تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 15

نام تاپيک: رابطه poser با maya

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    61

    پيش فرض رابطه poser با maya

    میشه از poser یه خروجی بگیریم که برای مایا که اسکلت هم به مش وصل شده باشه؟

  2. #2
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    24

    پيش فرض

    تا جايي كه من ميدونم نميشه.
    بله، فقط شما ميتوني مشت رو با خروجي obj اكسپورت كني و خودت در مايا اسكلتش رو بسازي و به اون وصل كني.

  3. #3
    آخر فروم باز RezaTayebiJ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,517

    پيش فرض

    خیر! چنین کاری نمی شه کرد!

  4. #4
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    61

    پيش فرض

    من تونستم از poser خروجي مش با اسكلت بگيرم ولي فكر ميكنم بيشتر از اين جلو رفت
    مثل زنجيرهIK يا...

  5. #5
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    24

    پيش فرض

    من تونستم از poser خروجي مش با اسكلت بگيرم ولي فكر ميكنم بيشتر از اين جلو رفت
    مثل زنجيرهIK يا...

    هااااا...اي كه الان گفتي يعني چه؟

  6. #6
    آخر فروم باز RezaTayebiJ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,517

    پيش فرض

    من تونستم از poser خروجي مش با اسكلت بگيرم ولي فكر ميكنم بيشتر از اين جلو رفت
    مثل زنجيرهIK يا...
    اگه بدنبال mesh با rig درست و حسابی می گردی بهتره از motion builder استفاده کنی.

  7. #7
    آخر فروم باز RezaTayebiJ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,517

    پيش فرض

    هااااا...اي كه الان گفتي يعني چه؟
    دوستمون داره راجب مبحث rigging صحبت می کنه.
    یه نمونه ی rig آماده تو مایا هست... برو به window > General Editors > visor ... حالا برو به مجموعه ی FBIK Example . دو تا Rig
    آماده اونجا هست.

  8. #8
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    61

    پيش فرض

    در poser وقتی وارد قسمت setup بشی اونوقت export کنی همراه مش یک اسکلت همراه با آن export میشود
    که کاملا با مش match میباشد
    ولی یک مشکل وجود داره که اعضای این اسکلت با هم لینک نیستند

  9. #9
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    61

    پيش فرض

    من اصالتا با max کار میکنم
    ولی چند وقتیه دارم سعی میکنم به مایا switch کنم اولش خیلی سخت بود و لی کم کم داره بهتر میشه

  10. #10
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    چرا داری این نرم افزار قدرت مندو با maya عوض میکنی ؟
    بعد اینکه autodesk دوباره 3dsmax رو خرید داره کم کم اونو به مایا میرسونه ...
    لازم نیست انقدر به خودت سخت بگیری !

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •