تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 6 از 6

نام تاپيک: 3ds سوال

  1. #1
    آخر فروم باز Angel Of Darkness's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    Dark Corners of The Earth
    پست ها
    1,186

    14 3ds سوال

    سلام دوستان
    یه سوال داشتم
    چرا هم تو برنامه Autodesk 3ds Max 9 و هم MilkShape 3D موقع ایمپورت کردن فایلا با هر پسوندی مشکلی نیست اما موقع کسپورت کردن اسکلت بدن هست اما لباسا نیست وکلا مدل سفید میشه
    یعنی وقتی دوباره مدل باز میکنم کلا اثری از رنگ لباس توش نیست
    لازم هست بگم که من بیشتر با فرمت obj کار میکنم که چند تا فایل tga عکس همراهش هست و همشونم تو یه پوشه میزارم موقع کار
    ممنون میشم هم تو 3ds هم تو MilkShape راهنمایی کنید
    مچکرم

  2. #2
    آخر فروم باز mohammad_1ta's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,081

    پيش فرض

    خوب شما قبل از Export ، همرو یه Group کن بعد Export کن ببین لباس هاش میاد؟

  3. #3
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    در مورد تکسچر باید Use Material رو آن کنی و بعد تیک Creat materal library رو هم بزنی بعد که Ok رو میزنی یه صفحه دیگه باز میشه که باید اونجا Export maps رو فعال کنی و # of Digits رو بذاری رو 6

  4. این کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #4
    آخر فروم باز Angel Of Darkness's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    Dark Corners of The Earth
    پست ها
    1,186

    پيش فرض

    سلام
    mohammad_1ta جان نشد !
    دوست من SSS_HHH_OOO تمام اون کارا رو کردم بازم نشد !
    راه دیگه ای به نظرتون میاد ؟

  6. #5
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    ببین من وقتی که میخواستم از poser مدل بیارم تو max یه همچین اتفاقی میافتاد.....
    ببین اگه میخوای عکسی از max ببری تو MilkShape میتونی وقتی عکسو دادی به مدل uvw map انتخاب کنی و بعد از تنظیم عکس روی object کل کارو دوباره convert to edit poly کنی که texture جزئی از کار بشه....
    البته من به غیر موردی که گفتم اصلا کاری رو export نکردم اینم همینطوری به ذهنم رسید یه امتحانی بکن ببین جواب میده....

  7. #6
    آخر فروم باز Angel Of Darkness's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    Dark Corners of The Earth
    پست ها
    1,186

    پيش فرض

    سلام b3dnet عزیز
    امتحان میکنم شاید جواب داد ولی فکر نکنم کار من راه بندازه
    با این حال جواب بهت میگم مچکرم از اینکه راهنمایی کردی
    میبینمت

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •