کاربران نوکیا با وجود سپری شدن دو ماه از فراخوانی جهانی برای تعویض باتری های معیوب، پاسخی از شرکت نوکیا دریافت نکردند.
به گزارش گروه ترجمه "موبنا" به نقل از پایگاه اینترنتی ibnlive ، "وی وک کومار"، یکی از کاربران هندی تلفن همراه نوکیا که باتری گوشی آن بر اثر گرم شدن بیش از حد منفجر شده است، گفت که بعد از فراخوانی جهانی نوکیا برای باتری هایBL-5C ، درخواست تعویض باتری را از طریق اینترنت به شرsکت اعلام کردم.
وی افزود :اما بعد از گذشت دو ماه نه تنها خبری از باتری جدید نشد، بلکه حتی پاسخ قطعی هم از شرکت نوکیا دریافت نکردم و مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش نوکیا هم تاثیری نداشت.
این کاربر در این باره توضیح می دهد: پس از گذشت دو ماه شرکت نوکیا پاسخی به درخواست من نداده است. با توجه به اطلاعاتی که سایت نوکیا در اختیار قرار داده است ، باتری تحویل داده شده اما من تاکنون باتری جدید را دریافت نکرده ام