تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: فرق بین boolean و ProBoolean چیسته؟

  1. #1
    آخر فروم باز i-like-ddd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Sari
    پست ها
    1,179

    پيش فرض فرق بین boolean و ProBoolean چیسته؟

    لطفا اگه کسی فرق بین این دو رو میدونه بگه تا من و بقیه دوستان که آشنایی ندارند آشنا بشیم.
    با تشکر.

  2. #2
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    خوب سول خوبیه اما جوابشهمتوی خودش از proboolean برای boleanهای حرفه ای تر استفاده میشه مثلا اگه دقت کرده باشید پس از boolean یک سری edge های اضافی هم روی جسم ایجاد میشه اما با proboolean آین عملیات به صورتclean و بدون این edge ها انجام میشه

  3. #3
    آخر فروم باز i-like-ddd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Sari
    پست ها
    1,179

    پيش فرض

    مرسی دوست عزیز از راهنماییتون .اگه واستون زحمت نمیشه یه نمونه عکس بزارین که بیشتر متوجه بشم.
    مرسی.

  4. #4
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض



    pro boolean
    1- ایجاد mesh هایی با کیفیت بالاتر
    2- ایجاد تعداد کمتری verices
    3- آسانتر و سریعتر برای استفاده
    4- mesh های تمیزتر ( همونی که گفتم از edge های اضافی خبری نیست )
    5- bolean :ردن آبجکتهای که با Bolean <معمولی امکان پذیر نیستند

  5. #5
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    با proboolean کارهایی میتونی انجام بدی که boolean نمیتونه.
    مثلا boolean فقط میتونه سوراخ ایجاد کنه ولی proboolean میتونه چاله ایجاد کنه. یعنی جای جسم دوم روی سطح جسم اول میمونه.
    در کل خیلی بهتره و کار باهاش بهتره.
    تو boolean برای هر بار ایجاد حفره باید یه بار روی دکمه boolean کلیک میکردی ولی تو pro boolean با یه بار کلیک و انتخاب همزمان همون کار رو میکنه.

    به قول این دوستمون هم خیلی تمیز تر کار میکنه وبعدش خیلی راحت تر میتونی از edit poly برای ادامه کار استفاده کنی.

  6. #6
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    منم یه همچین سوالی داتشم دمتون گزم

  7. #7
    آخر فروم باز i-like-ddd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Sari
    پست ها
    1,179

    پيش فرض

    اقایون دم همتون گرم.خیلی استفاده کردم

  8. #8
    آخر فروم باز i-like-ddd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Sari
    پست ها
    1,179

    پيش فرض

    اقای hrgh2 این عکسی که گذاشتی منظورت اینکه با تکنیک pro boolean ساخته شده?

  9. #9
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    با اجازه آقای hrgh2 :
    بله این عکس برای هلپ 3ds max که اون شیار های روی سطح کار با Proboolean ایجاد شدن

  10. #10
    آخر فروم باز i-like-ddd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Sari
    پست ها
    1,179

    پيش فرض

    عجب چیزی بیده.چقدر کار قشنگ تر میشه!
    بازم ممنون از راهنمایی هاتون

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •