سلام. اینو قبلا با یه کمپزسیون دیگه گذاشته بودم. به نظر خودم این یکی رندرش بهتر شده. مشکلاتی هم که دوستان گفته بودن سعی کردم برطرف کنم.
لطفا نظرتونو هم بگین.
وایر فریم:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام. اینو قبلا با یه کمپزسیون دیگه گذاشته بودم. به نظر خودم این یکی رندرش بهتر شده. مشکلاتی هم که دوستان گفته بودن سعی کردم برطرف کنم.
لطفا نظرتونو هم بگین.
وایر فریم:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Last edited by vbadvanced; 13-11-2007 at 13:51.
افرین خیلی خوب شده فقط: یکم رنگ زرد بدنه ماشین زیاده یهنی نور زیادی بهش تابونده شده ولی در کل + محیط اطرافش خیلی قشنگ شده
واقعا قشنگ شده ...
نور پردازی هم عالی شده ...
بامچ لاستیک معلوم شده ، ایول
فقط پلاک رو عوض کن که طبیعی تر بشه.
کارت درسته.
بابا اینکاره
کاش شیشه جلو رو بهتر درست می کردی.
راستی با چی رندرش کردی؟
راستش یه کم توی فتوشاپ نور و کنتراست و رنگو دستکاری کردم. شاید مشکل از ادیتم باشه.
ممنونم امین جان. رفتم تو نخش
فکر کنم رفلکت متریال شیشه رو یه کم کمتر کنم بهتر بشه.
با رندر دیفالت Cinema4D رندر گرفتم. برای محیط و نورپردازی هم از Sky استفاده کردم. زمان رندر در حدود 8 دقیقه بود.
عالیه!
شدت نور یکم زیاده اما به کلیت کار می یاد. بغیر از شیشه ی جلوی ماشین خیلی خیلی خوبه.
ممنونم رضا جان. حالا که دقت میکنم میبینم حق با شماست اون نور زرد روی شیشه جلو یه کم اذیت میکنه. البته در واقع رفلکت نور خورشید و آسمون هستش. فکر کنم با یه کم تغییر زاویه دوربین درست شه.
آفرین کارت قشنگ در اومده ..........
چن تا ریزه کاری یادت می دم البته همچین هم مهم نیست حتما خودت هم بلدی........
یکیش همونیه که درباره جاده به امین گفتم
یکی دیگه این که اگه چند تا جسم ریزه می زه با فوقش 14 15 تا سگمنت درست کنی و با متریال های شبیه زمین رو زمین بزاری مثل آتاشغال کف زمین ...خیلی تمیز میشه
یکی هم که سعی کن تو دیوار ها و ستون ها نوعی شکستگی ایجاد کنی مثلا لبه ستون توجه کن که بعد از اون meshsmooth نزنی . اگر خواستب بزنی بعضی جاهاش رو بزن ......
در کل تمیزه
ممنونم the_god_of_3dsmax عزیز. در مورد Fresnel یا معادل Falloff توی مکس باهات موافقم. در حقیقت کاری که این افکت میکنه اینه که بنا به زاویه دوربین نسبت به نرمال سطح یه طیف رنگ رو از گرادینت انتخاب میکنه.
شاید درست نتونستم توضیح بدم ولی برا روشن تر شدن موضوع اینطوری بگم که مثلا شما یه Fresnel با گرادینتی از سفید به سیاه انتخاب کردین. وقتی که از زاویه 90 درجه به سطح نگاه میکنین رنگ سفید رو میبینین و هر چی که زاویه دید کمتر میشه بیشتر به رنگ سیاه مایل میشه.
اون مواردی هم که شما گفتی خداییش هم وقت میخواد هم حوصله که متاسفانه من هیچکدومشو به اندازه کافی ندارم.![]()
خیلی خوب از آب در اومده
آفرین ، حرفه ای
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)