تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: ایرانسل تو بوشهر خوب آنتن می ده؟

  1. #1
    آخر فروم باز Hidden-H's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    محل سكونت
    گیلان
    پست ها
    1,058

    پيش فرض ایرانسل تو بوشهر خوب آنتن می ده؟

    سلام
    من 2-3 روز دیگه باید برم بوشهر
    می خوام بدونم پوشش آنتن دهی ایرانسل اونجا چطوره؟
    خوب آنت می ده؟ مثل تهران و شمال هست؟
    مرسی

  2. #2
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    پست ها
    650

    پيش فرض

    بله. دوستم تو بوشهر زندگی می کنه و داره به راحتی از ایرانسل استفاده می کنه.

  3. #3
    آخر فروم باز Hidden-H's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    محل سكونت
    گیلان
    پست ها
    1,058

    پيش فرض

    پس این حتما قدیمیه

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  4. #4
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    پست ها
    650

    پيش فرض

    از قدیمی هم اونور تر

  5. #5
    آخر فروم باز Hidden-H's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    محل سكونت
    گیلان
    پست ها
    1,058

    پيش فرض

    پس خدارو شکر
    مرسی

  6. #6
    آخر فروم باز B L A S T E R's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    █ مادرید ! █
    پست ها
    4,234

    پيش فرض

    دیگه تقریبا ایرانسل همه جا انتن میده.مثل اولا نیست که بعضی جاها انتن میداد!

  7. #7
    داره خودمونی میشه arvin_tanha2001's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    پست ها
    30

    پيش فرض مشكلات ايرانسل

    سلام
    امروز مي خوام يه مطلب در مورد ايرانسل بگذارم درباره يه شركت سواستفاده گر كه از اعتماد مشتركاش سواستفاده ميكنه روز به روز هم انتن دهيش و خدمات دادن به مشتركاش رو كم ميكنه بدون اينكه با اعتراضي مواجه بشه اگه هم اعتراضي كسي بكنه جوابي نميشنوه . من خودم بارها با 130 تماس گرفتم يا به ايران سل ايميل دادم و اعتراض كردم ولي جوابي به من داده نشد
    اين شركت فقط به فكر اينه كه تعداد مشتركاش رو زياد كنه ديگه به فكر كم شدن پهناي باند و كاهش خدمات مشتركاي قبليش كه وديه بيشتريهم دادن نيست.اخه اين درسته؟
    اخه اين درست كه يه شركت فقط به فكر كميت باشه نه به فكركيفيت.
    تو تبليغات كه خودش رو خيلي مشتري مدار نشون ميده و انقدر تبليغ اپراتورش رو ميكنه كه همه گول حرفهاشو ميخورن. اين شركت حتي پايين ترين استانداردهاي يه اپراتور رو از نظر انتن دهي نداره
    اگه اين شركت به جاي اين همه تبليغات بياد و به مشكلات شبكش رسيدگي كنه مشكلاتش كمتر ميشه
    اشكالات شبكه هم يكي دوتا نيست اينايي كه من تجربه كردم 1-انتن دهي بد 2-كيفيت صداي پايين طوري كه انتن پره ولي نه صدا مياد و نه صدا ميره 3-نرفتن اس ام اس در يه سري ساعت هاي خاص 4-شلوغ بودن شبكه (براي گرفتن يه شماره بايد 10 بار يا شايد بيشتر بايد شماره بگيري) 2-4 گاهي اوقات با شما تماس گرفته ميشه گوشي شما بوغ اشغال ميزنه در صورتي كه گوشي شما ازاده (شبگه شلوغ هستش) 5-خدمات و پهناي باند مشتركين داعمي و اعتباري با هم هيچ تفاوتي نداره حتي پهناي باندشون هم يكيه اخه اين درسته كسي كه 150.000 پول داده با اون كه 10.000پول داده(15 برابر) بايد پهناي باند و خدمات يكساني داشته باشن. تو اپراتور اول سيمكارت داعمي و اعتباري پهناي باندشون خيلي باهم فرق داره (حتي كسايي كه اول سيمكارت خريدن 1.200.000 به سيم كارت هاي ويژه معروف هستن و به صورتي كه وقتي شما با سيمكارت كد 1 تماس ميگيريد به هيچ عنوان با پيغامهاي مختلف مثل در دسترس نبودن مشترك و بوغ اشغالي و .... مواجح نميشيد) 6-در ساعات شلوغي اصلآ نميشه تماس بر قرار كرد اگه هم برقرار كنيد در مدت كوتاهي (حدودآ چند ثانيه قطع ميشه) 7-گران بودن تعرفه هاي اين شركت براي داعمي63 تومان و براي اعتباري 92 تومان دقيقه اي 8-شفاف نبودن تبليغات 8-كم كردن وديه سيم كارتها بدون اينكه به مشتركاي قبلي توجهي بشه. اين اصلا درست نيست كه 150.000 بشه 75000تومان بعد به مشتريهاي قبلي هيچ مبلغي به عنوان بستان كاري داده نشه يا از پهناي باند بيشتري برخوردار نباشن9-بازار نداشتن سيمكارتها(اگه سيمكارت ايرانسل بخري و بخواي اپراتورت رو عوض كني سيم كارتت رو هيچ كس نميخره مخصوصآ اگه داعمي رو)10-گاهي اوقات تماس ميگيريد طرف مقابل جواب ميده ولي براي شما بوغ خرابي پخش ميشه(واقآ يه حركت جديد تو اپراتورهاست درواقع يه نو اوري هستش) 11- اس ام اس به شبكه هاي تلوزيوني نميشه زد
    اوايل اين شركت واقآ خوب بود از موقعي كه قيمت سيمكارتهاي خودش رو كاهش داد و اعتباري رو وارد بازار كرد هم بازار خريد سيمكارتاش رو از دست داد و هم كيفيت شبكش رو.الان تو اپراتورها از نظر انتن دهي و شلوغ تبودن شبكه و كيفيت صدا 1- تاليا 2-اپراتور اول 3-ايرانسل
    راستي اگه اعتراضي داريد از ايرانسل ميتونيد با 130 از گوشي خودتون و 09351300000 با تلفن ثابت ويا از طريق يه ايميل بزنيد
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    و اعتراض خودتون رو عنوان كنيد اميد وارم كه حداقل با اعتراضها اين شركت به خودش بياد و كمي اپراتورش رو قويتر كنه
    اگه كسي هم باز به مشكلي برخورد كه من يادم رفته بنويسم بگه اضافه كنم

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •