تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: آيين‌نامه‌ي اجرايي مربوط به مزاحمت‌هاي تلفني به ايرانسل ابلاغ شد

  1. #1
    کاربر فعال انجمن mobin's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2005
    پست ها
    7,269

    پيش فرض آيين‌نامه‌ي اجرايي مربوط به مزاحمت‌هاي تلفني به ايرانسل ابلاغ شد

    آيين‌نامه‌ي اجرايي مربوط به مزاحمت‌هاي تلفني به تازگي به ايرانسل ابلاغ و كار اجرايي آن از حدود دو هفته پيش از سوي اين شركت آغاز شده است.
    آرش كريم‌بيگي - مدير روابط عمومي ايرانسل - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌كه طبق اين آيين‌نامه دو مسير براي دريافت شكايات پيرامون مزاحمت‌هاي تلفني وجود دارد گفت: مشتركاني كه قصد شكايت از مزاحمت‌هاي تلفني احتمالي را دارند مي‌توانند از طريق دادسرا و مطرح كردن شكايت خود اين موضوع را پي‌گيري و يا به ايرانسل مراجعه كنند.
    به گفته‌ي او در حال حاضر فقط دفتر تهران اين سرويس را ارايه مي‌دهد كه به تدريج در كل كشور توسعه خواهد يافت و به اين سمت مي‌رويم كه تعداد دفاتر را در كل كشور توسعه دهيم.
    وي افزود: بعد از دريافت شكايت ما با استفاده از تكنيك‌هاي فني وقوع مزاحمت را تاييد مي‌كنيم و بعد از اين مرحله و مطابق آيين‌نامه‌ي فوق سيم‌کارت مزاحمت‌هايي كه براي بار اول اتفاق افتاده به مدت يك هفته، مزاحماني كه براي بار دوم اين كار را انجام مي‌دهند به مدت سه ماه و براي دفعه سوم به طور كامل از مزاحم سلب امتياز مي‌شود.
    كريم‌بيگي با بيان اين كه اين آيين‌نامه با نظارت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تدوين و حدود چهار هفته پيش ابلاغ شده است اظهار كرد: مزاحمان بايد تعهد اخلاقي و كتبي براي عدم تکرار مزاحمت به ما ارايه دهند.
    مدير روابط عمومي ايرانسل با تاكيد بر اين كه هر مشتركي براي شکايت از مزاحمت بايد به اپراتور خود مراجعه و شكايت خود را مطرح كند تصريح كرد: مطابق آيين‌نامه ما فقط به شكايات مشتركان خود رسيدگي مي‌كنيم اما مهم نيست كه مزاحم از چه اپراتوري باشد زيرا بعد از تاييد مزاحمت، اپراتورها براي رسيدگي با يكديگر تعامل مي‌كنند.
    وي با تاکيد بر لزوم فرهنگ‌سازي در اين زمينه گفت: با ابلاغ اين آيين‌نامه پي‌گيري مزاحمت تسهيل شد زيرا بيش از اين مشتركان بايد پروسه‌ي زمان‌بندي را طي كرده و براي مطرح كردن شكايت خود به دادگاه مراجعه مي كردند.

  2. #2
    داره خودمونی میشه helpp30world's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    helpp30world
    پست ها
    52

    پيش فرض

    شرکت ایرانسل به کدام وعده اش عمل کرده که برسه به این یکی که هزینه آور هم است برایش

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •