تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: یه مشکله عمده دارم ((هر چی زودتر کمک کنید))

  1. #1
    پروفشنال w700's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    ترکیه
    پست ها
    557

    5 یه مشکله عمده دارم ((هر چی زودتر کمک کنید))

    سلام.
    بچه ها من مسابقه رو دیدم و واسه ی تمرین شروع کردم به ساختن ویلا.
    گفتم توی مسابقه شرکت نکنم سنگین تر هست.
    اگه خوب شد واسه ی مسابقه می ذارمش .
    ولی بریم سراغه مشکل .
    من برای بالای پنجرم یه نیم دایره با Arc دریت کردم و بعد برای حجم دار کردنش یه Bevel بهش دادم و بعد به Edit poly بردمش و با Extrude حجمش رو بیشتر کردم.

    قابل به ذکره که دو گزینه ی اول رو روی Arc از منوی رندر تیک دار کردم و هر چیزی هم که به ذهنم میرسید انجام دادم.
    ولی بازم عکسه زیر حاصل میشه
    نواحی قرمز Arc هست که ایجاد کردم و نواحی آبی جاهایی هست که رندر نمیشه


    من این مشکل و با line و کلا spline ها دارم.

  2. #2
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    خوب ببین رفیق تو spline ها یه حالتی داره که وقتی خط بریده بشه و بعد دوباره بهش جوش داده بشه موقع extrude یا bevel از خود خط شروع میکنه و یه حالت plane بوجود میاد...
    البته من این قسمتو با spline نساختم به این راهی که الان میگم رفتم حالا شایدم بچه ها راه های بهتری سراغ داشته باشن....
    ببین اول یه سیلندر تو نمای front ایجاد کن دقیقا همون جایی که میخوای باشه و به اندازه ی همون arc کن و بعد برو تو قسمت تنظیمات سیلندر و گزینه ی Slice on تیک بزن و مقداره پایینشو برابر با 180 قرار بده خوب حالا از همین سیلندر یه clone ( کپی) بگیر و کوچیکترش کن و حجمش بیشتر کن و به وسیله ی pro boolean یا boolean بیا اون کوچیکرو از اون بزرگه کم کن یعنی از اون بزرگه کوچیکتره کم بشه و بعد میتونی به Edit poly تبدیل کنی و بقیه ی جزئیاتو روش پیاده کنی...

  3. 6 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز Farzad.wow's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه ....
    پست ها
    1,895

    پيش فرض

    دقیقا بهزاد راست میگــــــــــــــــــــــ ــــه

  5. این کاربر از Farzad.wow بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    پروفشنال w700's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    ترکیه
    پست ها
    557

    پيش فرض

    دقیقا بهزاد راست میگــــــــــــــــــــــ ــــه
    خوب ببین رفیق تو spline ها یه حالتی داره که وقتی خط بریده بشه و بعد دوباره بهش جوش داده بشه موقع extrude یا bevel از خود خط شروع میکنه و یه حالت plane بوجود میاد...
    البته من این قسمتو با spline نساختم به این راهی که الان میگم رفتم حالا شایدم بچه ها راه های بهتری سراغ داشته باشن....
    ببین اول یه سیلندر تو نمای front ایجاد کن دقیقا همون جایی که میخوای باشه و به اندازه ی همون arc کن و بعد برو تو قسمت تنظیمات سیلندر و گزینه ی Slice on تیک بزن و مقداره پایینشو برابر با 180 قرار بده خوب حالا از همین سیلندر یه clone ( کپی) بگیر و کوچیکترش کن و حجمش بیشتر کن و به وسیله ی pro boolean یا boolean بیا اون کوچیکرو از اون بزرگه کم کن یعنی از اون بزرگه کوچیکتره کم بشه و بعد میتونی به Edit poly تبدیل کنی و بقیه ی جزئیاتو روش پیاده کنی...
    از هر دوتاتون یه دنیا ممنون.
    خیلی کمک کردید.

    امشب تا یه جاهایی از کارم و میذارم

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •