تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: Gre : Practicing to Take the General Test - Big Book

  1. #1
    حـــــرفـه ای ***Spring***'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    ♠♠♠♠♠♠♠
    پست ها
    6,296

    10 Gre : Practicing to Take the General Test - Big Book

    Gre : Practicing to Take the General Test - Big Book


    The Graduate Record Examinations (GRE) General Test consists of verbal, quantitative, and analytical writing sections. This book is the only test prep guide that contains questions and topics from actual tests administered worldwide. It contains verbal and quantitative questions from seven actual GRE General Tests and sample analytical writing topics from the complete pool of topics for the analytical writing measure. It includes information about the structure of the test, answering procedures, explanations of correct answers for verbal and quantitative questions, sample writing responses with scores, scoring information, a math review, and test-taking strategies.

    حجم : 5.4 مگابایت

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


    پسورد :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    .

  2. این کاربر از ***Spring*** بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Where my body is but my heart isn't
    پست ها
    74

    پيش فرض

    سلام
    ممنون
    اینم از طرف من
    Kaplan GRE Exam.CD, 2007 Edition.
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  4. #3
    حـــــرفـه ای ***Spring***'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    ♠♠♠♠♠♠♠
    پست ها
    6,296

    11

    سلام ... خیلی ممنون از شما ... این همه اطلاعات کامل لینکی که شما گفتید ... بازم ممنون ...


    Kaplan GRE Exam.CD, 2007 Edition



    ]

    Kaplan GRE Exam, 2007 Edition CD ROM
    Kaplan Education | ISBN: 1419541919 | 432 pages | 70 MB (29 MB Compressed)


    *A rich online study plan that guides students through all of the integrated assets of the comprehensive program, including the book, online, and software

    *Guidance throughout the program, directing students to additional resources within the program if they need it

    *A diagnostic experience to help students concentrate on the areas in which they need the most help

    *A progress report, so students can keep track of and analyze their performance as they make their way through the program

    *Email communication at key points during the program, providing extra tips and guidance, as well as motivation to keep improving

    *Monthly online additions to ensure that the student has the latest content and information about the exam

    *Remedial content to ensure students are up-to-speed on the basic concepts before attacking higher-level content

    *Downloadable strategy and reference guides for easy prep on the go

    *Realistic practice experiences

    *Online question banks

    *5 full-length practice tests with detailed answer explanations

    حجم : 29.7 MB



    .

  5. #4
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2009
    پست ها
    2

    پيش فرض

    سلام از کتابهایی که قرار دادید ممنونم.
    من یه مشکلی دارم. سایت رپیدشر اصلا راه نمیده! چه کار کنم؟
    جای دیگه ای این کتابها رو آپلود نکردین؟

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •