تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 14

نام تاپيک: طريقه‌ي ساخت يک پيچ گوشتي چهارسو در 3Ds Max

  1. #1
    آخر فروم باز sd70's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    پست ها
    1,272

    پيش فرض طريقه‌ي ساخت يک پيچ گوشتي چهارسو در 3Ds Max

    با سلام خدمت کاربران محترم

    اين آموزش رو من ديشب نوشتم. اميدوارم ازش خوش تون اومده باشه.

    طريقه‌ي ساخت يک پيچ گوشتي چهارسو - سطح آموزش: متوسط

    1- از قسمت Shapes گزينه NGon را انتخاب کرده، گزينه‌ي Circumscribed را علامت زده و در نماي Top با شش Side با شعاع 20 رسم نماييد.


    2- از قسمت Modify شي‌ء را به اندازه‌ي 15 واحد Extrude کنيد.

    3- روي شيء راست کليک کرده و آن را به editable poly تبديل نماييد. حالت polygon برگزيده و قسمت نمايش داده شده در شيء را انتخاب کنيد.


    4- در برگه‌ي Edit Polygons روي مربع مقابل Extrude کليک کرده و آن را به اندازه‌ي 80 واحد امتداد دهيد.


    5- بالاي چند ضلعي را انتخاب کرده و آن را به اندازه‌ي منفي 5 واحد Outline Amount و 10 واحد Bevel کنيد.


    6- همان قسمت را به اندازه‌ي 15 واحد Extrude کنيد.


    7- همان قسمت را به اندازه‌ي 10 واحد و 5 واحد Outline Amount را Bevel کنيد.


    8- حال آن را به اندازه‌ي 10 واحد Extrude کنيد.

    9- قسمت پايين شيء را انتخاب کرده و آن را به اندازه‌ي منفي 15 واحد Outline کنيد.


    10- تمام لبه هاي کناري را انتخاب کرده و آنها را به اندازه‌ي 3 واحد Insert نماييد البته بصورت by Polygon


    11- همين قسمت ها را با ارتفاع و Outline Amount منفي 2 Bevel نماييد.


    12- از برگه‌ي Modify شيء را به اندازه‌ي سه Iterations بصورت Mesh Smooth در آوريد.


    13- خب کار ساخت دسته به پايان رسيد. براي راحتي کار به طور موقتي اين قسمت را Hide کنيد.

    14- در نماي Top يک NGon ديگر بصورت Circumscribed با شعاع 5 و Side 12 رسم کنيد.


    15- از قسمت Modify شي‌ء را به اندازه‌ي 0.01 واحد Extrude کنيد.

    16- روي شيء راست کليک کرده و آن را به editable poly تبديل نماييد. حالت polygon برگزيده و قسمت نمايش داده شده در شيء را انتخاب کنيد.

    17- بالاي شيء را انتخاب کرده و آن را به اندازه‌ي 250 واحد Extrude کنيد.


    18- دو Extrude ديگر هر کدام به اندازه‌ي 10 واحد نيز انجام دهيد.

    19- قسمت بالايي را به اندازه‌ي منفي 4.5 واحد Outline کنيد.


    20- در حالت Vertex چهار نقطه‌ي مشخص شده در شکل را انتخاب کنيد.


    21- با استفاده از ابزار Move در نماي Front نقاط را تا نزديک رديف نقاط پايين مطابق شکل امتداد دهيد.


    22- ابزار Edge را فعال کرده و سپس قسمت هاي مشخص شده در شکل را انتخاب کنيد.


    23- قسمت هاي انتخابي را به اندازه‌ي 0.01 واحد Chamfer کنيد.

    24- اين قسمت را به اندازه‌ي سه Iterations بصورت Mesh Smooth در آوريد.

    25- دسته‌ي پيچ گوشتي را از حالت Hide خارج کرده و دسته را در قسمت مناسب قرار دهيد.


  2. #2
    حـــــرفـه ای Carl's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    Grand Canyon, US-AZ
    پست ها
    3,386

    پيش فرض

    ایول. کارت درسته. من هم انگلیسی شو دیده بودم. دستت درد نکنه که ترجمه اش کردی. پ خ تو چک کن.

  3. #3
    آخر فروم باز sd70's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    پست ها
    1,272

    پيش فرض

    خواهش ميکنم. البته انگليسيش خيلي با جزئيات توضيح نداده بود. (اون رو هم چک ميکنم)

  4. #4
    کاربر فعال انجمن دات نت عــــلی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    زیر سایه عرش الهی
    پست ها
    2,335

    پيش فرض

    سلام.
    دوست عزیز از آموزشی که دادین خیلی ممنونم و امیدوارم همیشه سربلند و به فکر شاد کردن دیگران باشین.
    قربانت علی.

  5. #5
    آخر فروم باز sd70's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    پست ها
    1,272

    پيش فرض

    سلام.
    دوست عزیز از آموزشی که دادین خیلی ممنونم و امیدوارم همیشه سربلند و به فکر شاد کردن دیگران باشین.
    قربانت علی.
    نظر لطف تونه.

    ميگم اگه ميخواين سورسش رو هم براتون بذارم. فايل max ـش رو ميگم.

  6. #6
    کاربر فعال انجمن دات نت عــــلی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    زیر سایه عرش الهی
    پست ها
    2,335

    پيش فرض

    نظر لطف تونه.

    ميگم اگه ميخواين سورسش رو هم براتون بذارم. فايل max ـش رو ميگم.
    دوست من خیلی ممنونم ولی برای من همون آموزشش مهم بود.
    موفق باشی.

  7. #7
    حـــــرفـه ای Aminzikzak's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    6,216

    پيش فرض

    ایول آموزش خوبی بود ...

    خوشم اومد که سطح کار رو نوشتی ....

    ممنون.

  8. #8
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    در اعماق مخ
    پست ها
    792

    پيش فرض

    ایول اموزش خوبی بود...

    خوشحالم که بخش گرافیک سه بعدی و انیمیشن اینقدر فعال شده... امید وارم که با یاری خدا و همت اعضا فعال تر هم بشه...

  9. #9
    آخر فروم باز sd70's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    پست ها
    1,272

    پيش فرض

    از همه دوستان خيلي ممنونم که نظر دادين. ان شاالله در آينده بتونم آموزش هاي بيشتري رو در اختيار شما قرار بدم.

  10. #10
    حـــــرفـه ای Aminzikzak's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    6,216

    پيش فرض

    از همه دوستان خيلي ممنونم که نظر دادين. ان شاالله در آينده بتونم آموزش هاي بيشتري رو در اختيار شما قرار بدم.
    منتظریم ...

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •