تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: اشکال در ساخت بازی

  1. #1
    آخر فروم باز sltavakoli's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Somewhere Near Love
    پست ها
    1,190

    پيش فرض اشکال در ساخت بازی

    سلام.

    فرض کنید توی یه فرم یه نقطه داریم که همون اشاره گر موس هست. 2 طرف این فرم هم

    (سمت چپ و راست فرم) کاملا مشکی است و فقط باریکه ای از خط سفید در وسط فرم

    باقی مانده است.حالا قرارا است که اگر اشاره گر موس وارد قسمت سیاه شد game Over

    بشه و تا وقتی هم که اشاره گر در قسمت سفید هست هیچ اتفاقی نیفته.

    دقیقا مثل بازی که توی اتاری های دستی هست و .... .

    حالا چه جوری میشه چنین لگوریتمی رو پیاده کرد؟ چه جوری میشه بین قسمت سفید و

    سیاه تمایز قایل شد؟اصلا چه جوری باید فرم رو سیاه کنیم تا به مشکل بر نخوریم؟

    منتظر جوابتون هستم.

    یا حق.

  2. #2
    آخر فروم باز sltavakoli's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Somewhere Near Love
    پست ها
    1,190

    پيش فرض

    چرا هیچ کس نیست راهنمایی کنه؟

  3. #3
    آخر فروم باز sltavakoli's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Somewhere Near Love
    پست ها
    1,190

    پيش فرض

    اقایون خواهشا التماسانه برادرانه کمکم کنید.

  4. #4
    ناظر انجمن .NET Framework _H2_'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    یک جایی بین Framework و نارمک!
    پست ها
    4,746

    پيش فرض

    سلام
    اگر فقط ستون چپ و راست دارید و بس، میتوانید از ترسیمات +GDI استفاده کنید.
    ولی برای این قبیل نمونه های دو بعدی ساده پیشنهاد میکنم، طرحی را که باید کاربر ببیند در Photoshop روی یک فایل jpg یا gif به صورت سیاه و سفید پیاده کنید و در برنامه نشان دهید.

    اگر این کار را کنید،
    اولاً برنامه تان بسیار پویا و ساده میشود و در عین حال میتوانید به راحتی مراحل مختلف با طرح بندی های پیچیده تر از دو ستون سیاه و سفید در چپ و راست را درست کنید.

    کد نویسی نقاط مجاز ماوس هم خیلی راحت میشود، برای رویداد MouseMove کد نویسی میکنید و نقطه جاری ماوس را مپ میکنید روی فایل عکس اصلی و رنگ پیکس مربوطه را در آن نقطه به وسیله متد GetPixel شی System.Drawing.Bitmap به دست می آورید و بر اساسش تصمیم گیری میکنید.

  5. #5
    آخر فروم باز sltavakoli's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Somewhere Near Love
    پست ها
    1,190

    پيش فرض

    سلام .

    دستتون درد نکنه.

    میشه بگید چه جوری میشه با تابغ getpixel رنگ یک پیکسل رو تشخیص داد؟

  6. #6
    ناظر انجمن .NET Framework _H2_'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    یک جایی بین Framework و نارمک!
    پست ها
    4,746

    پيش فرض

    سلام
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  7. 3 کاربر از _H2_ بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #7
    آخر فروم باز sltavakoli's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Somewhere Near Love
    پست ها
    1,190

    پيش فرض

    میخواستم این پست تشکر رو ندم.

    ولی دلم نیمد.

    اقای H2

    ما خیلی مخلصیم.تا حالا خیلی کمک کردی.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •