چرا تو دقیقا داری درست میگی ، خوب منم همینو دارم میگم
1 ) اول این که render to texture برا خروجی گرفتن از 3dsmax هست مثلا بخوای فایلتو به dwf viewer یا DirectX ببری نه تو خود 3DSMAX
2 ) این آدمی که میگی هر قسمتش یه TEXTURE و BUMP داره رو باید این طوری بسازیش:
اول آدمتو بساز بعد تمام تکسچرهای مربوط به آدمو یکجا بصورت پراکنده ( مثل poser ) تو یه فایل bitmap قرار بده بعد bump مربوط به هر قسمت texture رو دقیقا همون جایی که تکسچر را قرار دادی بزار و تو یه فایل bitmap جدا قرار بده، بعد وقتی این متریال را به مدلت دادی برو ابزار uvw را بزن و تنظیماتش رو ( که اگه مایلی یه تاپیک جداگونه براش باز کنیم ؟ ) انجام بده ، اونجا می تونی دقیقا هر جای مدلتو بایکی از اون تکسچر های پراکنده هماهنگ کنی ، حتی میتونی به هر قسمت از مدلت یه bump اختصاص بدی ، تازه خیلی راحت تر از id هست.
اگه موافقی یه تاپیک جداگونه باز کنیم که در باره ی uvw کنیم
شک نکن که این نیازت تو 3dsmax فقط با uvw حل میشه ، من 100% مطمئنم !
آقا این لینکو برو ببین من این سر را باهمین uvw تکسچر دادم ، هر قسمت از تکسچر هاشم جدا بوده ، یعنی یه عکس از روبرو و یه عکس از نیم رخ داشتم
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید