تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: رقابت سخت 12 مگاپیکسلیها

  1. #1
    آخر فروم باز Ssarshar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,691

    پيش فرض رقابت سخت 12 مگاپیکسلیها

    با اینکه امروزه دوربین های کوچک و فشرده از فروش بالایی برخوردارن

    رقابت شرکتها بیشتر و بیشتر شده بطوریکه شرکتهای Casio - Sony - Panasonic - Canon - fujifilm

    شرکت پاناسونیک در این قدم پیشگام بود و اولین دوربین دیجیتال 2/12 مگاپیکسلی را به ثبت رساند
    دوربینی فوق العاده با قابلیتهای بسیار فراوان
    یک دوربین دیجیتال 12.2 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.6 برابر و زوم دیجیتال 4 برابر، لنز واید 28 میلی متری، حداکثر شاتر 2000/1، سیستم لرزش‌گیر اپتیکال ((OIS و بسیاری قابلیت‌های دیگر که همگی در کنار هم یک دوربین بسیار پیشرفته و سریع را ارائه کرده‌اند. حافظه داخلی این دوربین 27 مگابایت است اما با کارت‌های SD/MMC/SDHC قابل ارتقا می‌باشد.


    بلافاصله بعد از پاناسونیک سونی دست بکار شد و اولین دوربین فشرده 1/12 مگاپیکسلی را ساخت تا تواناییش را ثابت کند .
    دوربين ديجيتال سوني سايبرشات DSC-W200 از جمله دوربين هاي سري W سوني است که به حسگر 12.1 مگاپيکسلي (!)، لنز زوم اپيتکال 3 برابر، لرزشگير Super Steady Shot سوني و صفحه نمايش 2.5 اينچي مجهز مي باشد. با اين دوربين مي توانيد حداکثر تا ايزوي 6400 (!) عکاسي کنيد. اين دوربين با کارت هاي Duo / PRO Duo سازگاري دارد و ميزان حافظه داخلي آن نيز 31 مگابايت است. باتري مصرفي آن نيز عمر خوبي دارد و به شما امکان مي دهد در هر بار شارژ حدود 270 عکس داشته باشيد



    البته تنها فرق فاحش بین این دو مدل برتری کیفیت صفحه نمایش نسبت به سونیه .
    لومیکس 208000 پیکسل
    سایبرشات 120000 مکاپیکسل
    Last edited by Ssarshar; 10-09-2007 at 22:02.

  2. #2
    آخر فروم باز Ssarshar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,691

    پيش فرض

    حالا نوبت به کانن رسید که مدل SD 950 را از کلاس powershot به ثبت برساند
    پاورشات SD870 IS Digital ELPH از ديگر دوربين‌هاي 12.1 مگاپيکسلي کانن است که به نمايش‌گر LCD ضد خش 2.5 اينچي نوع PureColor، زوم اپتيکال 3.7 برابر به همراه لرزش‌گير اپتيکال و پردازش‌گر DIGIC III مجهز است. اين دوربين از کارت‌هاي SD/SDHC/MMC/MMCplus وUSB 2.0 High Speed پشتيباني مي‌کند. در عين حال، بدنه جمع و جوري دارد و به شکل بسيار زيبايي نيز طراحي شده است و جنس بدنه آن تیتانیوم است .


    کاسیو نیز ار کلاس EXLIM مدلی با نام ex-z1200 تولید کرد که البته هنوز اطلاعات جامعی بدست نیاوردم ولی میگن فیلمبرداری خیلی عالی و شفافی میکنه سنسور 1/12 مگاپیکسل


    عکس و 50 درصد مطالب از دیجی کالا
    Last edited by Ssarshar; 10-09-2007 at 21:48.

  3. #3
    آخر فروم باز Ssarshar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,691

    پيش فرض

    البته نیکون هم فعلا بیشتر در ساخت دوربینهای slr هست و چندماه پیش مدل 4/10 مگاپیکسلی رو معرفی کرد و تا الان مدل بالاتری ندیدیم . KODAK هم بخاطر تحریم مدلهای اندکیش به ایران اومده المپیوس هم دوربینای فشرده و کوچک 10 مگایی میسازه .
    و اما آخرین 12 مگایی مربوط به FujiFilm هست که صفحه نمایش فوق العاده ای دارد (230000 پیکسل )
    واز کلاس finepix و نام مدل f50 هست
    دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل F50fd از دیگر مدل‌های فاین‌پیکس فوجی است که اندازه جمع و جوری برابر با 22.9× 52.9×92.5 میلی متر دارد و وزن آن نیز 205 گرم می‌باشد. F50fd با 12 مگاپیکسل، از مدل قبلی خود، F31fd، جلو زده است. این دوربین در حساسیت‌های بالا فوق‌العاده قابل اطمینان می‌باشد. از ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم لرزش‌گیر اشاره کرد که بر اساس CCD عمل می‌کند. زوم اپتیکال 3 برابر، مشخصه تشخیص چهره، ایزوی 1600 و صفحه نمایش 2.7 اینچی 230.000 پیکسلی نوع TFT از دیگر مشخصات این دوربین به شمار می‌روند.
    اینم عکساش :

  4. #4
    آخر فروم باز Ssarshar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,691

    پيش فرض

    کسی اگر تجربه کار با یکی از دوربینها رو داره واسه ماتجربش رو بگه تا بفهمیم کدومشون بهترن

  5. #5
    پروفشنال ram1600's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    BMW
    پست ها
    854

    پيش فرض

    کسی اگر تجربه کار با یکی از دوربینها رو داره واسه ماتجربش رو بگه تا بفهمیم کدومشون بهترن
    عزیز جان این دوربین ها به تازگی معرفی شدن و قیمت بالای آنها باعث میشه خیلی دیر به ایران برسه و نکته بعدی slr نبودن انهاست یک عکاس حرفه ای هم پول پای دوربین فشرده نمیده و خریدار معمولی هم این کارو نمیکنه زیاد توقع نداشته باش

  6. #6
    آخر فروم باز Ssarshar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,691

    پيش فرض

    عزیز جان این دوربین ها به تازگی معرفی شدن و قیمت بالای آنها باعث میشه خیلی دیر به ایران برسه و نکته بعدی slr نبودن انهاست یک عکاس حرفه ای هم پول پای دوربین فشرده نمیده و خریدار معمولی هم این کارو نمیکنه زیاد توقع نداشته باش
    اولا این گوشی ها همشون ایرانن

    قیمتاشونم بین 350 تا 450 هست

    با بقیه حرفات موافقم ولی بالاخره که ارزون میشه

  7. #7
    پروفشنال ram1600's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    BMW
    پست ها
    854

    پيش فرض

    اولا این گوشی ها همشون ایرانن

    قیمتاشونم بین 350 تا 450 هست

    با بقیه حرفات موافقم ولی بالاخره که ارزون میشه
    دوست من راست میگی جون من 350 تا 450
    بیخیال اگه اینطوری که تو میگی ببخشید ها باید خر باشم برم سراق مدلهای 2006 که همشون 20 تا 30 تومان از 300 کمتره و با گزاشتن 50 هزارتومان این دوربین رو از دست بدی
    ببخشید باید یه جایش بلنگه سونی برای دوربین slr هاش همچین کاری نمیکنه که ایزو 6400!!!!! بزاره ولی روی فشرده بزاره جای تعجب داره من که موندم
    Last edited by ram1600; 13-09-2007 at 00:29.

  8. #8
    داره خودمونی میشه dalma's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    70

    3 در باره عکاسان حرفه ای !!!

    به اعتبار اینکه یک عکاس حرفه ای, حرفه ای هست, برای مواقع ضرور و اجتناب ناپذیر الزاما باید دوربین کامپکت همراه داشته باشه.

    توجیهش هم این هست:

    حرفه ای هم تعریف داره. کسی که با D2x یا Dx و یا حتی با D200 نیکون کار میکنه , در صورت اینکه بخواد حتی از لنز نرمال یا دیفالت دوربین استفاده کنه, در خیلی از جاها امکان بکارگیری اون رو پیدا نمیکنه. و خصوصا برای مواقع خبری احتمالی و مهم باید بقول شما یک دوربین" فشرده!" همراه داشته باشه.


    در دوران قبل از دیجتال هم این یه اصل و توصیه حرفه ای بوده که چون حرفه ای هستین حداقل یه دوربین ده هزارتومنی هم همراهتون باشه. برای مواقع ضرور.

    و میدونین که ارزانترین دوربین های کامپکت همراه با نگاتیو، بهترین نورسنجی پیشفرض رو در محیط های باز دارن.

  9. #9
    پروفشنال ram1600's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    BMW
    پست ها
    854

    پيش فرض

    به اعتبار اینکه یک عکاس حرفه ای, حرفه ای هست, برای مواقع ضرور و اجتناب ناپذیر الزاما باید دوربین کامپکت همراه داشته باشه.

    توجیهش هم این هست:

    حرفه ای هم تعریف داره. کسی که با D2x یا Dx و یا حتی با D200 نیکون کار میکنه , در صورت اینکه بخواد حتی از لنز نرمال یا دیفالت دوربین استفاده کنه, در خیلی از جاها امکان بکارگیری اون رو پیدا نمیکنه. و خصوصا برای مواقع خبری احتمالی و مهم باید بقول شما یک دوربین" فشرده!" همراه داشته باشه.


    در دوران قبل از دیجتال هم این یه اصل و توصیه حرفه ای بوده که چون حرفه ای هستین حداقل یه دوربین ده هزارتومنی هم همراهتون باشه. برای مواقع ضرور.

    و میدونین که ارزانترین دوربین های کامپکت همراه با نگاتیو، بهترین نورسنجی پیشفرض رو در محیط های باز دارن.
    ببخشید .ببخشید هر خنگی این مطلب رو میدونه یه عکاس بخواهد 500 هزار تومان بابت کامپکت بده عقلش کمه این پول رو میزاره رو دوربین اصلیش و خیلی بده پای کاپکت 200 هزار تومان
    بعدش دوربین های کامپکت ارزان مشکلاتی به خصوص خودش رو داره که عکاس حرفه ای با دوربین کامپکت هر عکسی بندازه ازش راضی نیست پس بهتره که نندازه ولی برای خبر نگار که میخواهد حادثه رو به وقوع بکشه فرق میکنه
    و شما خبرنگاری رو روی عکاس حرفه ای میزارید یه عکاس خبرنگار بیش از 5 دقیقه صرف عکس از منظره نمی کنه ولی عکاس حرفه ای بیش از 30 دقیقه صرف میکنه

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •