تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: کاراکترهای بازی‌ها باهوش‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر شده‌اند

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    1,644

    پيش فرض کاراکترهای بازی‌ها باهوش‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر شده‌اند

    سرویس اخبار خارجی ایتنا - در نسخه جدید بازی «جنگ ستارگان» با نام Star Wars-The Force Unleashed که بزودی وارد بازار می‌شود Stormtrooperهای بی‌رحم و چابک به اندازه‌ای باهوش هستند که بازیکنان باید برای تشخیص حرکت بعدی آنها از حدس و گمان استفاده کنند.



    کافی است در این بازی نارنجکی را به سمت نیروهای سفیدپوش امپراتوری پرتاب کنید تا ببینید آیا آن را برداشته و به سمت شما بازمی‌گردانند یا این که دستان خود را به علامت تسلیم بالای سر خود می‌گیرند.

    نکته مهم در این بین این است که هر بار که این بازی را انجام می‌دهید در هر صحنه باید منتظر یک عکس‌العمل جدید از جانب نیروهای مقابل باشید.

    بازی‌های ویدیوئی امروزی از روش‌های برنامه‌نویسی پیشرفته استفاده می‌کنند و گیمرهای حرفه‌ای دیگر مجبور هستند برای برنده شدن تمام استراتژی خود را از قبل برنامه‌ریزی نمایند.
    این پیشرفت‌ها به لطف افزایش قدرت محاسباتی و پردازشی کنسول‌های جدید به دست آمده‌اند و اینک به چنان سطحی رسیده‌اند که چیزی مانند این را حتی در یکسال گذشته هم مشاهده نکرده بودیم.

    به گزارش آسوشیتدپرس بازی جنگ ستارگان که توسط استودیو LucasArts و تا هفته آینده در نمایشگاه E3 در لوس‌آنجلس به نمایش گذاشته خواهد شد تنها یک نمونه از این سطح پیشرفته از واقع‌گرائی می‌باشد.

    به گفته نویسندگان این بازی پیچیده‌تر شدن بازی‌ها به کاربر امکان می‌دهد تا احساسی همانند برخورد با یک فیلم را داشته باشد و از بازی خود لذتی دوچندان ببرد.

    Torsten Reil مؤسس و مدیرعامل شرکت انگلیسی NaturalMotion Ltd. که سازنده یک فناوری جدید برای جان بخشیدن به کاراکترهای بازی جنگ ستارگان است می‌گوید: «بنظر من کاربران با این نوع کاراکترها ارتباط بهتر و نزدیک‌تری برقرار می‌کنند.»

    این فناوری که euphoria نام دارد موجب خلق انیمیشن‌هایی متفاوت با قبل گردیده است.
    اولین بازی که از این فناوری استفاده کرد بازی Grand Theft Auto IV بود که فروش بالا و استقبال خوب از آن نشان‌دهنده مقبولیت بازی و فناوری‌های بکار رفته در آن می‌باشد.

    چند سال پیش تکنیکی با نام ragdoll physics در بازی‌ها استفاده می‌شد که در نتیجه آن، افراد دشمن پس از مردن و اصابت گلوله بطور طبیعی‌تری بر روی زمین می‌افتادند و مردن آنها واقعی‌تر بود.
    اما آن تکنیک متعلق به اجساد بوده و اینک ظاهراً Stormtrooperها و پلیس‌ها در GTA IV می‌خواهند زنده بمانند.

    منبع:ایتنا

  2. #2
    آخر فروم باز symk's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    هر جا که اینترنت باشه
    پست ها
    2,017

    پيش فرض

    ووووواووووووووووووو . من مرده گشته این جور بازی هستم . هر لحظه یه هیجان

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •