تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: كمك

  1. #1
    پروفشنال mahdi7s's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    هر جایی می تونه باشه
    پست ها
    757

    14 كمك

    ميشه در مورد خطوط 21 تا 25
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اين كد توضيح بدين من اصلا ازش سر در نميارم!

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mahdi_pc's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2005
    محل سكونت
    سراي موقت
    پست ها
    272

    پيش فرض

    همان طور که می دونیددر برنامه نویسی شی گرابا کلاس ها سر و کار داریم. هر کلاس یک تابع constructor دارد با این ویژگی ها:
    1- نام این تابع هم نام کلاس مورد نظر است.
    2- این تابع هیچ خروجی ندارد.
    3- معمولا وظیفه این تابع این است که مقادیر کلاس های ما را مقدار دهی اولیه بکند و یا حافظه های مورد نظر را اختصاص دهد و ...

    در اون تکه کد مد نظر شما بدنه تابع constructor نوشته شده. البته روش مرسوم نوشتن بدنه یک تابع به این شکله:

    //Constructor implementation
    Rectangle::Rectangle(int width, int height){
    itsWidth = width;
    itsHeight = height;
    }

    و اینجا هم اشکالی نداره که اینطور بنویسیم. اما اون شکلی که در کد شما نوشته شده هم نوع دیگری از مقدار دادن به متغیرهای یک کلاس توسط تابع constructor ست.به این شکل که بعد نوشتن نام تابع دو نقطه می گذاریم و نام متغیری را که می خواهیم مقداردهی شود نوشته و در جلوی اد در پرانتز مقدار مورد نظر را که می خواهیم به آن متقیر داده شود می نویسیم. مثلا این جا می خواهیم مقدار ورودی width را به متغیر عضو کلاس که itswidth است نسبت دهیم.

    البته این شکل مقدار دهی برای متغیرهای constant یک کلاس اجباری است ولی برای سایر متغیرها از جمله مثل همین کد دلخواه است.(میشه اونجوری نوشت یا اینجوری)

  3. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mahdi_pc's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2005
    محل سكونت
    سراي موقت
    پست ها
    272

    پيش فرض

    همان طور که می دونیددر برنامه نویسی شی گرابا کلاس ها سر و کار داریم. هر کلاس یک تابع constructor دارد با این ویژگی ها:
    1- نام این تابع هم نام کلاس مورد نظر است.
    2- این تابع هیچ خروجی ندارد.
    3- معمولا وظیفه این تابع این است که مقادیر کلاس های ما را مقدار دهی اولیه بکند و یا حافظه های مورد نظر را اختصاص دهد و ...

    در اون تکه کد مد نظر شما بدنه تابع constructor نوشته شده. البته روش مرسوم نوشتن بدنه یک تابع به این شکله:

    //Constructor implementation
    Rectangle::Rectangle(int width, int height){
    itsWidth = width;
    itsHeight = height;
    }

    و اینجا هم اشکالی نداره که اینطور بنویسیم. اما اون شکلی که در کد شما نوشته شده هم نوع دیگری از مقدار دادن به متغیرهای یک کلاس توسط تابع constructor ست.به این شکل که بعد نوشتن نام تابع دو نقطه می گذاریم و نام متغیری را که می خواهیم مقداردهی شود نوشته و در جلوی ان در پرانتز مقدار مورد نظر را که می خواهیم به آن متقیر داده شود می نویسیم. مثلا این جا می خواهیم مقدار ورودی width را به متغیر عضو کلاس که itswidth است نسبت دهیم.

    البته این شکل مقدار دهی برای متغیرهای constant یک کلاس اجباری است ولی برای سایر متغیرها از جمله مثل همین کد دلخواه است.(میشه اونجوری نوشت یا اینجوری)

  4. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Ho$∑∫N's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    یه جهنم دره ای روی کره ی زمین
    پست ها
    235

    پيش فرض

    چرا دوبار پست دادي؟

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •