تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 33

نام تاپيک: نظر خواهی: نمای خارجی ساختمان

  1. #1
    حـــــرفـه ای A r c h i's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Dream Land
    پست ها
    3,046

    پيش فرض نظر خواهی: نمای خارجی ساختمان

    سلام
    این کار جدیدمه..البته خیلی افتضاحه ولی یک سری پیشنهادات سازنده برای بهتر شدنش میخوام.
    متریال سنگش را چی کار کنم بهتر بشه؟؟؟
    این ماشینهایی که گذاشتم زمان رندر را 2 برابر کرده..چه جوری می تونم زمانش را کم کنم؟؟؟؟
    مرسی
    نرم افزار: 3d max 9
    مدلسازی : اتو کد 2007
    درختها : مدل آماده

    زمان رندر : اونایی که توش ماشین داشت حدود 1.5ساعت
    اونایی که ماشین نداشت 30 دقیقه







    وایر فریم
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. #2
    آخر فروم باز linkin_park's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,872

    پيش فرض

    archi جان شرمنده اسمتو نمیدونم .
    مدل سازیت که خوب شده ولی رندرش چنگی به دل نمیزنه کاش با وی ری رندر میگرفتی ... اگه جزئیاتش رو هم بیشتر میکردی بهتر میشد ...

    در کل چون نمای خارجیه و من علاقه خاصی با اکستریور ها دارم ... خیلی با اینا حال میکنم ... حالا تا 1 هفته دیگه منم برجمو تکمیل میکنم برای رندر میذارم ... ببین چطور میشه ...

  3. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه ninja573's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    260

    پيش فرض

    کارتون خوبه.
    ولی نورپردازی ضعیف شده.
    من یه پیشنهاد برای نور میکنم:
    وقتی همه اجسام رو ساختی یه ماده خاکستری به همه اونها بده بعد. شروع کن به تنظیم نو و رندر.
    اینجوری رنگ و Shader ها باعث نمیشن که نور پردازی تحت تاثیر قرار بگیره.
    برای اینکار هم پیشنهاد میکنم یه Skylight قرار بدین بعد نور خورشید رو بذارید.
    Skylight رو از نورهای Photometric انتخاب نکنید.
    تو بخش Environment هم Logarithmic Exposure Controler رو فعال کن و تا نورپردازی بهتر بشه.
    البته با این کارها زمان رندر چند برابر میشه ولی کار خیلی طبیعی میشه.

  4. #4
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    ○ مشهد ○
    پست ها
    1,251

    پيش فرض

    آفرین Archi_Girl عزیز ...

    عالیه ... جدی میگم .... خیلی خوب بابا غش نکن حالا !!! d:

    فقط رندر رو با منتال ری بگیر و از متریالهای Arch/Design استفاده کن رفلکت سنگها رو بیشتر کن البته اگه سنگه !!!

    چون اینجوری ورق آلومینیومی دیده میشه...

    عالی .... عالی .... عالی ....

    موفق باشی دوست من

  5. #5
    در آغاز فعالیت smax_3d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    5

    پيش فرض

    عاليه
    حتما سعي كن از سيستم vray و منتال ري در كارت استفاده كني
    ديگه هيچ مشكلي نست

  6. #6
    Banned the_god_of_3dsmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    tehroon
    پست ها
    875

    پيش فرض

    خوبه این کارها رو بکنی بهتر می شه ..........
    با ویری رندر بگیر
    بجای آدم هایی که احتمالا از پوزر اوردی از rpc استفاده کن
    رو متریالهاش بیشتر کار کن
    برای درختهاشم از rpc استفاده کن .... کلا تو کارهای معماری rpc خوب جواب می ده

  7. #7
    Banned sid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2005
    محل سكونت
    مشهد ( متولد لنگرود )
    پست ها
    1,343

    پيش فرض

    میشه نرم افزاری برای این کار معرفی کنید که از اتوکد یا ایتبس ایمپورت بکنه و بشه باهاش ساختمان مدل کرد

  8. #8
    حـــــرفـه ای A r c h i's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Dream Land
    پست ها
    3,046

    پيش فرض

    archi جان شرمنده اسمتو نمیدونم .
    مدل سازیت که خوب شده ولی رندرش چنگی به دل نمیزنه کاش با وی ری رندر میگرفتی ... اگه جزئیاتش رو هم بیشتر میکردی بهتر میشد ...

    در کل چون نمای خارجیه و من علاقه خاصی با اکستریور ها دارم ... خیلی با اینا حال میکنم ... حالا تا 1 هفته دیگه منم برجمو تکمیل میکنم برای رندر میذارم ... ببین چطور میشه ...
    ممنون از نظرت علی جان..آره میدونم رندرش افتضاحه ، رو جزئیاتش کار می کنم مرسی
    در ضمن اسمم آزاده است

    کارتون خوبه.
    ولی نورپردازی ضعیف شده.
    من یه پیشنهاد برای نور میکنم:
    وقتی همه اجسام رو ساختی یه ماده خاکستری به همه اونها بده بعد. شروع کن به تنظیم نو و رندر.
    اینجوری رنگ و Shader ها باعث نمیشن که نور پردازی تحت تاثیر قرار بگیره.
    برای اینکار هم پیشنهاد میکنم یه Skylight قرار بدین بعد نور خورشید رو بذارید.
    Skylight رو از نورهای Photometric انتخاب نکنید.
    تو بخش Environment هم Logarithmic Exposure Controler رو فعال کن و تا نورپردازی بهتر بشه.
    البته با این کارها زمان رندر چند برابر میشه ولی کار خیلی طبیعی میشه.
    شهاب جان منظورت را دقیق نفهمیدم (از دانش بسیار کم من ناشی می شه )...یعنی به ساختمان اصلا متریال ندم؟ یا بعد از نورپردازی متریال بدم ؟؟؟
    ممنون از نکته ات راجع به skylight

  9. #9
    حـــــرفـه ای A r c h i's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Dream Land
    پست ها
    3,046

    پيش فرض

    آفرین Archi_Girl عزیز ...

    عالیه ... جدی میگم .... خیلی خوب بابا غش نکن حالا !!! d:

    فقط رندر رو با منتال ری بگیر و از متریالهای Arch/Design استفاده کن رفلکت سنگها رو بیشتر کن البته اگه سنگه !!!

    چون اینجوری ورق آلومینیومی دیده میشه...

    عالی .... عالی .... عالی ....

    موفق باشی دوست من
    الان به من روحیه دادی دیگه
    متریالهای Arch/Design را از کجا بیارم؟؟؟؟
    ممنون از نظرت سجاد جان



    عاليه
    حتما سعي كن از سيستم vray و منتال ري در كارت استفاده كني
    ديگه هيچ مشكلي نست
    دقیقا مشکلم با همین 2 تا موتور رندر .. تو متریال دادن برای این موتورها مشکل دارم ..متریالهای باید فرق کنه یا نه؟

  10. #10
    اگه نباشه جاش خالی می مونه ninja573's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    260

    پيش فرض

    منظور من اینه که یه متریال خاکستری رو به همه اشیا بده. بعد از نورپردازی متریالهای اصلی رو بده.
    برای Arch and Design Material هم Help خود 3ds max کامل توضیح داده.
    اگه از اون استفاده کنی که دیگه کارت ده برابر طبیعی میشه.

صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •