تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 6 از 6

نام تاپيک: در و پنجره‌ي ساختمون

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    34

    پيش فرض در و پنجره‌ي ساختمون

    من مي‌خوام از مدل‌هاي در و پنجره‌ي خود مكس استفاده كنم ولي چجوري متريال شيشه و فريمشو به‌طور جدا بهش بدم؟ مثلا ضخامت شيشه مي‌تونم تعيين كنم ولي چيزي جدا به‌نام شيشه كه برام جدا نمي‌كنه تا من بهش متريال بدم. آهان راستي يه چيز ديگه چطور يه back ground براي كل كاري كه انجام دادم بذارم؟ اينا رو زودي مي‌خوام.

  2. #2
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب باید روش کلیک راست کنی و Convert to editable poly رو بزنی.....
    بعد رو Element کلیک کن و پنجره رو انتخاب کن (قرمز میشه) و حالا ماده شیشه رو به جسم بده...فقط شیشه ماده رو میگیره........

    برای پس زمینه دکمه 8 رو بزن و روی دکمه زیر Environment map کلیک کن و Bitmap رو انتخاب کن و عکست رو انتخاب کن...
    حالا برای نمایش عکس تو نمای پرسپکتیو دکمه alt+b رو بزن و Use environment background رو تیک بزن و بعدش Show background رو تیک بزن.......
    Last edited by SSS_HHH_OOO; 11-07-2008 at 21:24.

  3. #3
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    ببین رفیق شما کافیه در و پنجرت را یک مدیفیر edit mesh یا edit poly بهش بدی و بعد پلیگنها را جدا جدا انتخاب کنی و متریال بدی.
    در مورد سوال دوم هم باید بری از منو render قسمت environment را انتخاب کنی و روی دکمه None :لیک کنی و مپ Bitmap ا انتخاب کنی و عکست را بزاری

  4. #4
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    34

    پيش فرض

    مرسي.......................................... .........

  5. #5
    پروفشنال ALI3DMAXAMATOR's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه
    پست ها
    614

    پيش فرض

    کاملا درسته////////////////////////////////////////////////

  6. #6
    پروفشنال ALI3DMAXAMATOR's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تربت حیدریه
    پست ها
    614

    پيش فرض

    می تونی از id matriyal و multy object و وهمونطور که دوستان گفتند اول هم از مادیفایر edith mesh و بعد هم این دو راهی که گفتم

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •