تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: پر کردن جای خالی در مکس

  1. #1
    پروفشنال C0nd@ct0r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    601

    پيش فرض پر کردن جای خالی در مکس

    سلام
    یک سوال
    در مکس وقتی که یک جای خالی مثل عکس زیر



    را داریم چگونه اون قسمت را که با فلش شماره ی 2 نشان داده شده پر کنیم تا به 1 برسه و خالی نمانه ؟؟ ممنوووووون

  2. #2
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    در اعماق مخ
    پست ها
    792

    پيش فرض

    فکر کنم منظورتون رو فهمیده باشم ...

    خب اگر جسم شما poly باشه اول با انتختب Border بعد با مشخص کردن لبه های باز و بعد با فشردن دکمه cap توی زیر مجموعه( Roll out ) جسم poly میتونی این کار رو انجام بدی!

  3. #3
    آخر فروم باز linkin_park's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,872

    پيش فرض

    راه دیگه :
    پالیگان ها رو انتخاب کن و بعد Create رو بزن ... و 4 تا نقطه در راس های مربع یا مستطیلی که میخوای بسازی بذار و یه پالیگان اونجا میسازه ...

  4. #4
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    خوب شما میتونید ورتکسهای توی ردیف 2 رو انتخاب کنید و بعد هم ورتکس های توی ردیف 1 رو و بعد هم با زدن دکمه ی bridge خودش برای اونجا face میسازه
    البته اگه با poly کار میکنی

  5. #5
    پروفشنال C0nd@ct0r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    601

    پيش فرض

    ممنون از همه ولی منظور من این است که به وسیله ی مدیفایری میتوان این کار را انجام داد چون در این مورد خیلی edge و polygon دارم و خیلی وقت میبره تا select کنم و بعد bridge

  6. #6
    آخر فروم باز linkin_park's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,872

    پيش فرض

    خوب چرا یه Plane نمیسازی به همون اندازه بعد Attach کن , Weld کن تا فیت بشه ...

  7. #7
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    خوب دوست من این یک قسمت خارجی هست . پس میتونی با border tool انتخابش کنی و edge ها را با نگه داشتن کلید shift بیرون بیاری ( یک extrude دیگه کنی ) و سپس با کلید collapse اونا را به هم بچشبونی و بعد هم برای صاف شدن سطح vertex مرکزی را انتخاب کنی و کلید remove ( داخل polygon ) بزنی حالا سطح بیرونی بسته شده
    بعد هم میتونی با cut ادجها را درست کنی

    امیدوارم که تونسته باشم منظورم را به خوبی برسونم

    موفق باشی

  8. #8
    پروفشنال C0nd@ct0r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    601

    پيش فرض

    از همه ممنون

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •