تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 15

نام تاپيک: سئوالي در مورد گرد كردن گوشه ها

  1. #1
    کاربر فعال انجمن فوتبال داخلی Pejvak61's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    شهر باران
    پست ها
    1,602

    پيش فرض سئوالي در مورد گرد كردن گوشه ها

    ميخوام بدونم كسي روشي بلده كه با استفاده از اون بشه بدون اينكه از MeshSmooth Modifier استفاده كنيم گوشه ها رو مثلاً تو يه مكعب طوري گرد كنيم كه تبديل به ChamferBox بشه؟

  2. #2
    آخر فروم باز RezaTayebiJ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,517

    پيش فرض

    من خیلی وقته که با مکس کار نکردم اما اگه اشتباه نکنم یه modifier بنام smooth هست که باعث نرمی زاویه ی normal های مدل می شه.

  3. #3
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    اگه آبجکتت تعداد سگمنتهاش زیاد باشه میتونی از مادیفیر relax استفاده کنی در غیر این صورت میتونی گوشه ها را انتخاب کنی و chamfer کنی

  4. #4
    داره خودمونی میشه TT-Graphic's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    تهران - شهرک اکباتان
    پست ها
    169

    پيش فرض

    منم چند بار Chamfer یا Msmooth رو میشناسم ولی MSmooth رو اصلا توصیه نمیکنم !!!

  5. #5
    داره خودمونی میشه TT-Graphic's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    تهران - شهرک اکباتان
    پست ها
    169

    پيش فرض

    راستی ممکنه بگی چرا نمیخای از Mesh Smooth استفاده کنی ؟؟

    واسه گیم یا یه همچین چیزی میخاهیش ؟؟

  6. #6
    Banned the_god_of_3dsmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    tehroon
    پست ها
    875

    پيش فرض

    این بابا احتمالا به این خاطر نمی خواد از meshsmooth استفاده کنه که جسمی که می خواد نرمش کنه تعداد segment کمی داره مثل یه text که تنها راهشم اینه که بشینی و تعداد segment ها رو ببری بالا و یا راه بهتری هم هست که تنها segment نقاطی که می خوای نرم بشن رو ببری بالا
    در ضمن از بروبکث حرفهای چون شما بعیده که اسمی از meshsmooth بیارن . meshsmooth مرد ! الان فقط turbosmooth

  7. #7
    آخر فروم باز RezaTayebiJ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,517

    پيش فرض

    پیشنهاد می کنم از مادیفایر smooth نه Mesh Smooth استفاده کنی.

  8. #8
    کاربر فعال انجمن فوتبال داخلی Pejvak61's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    شهر باران
    پست ها
    1,602

    پيش فرض

    این بابا احتمالا به این خاطر نمی خواد از meshsmooth استفاده کنه که جسمی که می خواد نرمش کنه تعداد segment کمی داره مثل یه text که تنها راهشم اینه که بشینی و تعداد segment ها رو ببری بالا و یا راه بهتری هم هست که تنها segment نقاطی که می خوای نرم بشن رو ببری بالا
    در ضمن از بروبکث حرفهای چون شما بعیده که اسمی از meshsmooth بیارن . meshsmooth مرد ! الان فقط turbosmooth
    دقيقاً

    تمام حرفهاي شما صحيح! من ميتونم تعداد سگمنت ها رو ببرم بالا در موردش هم زياد تحقيق كردم ولي همه جا MeshSmooth يا TurboSmooth رو توصيه كردن. من ميخواستم بدونم ميشه فقط در همون جاهايي كه قراره گرد كردن اتفاق بيفته تعداد سگمنت ها زياد شه نه جاهاي ديگه؟
    در ضمن در Smoothness (نرمي) بقيه قيمت ها تأثير نذاره يعني باعث نشه با Smooth شدن قسمت گرد شكل مجموعه تغيير كنه.

  9. #9
    داره خودمونی میشه TT-Graphic's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    تهران - شهرک اکباتان
    پست ها
    169

    پيش فرض

    به نظر من آبجکتتو به Poly تبدیل کن و از Slice Place , Quick slice یا Cut , نزدیک لبه هاتو که میخای اسموت شن و یک یا دو تا اج جدید ایجاد کن !!

    ممکنه تو این محدوده Soft Selection هم بدردت بخوره !!




    یکی میتونه فرق Mesh Smooth و Turbo Smooth بگه !! ؟؟

    تاپیک حدید باز نکردم چون در مورد همین تاپیک پرسیدم !!
    Last edited by TT-Graphic; 04-11-2007 at 15:15.

  10. #10
    داره خودمونی میشه TT-Graphic's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    تهران - شهرک اکباتان
    پست ها
    169

    پيش فرض

    در ضمن از بروبکث حرفهای چون شما بعیده که اسمی از meshsmooth بیارن . meshsmooth مرد ! الان فقط turbosmoo

    تا جایی که من از help متوجه شدم ، turboSmooth تنها سریعتره از Mesh Smooth نه بهتر . چنانچه بخایم گزینه Show End Result فعال کنیم و رو مدل Smooth شده کار کنیم بهتره از Turbo Smooth استفاده کنیم که به شدت سزیعتر ار Mesh Smooth . ولی در نهایت برای کار با کیفیت تر Mesh smooth جایگزینش میکنیم !!


    البته این چیزیه که من فهمیدم ممکنه اشتباه باشه . اگه کسی چیزی میدونه بگه !!

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •