آخر فروم باز Sharim's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    محل سكونت
    A Stairway To Heaven
    پست ها
    2,352

    پيش فرض سومین کار سه بعدی من »» در حال ساخت AudiRSQ

    سلام دوستان
    این ماشین رو عکسش رو دیدم و تصمیم گرفتم بسازمش , بلو پرینتش رو تنظیم کردم ولی مشکل داشت (آخه اصلا بلو پرینت نبود عکس بود در زوایای مختلف) تا یه حدودیش رو ساختم بعد دیدم نمیشه تصمیم گرفتم ذهنی بسازمش
    میخواستم وقتی تمام شد تاپیک بزنم اما به مشکل برخوردم گفتم شما راهنماییم کنید .
    عکس رو ببینید :



    اما مشکل :
    اون جاهایی که vertex ها یه حالت مزدحم و گره خورده پیدا کردن (مثل پایین چراغ) یک کم چروک میفتن و وقتی هم تو حالت editable poly میخوام ورتکس ها رو به هم weld کنم نمیشه ! چرا نمیشه ؟
    دیگه این که همین طوری که نگاه میکنم مشکل چندانی نداره اما وقتی رندر میگیرم توی رندر همه چیز یک دفعه میریزه به هم و چروک و ناصاف میشه !! چرا ؟؟

    در کل اگه کارم مشکلی داره ممنون میشم بگید تا درستش کنم ...


  2. 2 کاربر از Sharim بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز Sharim's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    محل سكونت
    A Stairway To Heaven
    پست ها
    2,352

    پيش فرض

    آیا میشه روی یک قسمت از یک شی متریال جدا گذاشت ؟
    مثلا شیشه ها رو با ماشین یک تیکه بسازم بعد قسمت شیشه ها رو جدا متریال بگذارم ؟

    راستی این هم وایر :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  4. #3
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    ميزان قدرت weld رو زياد كن.( با مربه كوچك كنار بزار.)

  5. این کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    آفرین شهرام جان

    اون جاهایی که vertex ها یه حالت مزدحم و گره خورده پیدا کردن (مثل پایین چراغ) یک کم چروک میفتن و وقتی هم تو حالت editable poly میخوام ورتکس ها رو به هم weld کنم نمیشه ! چرا نمیشه ؟
    خوب گمونم برای ولد کردن باید اون پارامترو زیاد کنیش
    چون فاصله ورتکسا اون جا حتما زیاده

    دیگه این که همین طوری که نگاه میکنم مشکل چندانی نداره اما وقتی رندر میگیرم توی رندر همه چیز یک دفعه میریزه به هم و چروک و ناصاف میشه !! چرا ؟؟
    خوب تو رندر نور و سایه ها باعث میشه پستی بلندی ها مشخص بشن

    مثلا شیشه ها رو با ماشین یک تیکه بسازم بعد قسمت شیشه ها رو جدا متریال بگذارم ؟
    میشه اما اون طوری کارت سخت ترم میشه
    بهتره جداشون کنی

  7. این کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    آفرین تا اینجا که خوب شده
    مشکلشم که هادی و کوروش گفتن...
    موفق باشی

  9. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #6
    آخر فروم باز Sharim's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    محل سكونت
    A Stairway To Heaven
    پست ها
    2,352

    پيش فرض

    ممنون دوستان
    ولی برای weld من از target weld استفاده میکنم باز هم نمیشه !

    خوب تو رندر نور و سایه ها باعث میشه پستی بلندی ها مشخص بشن

    هادی جان خوب من اصلا نور هنوز به کار نبردم
    الان از این یه رندر میگیرم میگذارم ببینید چطور میشه !!
    اصلا کلا میریزه به هم !

  11. #7
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    ولی برای weld من از target weld استفاده میکنم باز هم نمیشه !
    مطمين هستيد كه از نظر اصول مكس اشكال به وجود نمي آد؟
    مثلا توي مكس نمي شه كه يك edge به بيشتر از دوتا polygon متصل باشه.(درست ميگم؟!)

  12. این کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #8
    آخر فروم باز سونامی's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    یه جای خوب
    پست ها
    1,842

    پيش فرض

    اگر بیشتر تلاش کنی میتونی یکی ازبهترین کارات رابزاری

  14. این کاربر از سونامی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #9
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    هادی جان خوب من اصلا نور هنوز به کار نبردم
    الان از این یه رندر میگیرم میگذارم ببینید چطور میشه !!
    اصلا کلا میریزه به هم !
    خوب درسته شهرام جان
    اما نورای پیشفرض خودشونم سایه دارن
    وقتی رندر میکنی این نورا تو رندر تاثیر میزارن و نسبت به پرسپکتیو بهتر پستی بلندی ها رو نشون میدن

  16. این کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #10
    آخر فروم باز ehsssssan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    2,343

    پيش فرض

    به به داش شهرام
    ایول داداش

  18. این کاربر از ehsssssan بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •