تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: ◘◘◘ آموزش ساخت پنکه سقفی با روش Box Modeling ◘◘◘ (سطح آموزش : متوسط)

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    ○ مشهد ○
    پست ها
    1,251

    11 ◘◘◘ آموزش ساخت پنکه سقفی با روش Box Modeling ◘◘◘ (سطح آموزش : متوسط)

    سلام به همه.

    چقدر فعال شدم نه ؟! بریم سراغ آموزش :





    ======================================

    اول از همه View رو به Front تغییر بدین. حالا با استفاده از Line در Splineها مانند شکل زیر ترسیم کنید.

    نقطه هایی که در زیر مشخص شده اند رو Select کنید.





    حالا نقطه هایی رو که انتخاب کردید رو Chamfer کنید با Amount خیلی کم. (مانند شکل زیر)





    از Modifier List گزینه Lathe رو انتخاب کنید. چک کنید که Segments ها 24 باشه.





    چهار تا Vertix که در تصویر زیر میبینید رو انتخاب کنید.





    دوباره اون ها رو Chamfer کنید.(مانند شکل زیر).





    دوباره از Modifier List گزینه Lathe رو Add کنید. دقت کنید که تنظیماتش مثله قبلی باشه.





    به دید Top سوییچ کنید.با ابزار Line شکلی مانند شکل زیر رسم کنید.





    حالا مدیفایر Extrude رو به اون اضافه کنید. دقت کنید بعد از این کار باید اون رو Convert Edit Poly کنید.





    سه نقطه رو مانند زیر انتخاب و Scale رو انتخاب کنید و اونها رو مقداری کوچک کنید.



    مانند شکل زیر عمل کنید.





    از Subobject گزینه Edge رو انتخاب کنید و Ctrl+A رو بزنید تا تمام Edge ها انتخاب شوند. حالا اونها رو با مقدار

    بسیار کم Chamfer کنید.(مانند شکل زیر)





    از Modifier List گزینه Meshsmooth رو Add کنید.





    حالا پره رو انتخاب کنید و Rotate رو فعال کنید. با فشردن کلید Shift و چرخاندن پره در زاویه 120 درجه از آن 2 تا

    کپی بگیرید.





    سه تا پره رو در جای خودشان قرار بدهید.





    زاویه دید Top رو بیارید و مانند شکل زیر شکلی ترسیم کنید.





    Extrude کنید این Line رو و اون رو Editable Polygon تبدیل کنید.





    حالت Subobject رو به Edge تغییر بدید و Edge های افقی رو انتخاب کنید و اون ها رو با مقدار بسیار کم Chamfer

    کنید.





    Meshsmooth رو از Modifier List انتخاب کنید و مقدار


    Iterations اون رو به 2 یا 3 تغییر بدین.



    در مرحله آخر هم یک استوانه رسم کنید و تمام.





    خسته نباشید دوستان.

  2. این کاربر از interior_design بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    حـــــرفـه ای Aminzikzak's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    6,216

    پيش فرض

    سجاد جریان قضیه چیه؟
    زیادی فعال شدی...
    یه اسپندی چیزی باید دود کنیم برات ...


    دمت گرم

  4. #3
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    ○ مشهد ○
    پست ها
    1,251

    پيش فرض

    نوکرتم امین جان.

    باید به یه دردی بخوریم دیگه.

  5. #4
    کـاربـر بـاسـابـقـه amin2000's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    Maelstorm
    پست ها
    1,865

    پيش فرض

    سجاد جان تا حالا کف کفشتو نگاه کردی حتما مارو دیدی

    خیلی ممنون امیدوارم کاربر فعال بشی همکار بشی مدیر بشی مدیر کل بشی زیاد روی کردم

  6. #5
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    ○ مشهد ○
    پست ها
    1,251

    پيش فرض

    ای بابا امین جان خجالتمون نده

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •