تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: آقا از هر کی سوال می کنم گیج میشه!!!!!!!!!

  1. #1
    پروفشنال aliscan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    ♥کرمـــان♥
    پست ها
    726

    5 آقا از هر کی سوال می کنم گیج میشه!!!!!!!!!

    سلام
    آقا ما این سوال رو از هر کی می پرسم هنگ می کنه ,سوال من اینه که چطوری میشه فقط یه گوشه از Box رو گرد کنیم
    به شکل زیر دقت کنید فقط همون گوشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    باتشکر

  2. این کاربر از aliscan بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    با چمفر كردن ورتكس هاي اون گوشه يا مكعب چمفر شده را weld كني.
    مثل اين شكل

  4. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه p30world user's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    262

    پيش فرض

    درسته.... یا میشه اول اون نقطه رو چمفر بزنی و بعد تمام لبه ها رو چمفر با اندازه خیلی کم مثل 0.001 بزنی و بعد مش اسموت کنی...

  6. 2 کاربر از p30world user بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    پروفشنال aliscan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    ♥کرمـــان♥
    پست ها
    726

    پيش فرض

    با چمفر كردن ورتكس هاي اون گوشه يا مكعب چمفر شده را weld كني.
    مثل اين شكل
    سلام
    ممنونم از F1 ,نه عزیز من می خوام اون گوشه های دیگه همین جور تیز باشن ,یعنی از هیچ Smoothe استفاده نکنی
    با تشکر

  8. این کاربر از aliscan بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    پروفشنال aliscan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    ♥کرمـــان♥
    پست ها
    726

    پيش فرض

    درسته.... یا میشه اول اون نقطه رو چمفر بزنی و بعد تمام لبه ها رو چمفر با اندازه خیلی کم مثل 0.001 بزنی و بعد مش اسموت کنی...
    سلام
    ممنونم از F1
    من نمی خوام از Smoothe استفده کنم
    با تشکر

  10. این کاربر از aliscan بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    پروفشنال aliscan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    ♥کرمـــان♥
    پست ها
    726

    پيش فرض

    ای بابا این چرا دو تا پست می ده؟

  12. این کاربر از aliscan بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #7
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    سلام
    ممنونم از F1 ,نه عزیز من می خوام اون گوشه های دیگه همین جور تیز باشن ,یعنی از هیچ Smoothe استفاده نکنی
    با تشکر
    خب لازم نيست از smooth استفاده كني كه.....
    Last edited by /.,mnb; 25-07-2008 at 12:04.

  14. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    پروفشنال aliscan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    ♥کرمـــان♥
    پست ها
    726

    پيش فرض

    خب لازم نيست از smooth استفاده كني كه.....
    سلام
    خوب عزیز اینجوری که با حال در نیومده!!
    می خوام مثل سطح جعبه باشه
    راستی مثلا نمیشه یه جوری یه کره رو به جعبه بچسبونی تا ردیف بشه؟مثل توی Spline مثلا می تونی حجم از کره کم بشه یا حجمی از باکس کم بشه ...
    با تشکر
    Last edited by aliscan; 25-07-2008 at 12:15.

  16. این کاربر از aliscan بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #9
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    74

    پيش فرض

    خوب با کمی دقت وحوصله بوسیله Edit Mesh این کارو بکن...

  18. این کاربر از iloob بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  19. #10
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    د
    در مورد سوال اولتم اون چیزی که کوروش گفت خیلی خوبه فقط در آخره کارش اون قسمت هایی که میخوای مثل سطح Box صاف بشه انتخاب کن ...(Polygan ) و بعد از توی تنظیمات edit poly توی قسمت Edit Geometry گزینه ی MSmooth انتخاب کن همون قسمتو برات smooth میکنه....

    در مورد سوال دوم :
    دوست عزیز منوظورتو boolean کردن هستش....
    اگه همونو میگید باید جسم کره رو تا حدودی در box ببرید و بعد جسم box انتخاب کرده به منوی create بروید و بعد geometriy و بعد از قسمت محوری گزینه ی Compound Objects را انتخاب کن و بعد Boolean و بعد اگه خواستی کره رو از توش کم کنی گزینه ی subtraction و اگه خواستی بچسبونی بهش Union انتخاب کن و بعد گزینه ی Pick Operand B و بعد جسم کره.....
    حالا بازم اگه سوالت در مورد چیزه دیگه ای بود بازم بپرس .....

  20. 3 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •