تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 17

نام تاپيک: استادان 3d max,کمک کنید!

  1. #1
    حـــــرفـه ای مرتضی nvcd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بابل
    پست ها
    2,274

    پيش فرض استادان 3d max,کمک کنید!

    سلام

    از روزی که تری دی مکس رو شروع کردم یه سری طرح ونقشه داشتم که بتونم اونها رو به انجام برسونم

    الان تقریبا با تری دی اشنام ولی مشکل زیاد دارم.سوالاتی داشتم که می خواستم کمکم کنید.

    با تشکر
    Last edited by مرتضی nvcd; 24-07-2007 at 03:08.

  2. #2
    حـــــرفـه ای مرتضی nvcd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بابل
    پست ها
    2,274

    پيش فرض fracture reactor

    همانطور که از عنوان پیداست سوالم در مورد شکستن یه جسم در برخورده

    می دونم که چطور باید جسم رو توی riged body collection و fracture یزارم.ولی مشکلم اینه که نمی تونم یه جسم واحد رو به چند تیکه تبدیل کنم .
    مثلا یه شیشه با چندین تیکه چطور درست می شه که بتونه توی fracture کار بکنه.

    لازم به ذکره که من روش boleane رو امتحان کردم ولی اولا وقت گیره ثانیا تیکه های درست شده کامل نیستند
    یعنی ممکنه یه وجه رو نداشته باشند و برای همین توی پیش نمایش کار نمی کنند.

    توی help مکس ابزار جدید procutter رو برای این کار توصیه کرده ولی من از اون سر در نمی ارم اگه کسی این رو هم بلده بگه

    ممنون

  3. #3
    حـــــرفـه ای Aminzikzak's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    6,216

    پيش فرض

    خوب من زیاد از مکس سر در نمیارم ولی میدونم برای شکستن شیشه (خرد شدن) باید از پارتیکل استفاده کرد... تا طبیعی تر دربیاد ...

  4. #4
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    ببين دوست من برايشكستن شيشه يا هرچيزي تو ميتواني قسمتcreate / particle system/ parray را انتخاب كني و بكشي و دكمه Pick object را بزني و جسم مورد نظرت را انتخاب كني بعد بري به پارامتر
    load / save presets يكي از حالاتي كه هست را ( bubbles , comet و .. ) را انتخاب كني و انيميشن را اجرا كني يا مي توني از ايزار pbomb استفاده كني.

  5. #5
    حـــــرفـه ای مرتضی nvcd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بابل
    پست ها
    2,274

    پيش فرض

    ببين دوست من برايشكستن شيشه يا هرچيزي تو ميتواني قسمتcreate / particle system/ parray را انتخاب كني و بكشي و دكمه Pick object را بزني و جسم مورد نظرت را انتخاب كني بعد بري به پارامتر
    load / save presets يكي از حالاتي كه هست را ( bubbles , comet و .. ) را انتخاب كني و انيميشن را اجرا كني يا مي توني از ايزار pbomb استفاده كني.
    سلام

    اینهایی که شما گفتید رو می دونم .ولی اینها جسم رو تیکه تیکه می کنن و توی جا های دیگه استفاده می شن من منظورم reactor هاست.

  6. #6
    حـــــرفـه ای مرتضی nvcd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بابل
    پست ها
    2,274

    پيش فرض کلید های انیمیشن

    سلام

    یه سوال دیگه:

    بعضی اوقات توی یه پروژه کلی یک قسمت رو امروز می سازیم یه قسمت رو فردا.و وقتی می خوام هر دو رو

    توی یک فایل قرار بدم تا با هم تکمیل کنم نمی شه .منظورم یه چیزی شبیه merge کردن Animation Keys

    هاست.فرض کنید امروز انیمیشن راه رفتن تا یه دری رو ساختم که 600 فریمه حالا فردا انیمیشن همون کاراکتر

    در حال ورود به داخل را ساختم با 1000 فریم.من می خوام بدونم چطور باید 1000 فریم دوم رو به 600 فریم اول

    اضافه کنم تا بشه 1600 فریم و کار تکمیلی تو دستم بیاد.

  7. #7
    کاربر فعال انجمن دات نت عــــلی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    زیر سایه عرش الهی
    پست ها
    2,335

    پيش فرض

    سلام

    یه سوال دیگه:

    بعضی اوقات توی یه پروژه کلی یک قسمت رو امروز می سازیم یه قسمت رو فردا.و وقتی می خوام هر دو رو

    توی یک فایل قرار بدم تا با هم تکمیل کنم نمی شه .منظورم یه چیزی شبیه merge کردن Animation Keys

    هاست.فرض کنید امروز انیمیشن راه رفتن تا یه دری رو ساختم که 600 فریمه حالا فردا انیمیشن همون کاراکتر

    در حال ورود به داخل را ساختم با 1000 فریم.من می خوام بدونم چطور باید 1000 فریم دوم رو به 600 فریم اول

    اضافه کنم تا بشه 1600 فریم و کار تکمیلی تو دستم بیاد.

    سلام دوست من براي باز كردن انيميشن از منوي فايل گزينه merge رو انتخاب ميكني.

    براي اينكه بخواي فريم رو جلوتر ببري .اول فريم رو به 1600 تبديل ميكني و بعد هم روي شي كليك مي كني و روي نوار فريم چند تا خط عمودي ظاهر ميشن شما بايد با درگ كردن همه اونا رو انتخاب و بعد به هزار فريم جلوتر ببري.
    اگه خونه بودم با تصوير برات ميزاشتم.

    قربانت علي.

  8. #8
    حـــــرفـه ای مرتضی nvcd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بابل
    پست ها
    2,274

    پيش فرض

    سلام دوست من براي باز كردن انيميشن از منوي فايل گزينه merge رو انتخاب ميكني.

    براي اينكه بخواي فريم رو جلوتر ببري .اول فريم رو به 1600 تبديل ميكني و بعد هم روي شي كليك مي كني و روي نوار فريم چند تا خط عمودي ظاهر ميشن شما بايد با درگ كردن همه اونا رو انتخاب و بعد به هزار فريم جلوتر ببري.
    اگه خونه بودم با تصوير برات ميزاشتم.

    قربانت علي.

    دستت طلا عزیز جان

  9. #9
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    اين كاربه وسيله bone يا كاراكتر استوديو انجام ميشه كه آموزششون در help و tutorials مكس هستش

  10. #10
    حـــــرفـه ای مرتضی nvcd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بابل
    پست ها
    2,274

    پيش فرض تصویر پس زمینه

    سلام

    توی تری دی مکس اکثر کار ها برای انیمیشن هست تا مدل سازی و خوب ساخت انیمیشن توی یک محیط سه

    بعدی پی زمینه ای رو احتیاج داره که با گردش دوربین زمینه ثابت بمونه مثل دنیای واقعی .اما اگه پس زمینه

    محیط Environment مکس رو توی رندر ببینیم تصویر پشت ثابت و همراه دوربین به هر طرف می اد که چندان

    محیط رو سه بعدی نمی کنه.می خواستم بدونم چه راهای برای این کار وجود داره؟

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •