سلام.
مدتهاست ميخوام بدونم چين و چروك روي مبل هاي چرمي كه توسط دكمه هايي كه روي مبل نصب ميشن ايجاد مشن چه طوري توي 3D S Max ساخته ميشن؟
سلام.
مدتهاست ميخوام بدونم چين و چروك روي مبل هاي چرمي كه توسط دكمه هايي كه روي مبل نصب ميشن ايجاد مشن چه طوري توي 3D S Max ساخته ميشن؟
اگه منظور شما همون برجستگی هایی هست که مال چرمه .شما باید یه عکس از رو سطح مبل که جنسش چرمه رو داشته باشی که این عکس یا همون تکسچر رو باید در قسمت متریال و منوی map در قسمت Bump تکسچر رو بزاری
و درصد اون رو هم به طور دلخواه تغییر بدی.موفق باشی
آقا من راستش نمیدونم دقیقا شما چیو می خواید وای فکر کنم با Brush بشه راحت برجستهگی بوجود آورد ..
![]()
این کار با ابزار های خود مکس یه خورده مشکله ولی با power NURBS به راحتی میتونی این کا رو انجام بدی
دقیقا همینطوری که ایشون گفته باید بسازی.
یعنی با براش مثل مدل واقعیش فرورفتگی و برجستگی ایجاد کنی. اگه می خوای کارت راحتتر باشه با برنامه زبراش این کار رو بکن.
خوب دوستان که راه های مختلفری گفتند
شما اول ا sot selection اون قسمتهای مبل را که میخواهید فرو رفتگی داشته باشند به طرف داخل ببرید
و بعدا اگر شما بخواهید که کارتون سنگین نباشه بهتره با استفاده از متریال همونطوری که m600i گفتند کار کنید
اگر هم مهم براتون کیفیت بالاتر هست میتونید از براش خود مکس استفاده کنید که البته یکم مشکله
اگه خواستی خیلی حرفه ای بشه میتونی توی زیبراش اینکارو انجام بدی که خیلی ساده اما زیبا میشه بعد بیاری توی مکس
منظورتون ZBrush ديگه! نه؟
آره همونه دیگه ، حالا ایرانیشه![]()
چرا بچه مردمو تو خرج میندازی اخه خدارو خوش میاد ؟؟؟ میدونی چه سیستمی داید داشته باشه که بتونه همچین دیتیلی رو تحمل کنه ... دیتیل باید بره تو مایه های 1000000 ....دقیقا همینطوری که ایشون گفته باید بسازی.
یعنی با براش مثل مدل واقعیش فرورفتگی و برجستگی ایجاد کنی. اگه می خوای کارت راحتتر باشه با برنامه زبراش این کار رو بکن.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)