تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: مشترک مظلوم تلفن‌ همراه در دسترس نمی باشد !

  1. #1
    کاربر فعال انجمن mobin's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2005
    پست ها
    7,269

    پيش فرض مشترک مظلوم تلفن‌ همراه در دسترس نمی باشد !

    خبر از در و دیوار سرازیر می‌شود و از هر گوشه آه و ناله‌ای بلند می‌شود كه، "آنتن نمی‌دهد"، "پیام كوتاه نمی‌رسد"، "مشترك مورد نظر در پایتخت ایران در دسترس نمی‌باشد" و جملاتی از این دست. رسانه‌ها هم پیگیر علت اختلال‌های آشكار می‌شوند و پاسخی دو‌ كلمه‌ای دستگیرشان می‌شود، "تكذیب می‌كنیم".

    این در حالی است كه دست‌اندركاران شبكه تلفن‌همراه دولتی نه تنها اختلال‌ها را تكذیب می‌كنند بلكه یك گام به جلو آمده و آماری مبنی بر بهبود و افزایش كیفیت شبكه هم می‌دهند كه طبعا با واقعیت و گزارش‌های جراید انطباقی ندارد.

    در كنار تمام این مشكلات و ارایه آمارهای غیرقابل لمس برای كاربران، مدیران شبكه دولتی شبانه‌روز در تلاش برای واگذاری اختلال‌ها (سیم‌كارت‌های جدید) هستند. بارها كارشناسان واگذاری‌های جدید را به عنوان عامل اختلال‌ها پیش‌بینی كرده و می‌كنند اما در عمل اتفاق دگر می‌افتد.

    مقصود نقض تلاش‌ها برای رفع مشكلات یا انگ كم‌كاری زدن به مدیران و كارشناسان دولتی نیست ولی آنچه ما شاهد آن هستیم این است كه در نهایت تنها یك طرف این ماجرا سال‌هاست كه بهای آن را می‌پردازد و آن مشتركان تلفن‌همراه هستند.

    مردم اعتراض می‌كنند و مدیران دولتی تكذیب كرده و خبر از بهبود می‌دهند. یكی از مشكلات این میان، نبود نهاد حمایت‌كننده از حقوق مشتركان تلفن‌همراه است. به نظر می‌رسد كه در این میان كاری از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی كه وظیفه تنظیم بازار و نظارت بر حسن عملكرد اپراتورها را دارد ساخته نیست چراكه امروزه تعداد پرونده‌های باز روی دست این سازمان رو به افزایش است و بعید به نظر می‌رسد احقاق حقوق مشتركان هم كه خود كاری است بس بزرگ و پرتنش در دستور كار ایشان قرار بگیرد.

    جالب آنكه اختلال‌ها در دو شبكه دیگر كشور یعنی ایرانسل و تالیا هم وضعیت رضایت‌بخشی ندارد و به‌زودی ایشان هم مانند اپراتور دولتی در برابر موج انتقادهای مربوط به اختلال‌ها واكسینه می‌شوند.

    از این رو و با توجه به شواهد موجود مبنی بر ناتوانی سایر ارگان‌ها در كمك به حقوق مشتركان تلفن‌همراه ظاهرا راهی بجز سخن گفتن و درخواست از خود سرویس‌دهنده‌ها وجود ندارد، از این رو یك بار دیگر درخواست سال‌های گذشته تكرار می‌شود كه اپراتورها حداقل برای تكریم مشتركان، یك راهكار مشخص در پیش بگیرند.

    به هر حال اختلال را داریم، شاید بد نباشد اپراتور دولتی برای جبران این مهم اقدام به ارایه برخی از خدمات تخفیفی و تشویقی كند تا مشتركان هم احساس كنند كه رضایت آنها برای اپراتورها در عمل مهم است.

  2. #2
    پروفشنال Meisam Khan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    616

    پيش فرض

    نگو كه داغ دلم رو تازه كردي.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •