آقا این اولین ماشینیه که ساختم
مشکل زیاد داره اما به نظر من بزرگترین مشکلش اون قسمتهاییه که بدنه به شیشه وصل شده
چطوری میتونم درستش کنم .
تا یادم نرفته ، نمیدونم چرا عکس هم تار شده ؟؟؟؟
مدلینگ: 2 روز
رندر: منتال ری
![]()
آقا این اولین ماشینیه که ساختم
مشکل زیاد داره اما به نظر من بزرگترین مشکلش اون قسمتهاییه که بدنه به شیشه وصل شده
چطوری میتونم درستش کنم .
تا یادم نرفته ، نمیدونم چرا عکس هم تار شده ؟؟؟؟
مدلینگ: 2 روز
رندر: منتال ری
![]()
خوب برای اولین کار خوبه
اما باید خیلی بیشتر روی کارت تمرکز کنی اما اون قسمتا رو باید chamfer بدی یعنی اول edge های قسمتایی که میخوای لبه های تیز داشته باشه رو انتخاب کنی و بعدم chamfer با عدد کم مثل صفر بهش بدی
سلام
کارت خوبه !
====================
آقای haddi665 در signiture , شما ایران را اضافه کردید! مگه نه !![]()
خوبه. اون قسمتها رو هم که هادی گفت.
در رو از بدرنه جدا کن.
جای چراغ رو هم خالی بذار
سلام اگه اولین کارته خیلی خوبه.
جنس شیشه های ماشینتو یه کم دودی تر کن . یا انعکاسشو بیشتر کن
آقا ممنون - بهتر شد![]()
ممنون بچه ها - اشاا... جبران کنم
راستی آقای s-h-o جای چراغو چطوری خالی کنم
بازم ممنون
Last edited by MAX X; 06-04-2008 at 19:17.
با اجازه از sssssssss_hhhhhhhhhh_ooooOOOooO
برای خالی کردن جای چراغا باید یه پلی گان به شکل چراغت درست کنی بعدم اونو پاک کنی تا جاش خالی بمونه
و بعد edge های قسمت بریده شده رو انتخاب کنی و به سمت داخل کپی کنی و بعد هم برای لبه هاش مثل اون پنجره اعمال کنی
میتونم از بولین هم استفاده کنم
نه ، نباید از اون استفاده کنی
چون اگه بده اسموت بلین کنی دیگه نمیتونی به حالت low poly برگردی و اگه قبلش بکنی poly هات بد در میان
اصلا از این روش استفاده نکن
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)