تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 10 از 10

نام تاپيک: کمک در ماتریالینگ ماشین!

  1. #1
    پروفشنال C0nd@ct0r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    601

    11 کمک در ماتریالینگ ماشین!

    سلام
    من مدلینگ همین ماشین را تمام کردم!




    حالا تنها چیزی که مونده همین ماتریال دهی است!
    رندررم منتال ری است!
    حالا سوال من اینجاست که چگون این ماده ها را به جای خدشان داد! مثال :
    برای بدنه ی ماشین از همون car paint استفاده میکنم ولی همه جای ماشین این رنگ را میگیره! چراغها ....

    آیا باید در editable polly پولیگانهای مربوط به چراغ را انتخاب کنم یا روش خوب تری هست ؟؟؟
    کسی اینجا بگه ماشینهای را که میسازه چگونه ماتریال دهی میکنه!
    ممنون

  2. #2
    داره خودمونی میشه shahram_gh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    104

    پيش فرض

    معمولا میگن تکسچرینگ نمیگن متریالینگ.

  3. #3
    پروفشنال C0nd@ct0r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    601

    پيش فرض

    معمولا میگن تکسچرینگ نمیگن متریالینگ.
    خب هرچی! یعنی تو حالی نشدی ؟؟

    اگه نشدی بجای اینکه پستهای الکی .................

  4. #4
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    خب هرچی! یعنی تو حالی نشدی ؟؟

    اگه نشدی بجای اینکه پستهای الکی .................
    خوب بابا حالا عصبانی نشو
    .
    مگه تو ماشینی کلا بعد ساخت atach کزدی که همه جاش یه متریال میگیره ؟!!
    یا شاید گروپ کردی ؟
    ها
    اگه چرا غاشو جدا و شیشه هاشو جدا ساختی و group هم نکردی دیگه موردی نباید باشه باید تک تکش انتخاب شند و بعد به تک تک متریال بدی

  5. #5
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    باید صفحه های چراغ ها رو انتخاب کنی و با detch از ماشین جدا کنی. کلا هر چیزی که ماده ای غیر از ماده ماشین میگیره رو با این ابزار جدا کن بعد ماده رو اعمال کن. روش های دیگه هم هست که این از همه راحتتر هستش.

  6. #6
    پروفشنال saber1370's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    بابل
    پست ها
    760

    پيش فرض

    بايد هر قسمت از ماشين رو جدا داشته باشي
    بعد با توجه به ماشين اصليت متريال خوب واسش درست كني

  7. #7
    پروفشنال C0nd@ct0r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    601

    پيش فرض

    با detach کردن پولیگانها از هم یکم فاصله میگیرند!
    این مشکل منه!
    خدم میدونستم ولی گفتم شاید روش دیگری داشته باشه!

  8. #8
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب باید لبه هاش رو بدی تو بعد از chamfer استفاده کنی(برای گوشه ها و لبه ها) من هودم همیشه همین کار رو میکنم.

    ره دوم هم اینه که یه متریال چندگانه رو انتخاب کنی بعد به تعداد اشیا ماده درست کنی.
    بعدش بری رو ماشین select mesh رو اعمال کنی و قسمتی که میخوایی انتخاب کنی و بعد material modifier رو اعمال کنی و شماره ماده رو انتخاب کنی.

  9. #9
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    386

    پيش فرض

    ببين آسون ترين راه اينه كه تو editmesh قسمتاي مختلف رو انتخاب كني و متريال رو بهش نسبت بدي

  10. #10
    پروفشنال C0nd@ct0r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    601

    پيش فرض

    دوست عزیز حالا از مالتی ابجکت استفاده میکنم!

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •