اینم چنتا از کارای 3دی م که البته 2 تای اول و شریکی با کسی انجام دادم و اکثر کارای 3دی شو اون انجام داد , من یکم به جزییاتش تو 3دی اضافه کردم . بعد روش با فوتوشاپ کار کردم ...
ناگفته نماند که از RPC هم استفاده شده .
لطفا نظر بدید .....
اینم چنتا از کارای 3دی م که البته 2 تای اول و شریکی با کسی انجام دادم و اکثر کارای 3دی شو اون انجام داد , من یکم به جزییاتش تو 3دی اضافه کردم . بعد روش با فوتوشاپ کار کردم ...
ناگفته نماند که از RPC هم استفاده شده .
لطفا نظر بدید .....
خیلی خوب شدن در مورد کارات یکم توضیح بدی بد نیست تازه وایر فرم هم یادت رفته.
سلام
آقا کارت خیلی خوبه ....
بالاخره یه نفر اومد که Rpc کار کرده .... آقا من توی نصب Rpc موندم ... میشه کمک کنید و بگید چطور در مکس استفاده می کنید ...
در ضمن در مورد ساخت درختها ؛ شما از چه پلاگینی استفاده کردید؟
کارات خیلی خوب شده.
تبریک میگم.
یه مقدار راجع به Rpc توضیح بده شاید اینجا بچه ها ندونن.
آره .وایر فریم نذاشتم چون رو درست فرستاده شدنشم شک داشتم . چون اولین باریه که من فایل میزارم اینجا .
در اولین فرصت میزارم چون الان با ایرانسل وصل شدم که به شدت کنده .
کلیه آدما و ماشینا RPC ند . آدمها توی رندر بدون سایه هستن یکی از کارهایی که برای طبیعی تر جلوه دادنش تو فوتوشاپ انجام دادم اضافه کردن سایه بود .
خیسی آسفالت هم توی فوتوشاپ اضافه شده .
درخشش ها deffuse glow و روشناییهای بیش از حد کاره فوتوشاپه . تو عکاسی این اتفاق وقتی می افته که نور بخشی از تصویر خیلی شدیدتر از نور سنجی دوربین باشه .
آسمون ها توی فوتوشاپ اضافه شده . چون تو فوتوشاپ خیلی بهتر و دقیقتر و با توجه به ترکیب بندی کار میشه آسمون دلخاه گذاشت . برای این کار گذینه VrayAlpha در بخش render element مکس استفاده کردم چون با این کار دیگه نیازی به دوربری کردن تو فوتوشاپ نیست .
برای مدود کردن عمق میدان Z-Depth هم در بخش render element مکس استفاده کردم ولی چون شارپنس تو این کار مهمتر بود تا تکنیک عکاسی ازش استفاده نکردم .
یکی از کارایی که Vray میکنه و بینهایت تو طبیعی کردن رندرا موثره اسکای لایت و Global Illumination . یعنی تعقیب کردن پرتو های نور . و همچنین Vray میگه هر شی از خودش میتونه رنگ منعکس کنه . یعنی چنانچه یه شی قرمز روی سطحی سفید باشه سطح سفید کمی قرمز میشه و سطح قرمز کمی سفید !! تو مکس مدل های انسانی من از این قایده استسنا بودن . پس نوی فوتوشاپ اسلاح شدند .
برای تصویر دوم بجای استفاده از displacement map و یاBump شیروونی و ساختیم و روش این ملق بازیارو انجام دادیم .
اضافه شدن پرنده ها و اصلاح رنگ و نور موضعی و همچنین بعضی رفلکت هام توی فوتوشاپ اضافه شده .
تعدادی متریال جهت این مار ساخته شده و همچنین برای جلوگیری کردن از تکرار شدگی تعدادیشون اصلاح شدن .
در ضمن این کارا به دلیل سایز بزرگ خروجی وسنگینی فایل به روش network render و با 2تا پی سی رندر شدن ...
کارهاتون خیلی زیباست ولی بدون وایر فریم ارزشی نداره ...
گذاشتن وایر فریم جزو قوانینه انجمنه.
لطفا سریعتر اقدام کنید (تاپیک بدون وایر فریم قفل میشه)
ممنون
امین.
در مورد درختها باید بگم که همش مدل آمادست . البته از هر نوع درخت یکی بیشتر نداشتیم و با روشای دیگه وکلک کاری کردم که تکرارش به چشم نیاد تا طبیعی تر شه .
البته خیلی دوست داشتم و دارم که خودم بسازمشون تا حدویم جلو رفتم ولی فعلا حسش نیست .
فکر درس و سربازی داقونم کرده .
درختها با روش Vray Proxy تکثیر شدن که کلی کارو سبک میکنن ولی سرعت رندرو پایین میارن .
. یکی از مهمترین چیزا تو ساخت درخت متریاله و استفاده بهینه از surface ها !!!
ممنونم از راهنماییت امین جان .
اینم wireframes :
![]()
واقعا كارت خوبه .
خيلي خيلي خوب ... خسته نباشيد.
ممنون از همگی . همونطور گه گفتم اون 2تا کار اول یه کار مشترک بود .
اگر کارمم خوب شده من این موفقیت به خیلیا مدیونم ...
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)