تصاویر کامل و بزرگ : http://blogs.zdnet.com/BTL/?p=7503
نمونهي اوليهي نسخهي جديد ياهو ميل، براي نخستين بار از سوي مدير اجرايي ياهو در نمايشگاه محصولات الكترونيكي مصرفكنندگان لاس وگاس در معرض ديد عموم قرار گرفت.
ياهو به دنبال جبران عقب ماندگي خود از رقبايي چون گوگل، فيس بوك و ماي اسپيس است تا مخاطبان زيادي را براي جستوجوي وب، تبليغات و شبكهي اجتماعي بهدست آورد.
ياهو قصد دارد فراتر از چند صد ميليون نفري كاربري كه پيش از اين ياهو كام را نقطه آغاز خود در اينترنت برگزيدهاند، پيش رود و طراحي نسخه جديد ياهو ميل نيز در اين راستا و به عنوان تحكيم نقش ياهو به عنوان نقطه شروع كاربران اينترنت صورت ميگيرد
.
جري يانگ با نمايش نسخهي جديد ياهو ميل، سرويسي را كه با داشتن 250 ميليون كاربر در طيف وسيعي مورد استفاده است، نشان داد كه ياهو ميل چگونه ميتواند صندوق نامه هوشمندتر و بيشتر شبيه يك شبكهي اجتماعي داشته باشد كه بروزرساني فعاليتهاي آنلاين يك كاربر را به دوستانش در كتاب آدرس ياهو ميل آنها ارسال ميكند.
به گفتهي يانگ، ياهو ميل جديد به جاي اين كه تنها ويژگيهاي ياهو را نشان دهد، ميتواند در بردارندهي سرويسهاي شركتهاي ديگري مانند MTV ،eBay ماياسپيس و ديگر سرويسها باشد.
يانگ كه در ماه ژوئن به سمت مدير اجرايي ياهو منصوب شد، براي نشان دادن اين كه چگونه ميتواند رشد سرويسهاي موجود و تبليغات ياهو را افزايش بدهد، تحت فشار است.
ياهو روز دوشنبه به معرفي ويژگيهاي جديد استراتژي اينترنت تلفن همراه خود پرداخت كه براي تسهيل كردن دسترسي كاربران به اينترنت از تلفنهاي همراهشان طراحي شدهاند.
ياهو به برنامهنويسان خارج از اين شركت اجازه ميدهد ريزبرنامههايي بسازند تا در سايت ياهو كه از تلفنهاي همراه قابل دسترسي است قرار گيرد.
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید