میشه از poser یه خروجی بگیریم که برای مایا که اسکلت هم به مش وصل شده باشه؟
میشه از poser یه خروجی بگیریم که برای مایا که اسکلت هم به مش وصل شده باشه؟
تا جايي كه من ميدونم نميشه.
بله، فقط شما ميتوني مشت رو با خروجي obj اكسپورت كني و خودت در مايا اسكلتش رو بسازي و به اون وصل كني.
من تونستم از poser خروجي مش با اسكلت بگيرم ولي فكر ميكنم بيشتر از اين جلو رفت
مثل زنجيرهIK يا...
هااااا...اي كه الان گفتي يعني چه؟![]()
اگه بدنبال mesh با rig درست و حسابی می گردی بهتره از motion builder استفاده کنی.
دوستمون داره راجب مبحث rigging صحبت می کنه.
یه نمونه ی rig آماده تو مایا هست... برو به window > General Editors > visor ... حالا برو به مجموعه ی FBIK Example . دو تا Rig
آماده اونجا هست.
در poser وقتی وارد قسمت setup بشی اونوقت export کنی همراه مش یک اسکلت همراه با آن export میشود
که کاملا با مش match میباشد
ولی یک مشکل وجود داره که اعضای این اسکلت با هم لینک نیستند
من اصالتا با max کار میکنم
ولی چند وقتیه دارم سعی میکنم به مایا switch کنم اولش خیلی سخت بود و لی کم کم داره بهتر میشه
چرا داری این نرم افزار قدرت مندو با maya عوض میکنی ؟
بعد اینکه autodesk دوباره 3dsmax رو خرید داره کم کم اونو به مایا میرسونه ...
لازم نیست انقدر به خودت سخت بگیری !
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)