تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: سوال در مورد زبراش

  1. #1
    Banned the_god_of_3dsmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    tehroon
    پست ها
    875

    پيش فرض سوال در مورد زبراش

    بروبکث چطورین ..آقا یه سوال راجع به زبراش داشتم از همه و مخصوصا امین خواهش می کنم کمکم کنین

    این zsphere رو که باهاش حالا با هزار بدبختی یه کاراکتر رو طراحی می کنیم می دونم که تو محیط زبراش می شه ازش استفاده کرد و کااکتر رو اعضاشو تکون داد اما سوالم اینه که می شه این به اصطلاح bone ها رو تو برنامه های دیگه هم export کرد یعنی بعد از اکسپورت از زبراش تو مثلا مکس استخوان ها رو هم ایمپورت کرد ....آخه زبراش که حالت انیمیت نداره تا تو خودش متحرک سازی کرد

    امین یه خواهش دیگه هم ازت داشتم که یه تاپیک استیکی بزنی برای سوا و جواب نه این که خودت به همه جواب بدی هر کی سوال داشت اونجا مطرح کنه و هر کی بلد بود جواب بده .

  2. #2
    Banned the_god_of_3dsmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    tehroon
    پست ها
    875

    پيش فرض

    آقا بابا فوری فوتیه کمک پیلیززززززززززززززز
    دارم رو یه کاراکتر کار می کنم موندم طبق معمول بایپد بزنم بره یا با zsphere هم راهی وجود داره ........
    کمک ........

  3. #3
    حـــــرفـه ای Aminzikzak's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    6,216

    پيش فرض

    سلام ...
    شرمنده دیر رسیدم ...
    خب تویه خود زیبراش نمیشه بن داد ...
    خب بذار اصول کار با زیبراشو بگم ...

    بعد از اینکه مدل رو ساختی حالا با زی اسفیر یا با مدلی که بیسش تو مکس بوده ...
    وقتی دیتیل دادی تو زیبراش ، از تویه geometry میتونی مدلت رو به لو ترین حالتا بر گردونی ...
    برای مثال اگه 8 بار از divide استفاده کردی مدلت خیلی سنگینه و نمیشه ببریش تویه مکس ...
    بهترین حالت اینه که بیای رویه لول 3 بعد از مدلت خروجی obj بگیری بعد تویه مکس بهش بن بدی و بعد برگردی به زیبراش ولول 5 رو اکسپورت کنی بعد ببری تویه مکس اونوقت بنهایی که رویه مدل قبلی درست کردی رو بهش نسبت بدی ...
    بعدش با زیبراش از های لول مدلت دیسپلیس بگیری بعد تویه مکس بهش متریال بدی به متریالش دیسپلیس بدی ...
    اونوقت هم مدلت سبکه ، هم زود رندر میشه ، هم میتونی بهش بن بدی.

    قربانت.

  4. #4
    Banned the_god_of_3dsmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    tehroon
    پست ها
    875

    پيش فرض

    سلام ...
    شرمنده دیر رسیدم ...
    خب تویه خود زیبراش نمیشه بن داد ...
    خب بذار اصول کار با زیبراشو بگم ...

    بعد از اینکه مدل رو ساختی حالا با زی اسفیر یا با مدلی که بیسش تو مکس بوده ...
    وقتی دیتیل دادی تو زیبراش ، از تویه geometry میتونی مدلت رو به لو ترین حالتا بر گردونی ...
    برای مثال اگه 8 بار از divide استفاده کردی مدلت خیلی سنگینه و نمیشه ببریش تویه مکس ...
    بهترین حالت اینه که بیای رویه لول 3 بعد از مدلت خروجی obj بگیری بعد تویه مکس بهش بن بدی و بعد برگردی به زیبراش ولول 5 رو اکسپورت کنی بعد ببری تویه مکس اونوقت بنهایی که رویه مدل قبلی درست کردی رو بهش نسبت بدی ...
    بعدش با زیبراش از های لول مدلت دیسپلیس بگیری بعد تویه مکس بهش متریال بدی به متریالش دیسپلیس بدی ...
    اونوقت هم مدلت سبکه ، هم زود رندر میشه ، هم میتونی بهش بن بدی.

    قربانت.
    بابا ای ول ........ خیلی خیلی دستت درد نکنه ........... از این بهتر نمیشد توضیح بدی ......... خیلی عالی بود ..........کاملا گرفتم ............بازم مرسی

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •