تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 13

نام تاپيک: فولکس بیتل - Cinema4D

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه vbadvanced's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    210

    پيش فرض فولکس بیتل - Cinema4D

    سلام. اینو قبلا با یه کمپزسیون دیگه گذاشته بودم. به نظر خودم این یکی رندرش بهتر شده. مشکلاتی هم که دوستان گفته بودن سعی کردم برطرف کنم.
    لطفا نظرتونو هم بگین.



    وایر فریم:
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Last edited by vbadvanced; 13-11-2007 at 13:51.

  2. #2
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    افرین خیلی خوب شده فقط: یکم رنگ زرد بدنه ماشین زیاده یهنی نور زیادی بهش تابونده شده ولی در کل + محیط اطرافش خیلی قشنگ شده

  3. #3
    حـــــرفـه ای Aminzikzak's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    6,216

    پيش فرض

    واقعا قشنگ شده ...
    نور پردازی هم عالی شده ...
    بامچ لاستیک معلوم شده ، ایول
    فقط پلاک رو عوض کن که طبیعی تر بشه.


    کارت درسته.

  4. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه ninja573's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    260

    پيش فرض

    بابا اینکاره
    کاش شیشه جلو رو بهتر درست می کردی.
    راستی با چی رندرش کردی؟

  5. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه vbadvanced's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    210

    پيش فرض

    افرین خیلی خوب شده فقط: یکم رنگ زرد بدنه ماشین زیاده یهنی نور زیادی بهش تابونده شده ولی در کل + محیط اطرافش خیلی قشنگ شده
    راستش یه کم توی فتوشاپ نور و کنتراست و رنگو دستکاری کردم. شاید مشکل از ادیتم باشه.

    واقعا قشنگ شده ...
    نور پردازی هم عالی شده ...
    بامچ لاستیک معلوم شده ، ایول
    فقط پلاک رو عوض کن که طبیعی تر بشه.


    کارت درسته.
    ممنونم امین جان. رفتم تو نخش

    بابا اینکاره
    کاش شیشه جلو رو بهتر درست می کردی.
    راستی با چی رندرش کردی؟
    فکر کنم رفلکت متریال شیشه رو یه کم کمتر کنم بهتر بشه.
    با رندر دیفالت Cinema4D رندر گرفتم. برای محیط و نورپردازی هم از Sky استفاده کردم. زمان رندر در حدود 8 دقیقه بود.

  6. #6
    آخر فروم باز RezaTayebiJ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,517

    12

    عالیه!
    شدت نور یکم زیاده اما به کلیت کار می یاد. بغیر از شیشه ی جلوی ماشین خیلی خیلی خوبه.

  7. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه vbadvanced's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    210

    پيش فرض

    عالیه!
    شدت نور یکم زیاده اما به کلیت کار می یاد. بغیر از شیشه ی جلوی ماشین خیلی خیلی خوبه.
    ممنونم رضا جان. حالا که دقت میکنم میبینم حق با شماست اون نور زرد روی شیشه جلو یه کم اذیت میکنه. البته در واقع رفلکت نور خورشید و آسمون هستش. فکر کنم با یه کم تغییر زاویه دوربین درست شه.

  8. #8
    Banned the_god_of_3dsmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    tehroon
    پست ها
    875

    پيش فرض

    آفرین کارت قشنگ در اومده ..........
    چن تا ریزه کاری یادت می دم البته همچین هم مهم نیست حتما خودت هم بلدی........
    یکیش همونیه که درباره جاده به امین گفتم
    یکی دیگه این که اگه چند تا جسم ریزه می زه با فوقش 14 15 تا سگمنت درست کنی و با متریال های شبیه زمین رو زمین بزاری مثل آتاشغال کف زمین ...خیلی تمیز میشه
    یکی هم که سعی کن تو دیوار ها و ستون ها نوعی شکستگی ایجاد کنی مثلا لبه ستون توجه کن که بعد از اون meshsmooth نزنی . اگر خواستب بزنی بعضی جاهاش رو بزن ......
    در کل تمیزه

  9. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه vbadvanced's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    210

    پيش فرض

    آفرین کارت قشنگ در اومده ..........
    چن تا ریزه کاری یادت می دم البته همچین هم مهم نیست حتما خودت هم بلدی........
    یکیش همونیه که درباره جاده به امین گفتم
    یکی دیگه این که اگه چند تا جسم ریزه می زه با فوقش 14 15 تا سگمنت درست کنی و با متریال های شبیه زمین رو زمین بزاری مثل آتاشغال کف زمین ...خیلی تمیز میشه
    یکی هم که سعی کن تو دیوار ها و ستون ها نوعی شکستگی ایجاد کنی مثلا لبه ستون توجه کن که بعد از اون meshsmooth نزنی . اگر خواستب بزنی بعضی جاهاش رو بزن ......
    در کل تمیزه

    ممنونم the_god_of_3dsmax عزیز. در مورد Fresnel یا معادل Falloff توی مکس باهات موافقم. در حقیقت کاری که این افکت میکنه اینه که بنا به زاویه دوربین نسبت به نرمال سطح یه طیف رنگ رو از گرادینت انتخاب میکنه.
    شاید درست نتونستم توضیح بدم ولی برا روشن تر شدن موضوع اینطوری بگم که مثلا شما یه Fresnel با گرادینتی از سفید به سیاه انتخاب کردین. وقتی که از زاویه 90 درجه به سطح نگاه میکنین رنگ سفید رو میبینین و هر چی که زاویه دید کمتر میشه بیشتر به رنگ سیاه مایل میشه.
    اون مواردی هم که شما گفتی خداییش هم وقت میخواد هم حوصله که متاسفانه من هیچکدومشو به اندازه کافی ندارم.

  10. #10
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    خیلی خوب از آب در اومده
    آفرین ، حرفه ای

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •